Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovNoviceVirtualna kavarna in Diginerji

Član članu, Domače novice

Virtualna kavarna in Diginerji

15. Apr 2020

V času, ko je veliko drugače od vajenega, še pitje kave ni več ustaljeni ritual. Že res, da ima AMZS 29 centrov, razpršenih po Sloveniji, zato je priložnosti za pitje skupne »kave« vseh zaposlenih (preko 420 jih je) le nekaj v letu. So pa vsakodnevnega druženja vajeni zaposleni v posameznih centrih. Zaradi prepovedi izvajanja večine AMZS dejavnosti in s tem zaprtjem centrov (razen servisnega dela, povezanega s poslovnimi strankami in pomočjo na cesti in vleko vozil), pa Pravi prijatelji niso prikrajšani za skupno »kofetkanje«. 

Vsak petek se namreč srečajo v »Virtualni kavarni«, ki postreže s kavo po okusu posameznika. Uro medmrežnega druženja namenijo različnim, v naprej pripravljenim temam. Od uporabnih nasvetov, kako v času karantene ohraniti fizično kondicijo, do miselnih trikov, pa zanimivosti, ki zamotijo otroke. Spoznavali so, kje lahko poiščejo različne ideje, kako opraviti popravek osebnih letnih ciljev, glede na to, da so mnogi zastavljeni na začetku leta zaradi izrednih razmer na prepihu in še kaj. 

Bolj kot vse pa je pomembno spoznanje, da tudi »Virtualna kavarna«, skupaj z drugo komunikacijo z zaposlenimi, pripomore k ohranjanju vezi, pozitivni naravnanosti in vsakič znova postreže z mislijo prisotnih, da se veselijo, ko bodo spet lahko srečevali sodelavce in stranke v živo.

Že leto pred pojavom koronavirusa so v AMZS angažirali skupino »digitalnih trenerjev« in jih poimenovali »Diginerji«. Gre za interne ambasadorje, ki so postali aktivni glasniki AMZS zgodbe #semAMZS na družbenih medijih. Poslanstvo, aktivnosti in sporočila  pošiljajo v svet, da boste spoznali, kdo so ljudje, ki skupaj za vas #SoustvarjajoVarnoMobilnost. Ogromno zgodb čaka, da vam jih povedo, pravijo! 

Bistvo Dignerjev je mentoriranje drugih zaposlenih v AMZS, da kalijo znanja o digitalnih orodjih, družbenih omrežjih ter kako širiti svoj ali AMZS glas v virtualni svet.

V času, ko vsa komunikacija poteka virtualno, je vloga Diginerjev neprecenljiva. Svoje kolege učijo uporabnosti posameznih komunikacijskih orodij preko spleta in jih opogumljajo, da postajajo aktivni del brezmejnega spleta.

Tole je povedala Nika, ena izmed Diginerjev: »Ne samo, da lahko soustvarjaš in občuduješ celotno zgodbe AMZS-ja, ki se na njem ustvarja, lahko tudi gradiš na sebi, predstaviš svoje dosežke, svoje mišljenje in se na tak način povežeš s sebi podobnimi ljudmi. Meni osebno je to kot neka spodbuda, ko vidiš na kušu uspešne ljudi in dobiš tudi sam občutek, da bi lahko iz sebe naredil še veliko več, posledično pa si zadaš tudi nove življenjske cilje. Zelo sem ponosna, da sem lahko del zgodbe #semAMZS.«

Maja Ambrož, vodja tržnega komuniciranja v AMZS

 

 

 

Sorodne novice
15.11.2023 -
Raziskava o nakupni poti slovenskega kupca
15.11.2023 -
Telekom Slovenije in Xiaomi z donacijo društvu OnkoMan
15.11.2023 -
Na VOYO se vrača serija Ja, Chef!
25.10.2023 -
HOFER organizacijam za razdeljevanje donirane hrane namenja 18.400 evrov
25.10.2023 -
Barcaffè BARISTA CUP 2023: Na osrednjem regijskem tekmovanju za bariste prvo in tretje mesto zasedli Slovenki
25.10.2023 -
Agencija Ginger Communication Hub po novem McCann Ljubljana
Vse sorodne novice
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!