Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceReUnion - virtualna klepetalnica, platforma za klepet ob pivu

Član članu, Domače novice

ReUnion - virtualna klepetalnica, platforma za klepet ob pivu

19. Maj 2020

https://reunion.si/Pivo povezujemo z druženjem, zato smo v trenutku, ko je nastopila samoizolacija, vsi malo zastali. Vse prej načrtovane komunikacijske in oglaševalske aktivnosti, vse kar smo pripravljali čez zimo, v tistem trenutku ni bilo relevantno.

Če se spomnite, je v času samoizolacije kar nekaj svetovnih in domačih blagovnih znamk svoje stališče izrazilo z začasno spremembo logotipa, z namenom da vzpodbudijo ljudi, da ostanejo doma in ohranijo razdaljo in s tem preprečijo širjenje virusa. Mi smo ves čas želeli na lahkoten način spodbujati ljudi, da kljub prepovedanim osebnim stikom ohranjajo odnose s svojimi prijatelji, sodelavci, družino tudi v času izolacije. Verjetno je vsak pri sebi na trenutke začutil, da pogreša svoj krog ljudi, in vsi smo nestrpno čakali, kdaj se bomo spet lahko v živo srečali. In tako sta povsem organsko nastala začasni logo ReUnion in z njim povezan projekt. Union klepetalnica je bila pa samo še korak naprej.

Projekt ReUnion je 100% adhoc projekt, ki je nastal zaradi izrednih razmer. Te so spodbudile digitalizacijo verjetno v vseh panogah, pijačarska ni izjema. Idejo Union klepetalnice smo pripravili z ekipo iz agencije CNJ, ki je platformo uporabljala za virtualno druženje ob pivu med svojimi zaposlenimi. Platforma je bil lepa nadgradnja ReUnion projekta. Vse skupaj smo izvedli v rekordno hitrem času. Vse je potekalo na daljavo, virtualno, agilno. Ekipa CNJ je skrbela za celoten tehnični del, naša ekipa je poskrbela za dizajne in vsebino, hitro smo se povezali tudi z našo ekipo Runde Sekunde, ki skrbi za spletno trgovino in dostavlja pivo in ostale pijače na dom, tako da smo klepetalnici dodali še opcijo naročanja piva na dom.

Klepetalnica je res super enostavna za uporabo. Še vedno moraš povabiti prijatelje in se dogovoriti za dan, uro in lokacijo, kot to počnemo v realnem življenju. Vse kar je drugače je, da se dobiš online in moraš si sam pravočasno ohladiti pivo. A smo delno poskrbeli smo tudi za to, za pozabljive smo dodali opcijo dostave piva preko Runde Sekunde, z Wolt Pub by Runda Sekudna pa smo za Ljubljano dodali še opcijo dostave ohlajenega piva v cca pol ure.

V povprečju zdaj na dan klepeta 15-20 ekip do največ 6 ljudi in kljub temu, da je že napočil čas za druženja v živo, gostinski lokali so spet odprti, naša klepetalnica ostaja še naprej na voljo prijateljem za virtualni klepet. Se pa zavedamo, da se zdaj vračamo v neko »novo normalnost«, in to spremenljivko bo potrebno vključiti v vse prihajajoče projekte.

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!