SOZ Akademija
WEBINAR: Odličnost ustvarjanja vsebin v digitalnem svetu
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
ODLIČNOST USTVARJANJA VSEBIN V DIGITALNEM SVETU.
Kako ustvariti prebojno vsebino, ki bo pritegnila pozornost. / Content Creation Excellence *
Vsako podjetje si želi povečati število zagretih uporabnikov, potencialnih kupcev in njihovega povpraševanja. Učinkovit vsebinski marketing pa je dokazano sestavina, ki vodi do uspeha. Kako torej lahko ustvarimo boljšo, prebojno vsebino, ki bo pritegnila pozornost ciljne skupine?
Nagrajeni govornik in priznani marketinški strokovnjak Allister Frost bo na zabaven, dinamičen in interaktiven način udeležence vodil in jim pomagal odkriti sveže pristope k ustvarjanju zmagovalne vsebine, ki do bolje nagovarjale uporabnike / potrošnike v luči njihovega hitro razvijajočega spreminjajoče se vedenje v digitalnem svetu. Pri prepoznavanju / identifikaciji učinkovitih elementov prepričevanja, ki bodo zagotovili, da se bo uporabnik / potrošnik odzval na vsebino in se z njo povezal, bo Allister izhajal tudi iz dognanj vedenjske ekonomije.
Vsa skrivnost je v privlačnosti in prepričljivosti. Skozi navdihujoče primere, praktična orodja in zabavne vaje bodo udeleženci pridobili znanja, ki jim bodo pomagala pri ustvarjanju izjemnih ideje za vsebine.
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
O govorcu
Allister Frost, Digitalni optimist, https://allister.live/
Allister je strokovnjak za prihodnost marketinga in tehnologije, ki navdihuje organizacije, da ustvarjajo občudovanja vredne, tudi dobičkonosne, uporabniške izkušnje v svetu, ki se hitro spreminja, v veliki meri pa ga poganjajo podatki.
Dvakrat (2013 in 2019) je prejel nagrado Osebnost leta na področju digitalnega marketinga v Združenem kraljestvu (Digital Marketing Personality of the Year). Je cenjeni in iskani ključni govorec na marketinških dogodkih po vsem svetu in voditelj delavnic, s katerimi s katerimi širi razumevanje o prednostih tehnoloških sprememb in njihovega sprejemanja s pozitivnega stališča. Je specialist za prepoznavanje (tudi napovedovanje) marketinških in prodajnih trendov. Strokovnjakom pomaga razviti miselnost, ki je / bo potrebna za uspešno vodenje v prihodnosti.
V svoji dvajset letni korporativni karieri je pomembno prispeval k pospeševanju rasti priljubljenih blagovnih znamk, kot so Andrex, Kleenex, Windows in Xbox. Ustvaril je ikonične globalne medijske oglaševalske akcije, kot je “I’M A PC”, ter na kreativen način preoblikoval odnos uporabnikov / potrošnikov z blagovnimi znamkami, zlasti s povečanjem njihove dostopnosti skozi vedno nove digitalne komunikacijske kanale.
Generalni partner SOZ Akademije 2020
Partner dogodka
Partner gostoljubja