Član članu, Domače novice
Krize so bile vedno za nekaj dobre.
Z novo resničnostjo je prišlo do večih izzivov tudi pri strateško-kreativnih agencijah. Pri nas smo se relativno hitro odzvali in že s 13. marcem začeli z delom od doma. Čeprav smo se hitro privadili na nov način dela, je bilo prvi teden čutiti nekaj »razglašenosti«. Smo namreč močno povezana ekipa, ki je največje preboje na idejni in strateški ravni dosegla prav na brainstormingih v živo. Ampak še vedno dovolj mladostni in agilni, da je Zoom takoj postal naša nova pisarna, aktivnost oziroma proaktivnost pa modus operandi.
Začeli smo z akutno situacijo in z Europlakatom, s projektom »Stopimo skupaj, stopimo narazen!«, z več kot 1000 plakatnimi mesti prekrili celotno Slovenijo. Europlakat je eno izmed pozitivno naravnanih podjetij, ki je krizi pokazalo zobe, in z družbeno odgovorno akcijo sovplivalo na čimprejšnjo odpravo karantene. Poleg tega smo sodelovali pri MM-ovi pobudi za nadaljevanje oglaševanja v medijih, naši sodelavci pa so se aktivirali tudi v prostem času in ustvarili nekaj komunikacijskih rešitev na temo ustavitve virusa.
Za naročnike smo izvedli več digitalnih projektov in pri tem dali več poudarka novim prodajnim potem. Zasnovali in lansirali smo dva projekta na področju elektronskega poslovanja, ki lepo rasteta, in tako iz prve roke spremljali, kaj se dogaja na spletnem trgu. Vemo, da so nekateri uveljavljeni igralci v času karantene podvojili promet, v praksi pa so potrošniki še vedno kupovali tisto, kar so zares potrebovali. Edino razvajanja in zadovoljevanja umetno ustvarjenih potreb je bilo manj. Eden od projektov je nova spletna trgovina RK Celje za navijače, drugi projekt pa Trgovina na dom.
Poleg elektronskega poslovanja raste tudi digitalna komunikacija na B2B segmentu, pri čemer bi izpostavil predvsem profesionalne portale, ki poleg izmenjave informacij s pomočjo kakovostne vsebine gradijo odnose med deležniki. Koronavirus je nedvomno pospešil proces digitalizacije za vsaj 3 leta.
Če povzamem koristi krize COVID-19 za našo organizacijo:
- Ne bomo se več spraševali, če bi bilo bolje delati od doma.
- Nadgradili smo ekspertizo na področju spletne prodaje.
- Kljub strahu smo ohranili mirno kri in pomagali po najboljših močeh.
- Pokazalo se je, kateri naročniki so se hrabro odzvali na spremembe in skupaj z nami nadgradili svojo komunikacijo. Hvala vam in ne bomo vas pozabili tudi, ko bo vse lepo. :)
Ne glede na vse spremembe pa je pri organizacijah in partnerstvih še vedno najpomembnejša kultura. Tisti ta pravi ostanejo ob vas tudi v težkih časih. Ni se težko trepljati po ramenih, ko je vse v redu. Prave vezi pa se najpogosteje ustvarijo v težkih razmerah in upam, da ste tudi vi v tem času pridobili kakšnega novega poslovnega partnerja ali prijatelja.
Glejmo naprej in predvsem ne nehajmo komunicirati tako s potrošniki kot med seboj. Upajmo si biti malce bolj iskreni in delajmo projekte, ki bodo imeli resen odtis v poslu. Če kdaj, potem zdaj.
Dino Zupančič, Agencija 101