Član članu, Domače novice
Brezplačna okrogla miza »Challenges in Marketing Research in Emerging Markets«
Na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani med 2. in 3. junijem 2020 organizirajo online konferenco EMCB (http://konference.ef.uni-lj.si/emcb.
Registracija za celotno konferenco (https://emcb-2020.go-green.si ) v okviru katere vse marketinške raziskovalce vabijo na brezplačno okroglo mizo Challenges in Marketing Research in Emerging Markets, bo potekala 3. junija ob 16.30.
Uvodna govornica je prof. dr. Vesna Žabkar, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, moderatorka okrogle mize je prof. dr. Maja Zalaznik, Ekonomska fakulteta, Univerza v Ljubljani, v pogovoru pa bosta sodelovali Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana; nacionalna predstavnica združenja ESOMAR za Slovenijo in Janko Hočevar, ustanovitelj in generalni direktor podjetja Aragon, raziskovanje in načrtovanje.http://raziskave.ef.uni-lj.si/a/878.
Osrednja tema kratkega uvodnega predavanja so izzivi, s katerimi se srečujejo trženjski raziskovalci na trgih Srednje in Vzhodne Evrope. Cilj je predstaviti razvoj, trenutno stanje in prihodnje vidike trženjskega raziskovanja v regiji. Za predstavitev institucij, sodelavcev, tem in najvplivnejših raziskav uporabljamo bibliometrično analizo publikacij iz regije, objavljenih v preteklih treh desetletjih.
Uvodno predavanje temelji na mnenjih treh generacij raziskovalcev v regiji, (1) generacije, ki je začela z raziskovanjem pred letom 1990 v nekdanji Jugoslaviji, (2) trenutno aktivne generacije in (3) prihodnje generacije sedanjih doktorskih študentov in podoktorskih raziskovalcev. Njihovi pogledi so bili zbrani s spletno kvalitativno raziskavo v maju 2020. Analiziramo njihovo oceno gospodarskih, političnih in družbeno-kulturnih izzivov ter izzivov, s katerimi se srečujejo v raziskovalnih procesih, virih in razpoložljivi infrastrukturi. Razpravljali bomo o prihodnosti trženjskega raziskovanja v regiji.