Član članu, Domače novice
Živite za svojo stvar.
»Ne glede na vašo izbiro, je vaša stvar. In vsi bi morali živeti za svojo stvar.« To je glavno sporočilo nove kampanje Cockta, katere ideja je govoriti o okolju, v katerem živimo, in tu se postavlja pod vprašaj vsaka izbira, Cockta pa trdno stoji za tem, da bi morali živeti življenje po lastnih pravilih, torej avtentično.
S kampanjo "Živi za svojo stvar" Cockta prek resničnih akterjev govori o pomembnih družbenih vprašanjih. Uporaba igralcev in njihovo umeščanje v nekatere nenaravne situacije preprosto ni bila opcija. To kampanjo predstavljajo resnični in pristni ljudje, ki so v prvi vrsti in brezkompromisno - svoji. To so: glasbenica Ida Prester, katere zasvojenost "Young" je prilagojena temu sodelovanju, Una Senić, za katero je plesanje hobi, ki krši norme vsakdanjega življenja, Marina Cooper - manekenka, ki ustavi poglede s svojim androgenim in uporniškim videzom, Aleksandra Duende in Nikola Vukotić, ki svojo nalezljivo 'vibro' širita strast, bodisi za DJ mizo bodisi na bobnih ter Bruno in Monica, ki sta bila pripravljena pokazati predanost pravice do ljubezni s sporočilom "Tvoja ljubezen, tvoja stvar."
Danes imajo blagovne znamke priložnost in odgovornost spregovoriti o pomembnih temah, Cockta pa dokazuje, da se ne boji zavzeti stališča. Cockta pomeni avtentičnost, raznolikost, individualnost in svobodo. To so vrednote, ki navdihujejo in naredijo družbo kot celoto lepšo in boljšo.
#tvojacockta #tvojastvar