SOZ Akademija
Mitja Tuškej: Hokus – pokus: fokus. Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
HOKUS-POKUS: FOKUS
Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni
Dva tesno povezana junaka brendinga: znamka in potrošniki
Svet okrog nas se je v zadnjem desetletju ali dveh radikalno spremenil. Večkrat se je obrnil okrog svoje osi, saj je tehnološki razvoj povzročil popolno revolucijo v kroženju in razpoložljivosti informacij. Te so omogočile ljudem po vsem svetu, da so se oborožili z novimi znanji, novim védenjem in novimi spoznanji. Začetek tega tisočletja je bil povezan s pravo eksplozijo sprememb, ki so sedle na pravi roller coaster, ki iz leta v leto še pridobiva hitrost. Na odlično podlago sprememb, se je v obdobju med leti 2008 in 2013 predvsem Evropa zavrtela še nekajkrat in okolje, v katerem živijo tržne znamke, obrnila na glavo. Zadnja recesija je za mnoge delovala rušilno. Za nekatere pa je pomenila pravo izstrelitev v orbito uspeha.
Vse to je prevrtelo tudi vedênje posameznikov v nove dimenzije. V naši dejavnosti ne bo nikoli več tako, kot je bilo!
V upravljanje tržnih znamk je Mitja vpet praktično vse svoje poslovno življenje. Na srečanju bo poskušal odkriti nekaj povezanih dejstev, ki bodo slušateljem pomagala, da spremenijo razmišljanje o lastnih znamkah, kar bo vodilo do lažjega, hitrejšega in bolj učinkovitega dosega komunikacijskih ciljev.
Mitja bo govoril o dveh glavnih junakih: o znamki in o potrošniku. O paru, ki sodi skupaj in samo drug ob drugem in drug z drugim tvori takšno celoto, ki z vzajemnim sobivanjem in sodelovanjem omogoča razvoj, napredek, rast in na koncu koncev skupno dobrobit.
Dobro in pravilno vodeni oznamčeni izdelki in storitve imajo višjo dodano vrednost od tistih, ki so slabo upravljani. In v svetu v katerem živimo, imajo potrošniki vedno večjo vlogo pri razvoju znamk, njihovih izdelkov ali storitev, pri uvajanju novosti in pri komunikacijah. A to je le drobec na poti sprememb, ki jih znamke morajo razumeti in upoštevati pri svojih tržno komunikacijskih aktivnostih.
Mitja bo govoril tudi o ključnih določiteljih, ki znamko vodijo k njenim ciljnim skupinam, predstavil bo eno od poti, kako sestaviti pravo zgodbo znamke za pravo ciljno skupino in o stezicah, ki vodijo do tega, da bo pravilno izbrana ciljna skupina reagirala in se vključila v znamko.
Ključen namen
Koncept, po katerem smo kreirali komunikacijske strategije znamk, ki je bil veljaven desetletja, se je sesul v prah, brez da bi se tega zavedli. Nov koncept temelji na popolni osredotočenosti znamke na njeno zgodbo. Ta izhaja iz tega, kar znamka dejansko in realno pomeni in iz tega komu, je znamka namenjena.
Zato si moramo pri upravljanju znamk jasno odgovoriti na dve temeljni vprašanji: »Kdo smo?« in »Komu smo namenjeni?«. Tudi s primeri bo Mitja pokazal, kako na ti dve vprašanji odgovorimo in kako nam ti odgovori pomagajo pri oblikovanju zgodbe znamke.
Za koga?
Srečanje je namenjeno vsem, ki se kakorkoli ukvarjate z znamkami in njihovimi komunikacijami.
Če delate v podjetju, ki upravlja eno ali več tržnih znamk in je vaše področje dela povezano z mediji, potem boste slišali besede, za katere verjamem, da vam bodo odprle nove vidike in kakšen nov zorni kot.
Če delate v medijski agenciji, potem je to srečanje prava stvar! Verjamem, da boste lahko kak del uporabili recimo takrat, ko bo pred vami in vašimi kolegi brif za novo kampanjo in odločitev o tem, kako se lotiti natečaja za izbor agencije.
Če delate na medijski strani oglaševalskega trikotnika, potem je vsebina pravšnja tudi za vas. Morda se vam bo odprlo razmišljanje o tem, kako drugače zastaviti oglaševanje pri vas in ponuditi drugačne koncepte in novo vsebino oglaševanja. Tudi če se ne ukvarjate s komunikacijami in mediji in delate na kateri koli strani oglaševalskega trikotnika, verjamem, da vam bo vsebina koristila. Komunikacije znamk prek različnih kanalov nikakor niso zaprto področje, ki se začne pri 'brzinski' opredelitvi ciljne skupine in konča pri medijskem planu ter oddaji ali prejemu medijske naročilnice.
Predstavljeni koncepti bi morali biti zanimivi tudi za odločevalce v podjetjih. Cilj je pokazati, kako je pomembno vse tisto, kar se z znamko v komunikacijah dogaja in kako mora biti vse logično povezano v celoto.
Okviren urnik:
9:00 – 10:00
Roller Coaster je pripeljal do sedmih ključnih dejstev, ki spreminjajo koncept sodobnega brendinga. Kje smo danes s stroko in kaj nas je pripeljalo do tega?
10:00 – 11:00
Kako (z)vemo kdo smo in komu smo namenjeni? Demografsko ciljanje je mrtvo, kako ga lahko nadomestimo s ciljanjem po življenjskih slogih in kako ugotovimo kateri življenjski slog živi naša znamka?
11:00 – 11:15
kratko minglanje ob kavi
11:15 – 12:15
Zgodbičimo! Skupaj z 'našimi'. To je odlična pot do zmage. Kdo nam omogoči pisanje uvoda v zgodbo znamke, kdo nam da njeno ključno čustveno vsebino in kako pridemo do razširjene in vzporedne zgodbe, ki jo pripoveduje naša znamka.
O govorcu
Mitja Tuškej, partner in strateg, Formitas Skupina
Mitja je del oglaševalske stroke že 35 let. Sestavljanka gre takole: 7 let na strani naročnika, 23 let v agenciji Formitas in 5 let na mestu direktorja medijske agencije. Z letom 2019 se je vrnil k svoji primarni ljubezni. V analitiko, v raziskave in v delo pri strategijah tržnih znamk.
Izkušnje, ki jih je dobil na vseh treh straneh so izjemne in so ga pripeljale do jasne slike o tem, da moramo in kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja. Prepričan je, da bomo samo s spremenjenim delovanjem lahko s svojimi znamkami dolgoročno uspešni.
Njegov brendinški moto temelji na dejstvu, da 'znamka nima objektivnega obstoja, saj je le zbir percepcij, ki jih v glavah nosijo potrošniki.' Tega vgrajuje v vse svoje projekte in ga je pojasnil v svoji knjigi Brez frendov ni brednov. Njegova knjiga je bila v MM-u izbrana za marketinško knjigo leta 2015. Spisal je svojo drugo knjigo, ki jo je naslovil s Hokus-pokus: fokus. V njej slikovito razlaga nujo po popolni osredotočenosti znamk na to kar so in na to komu so namenjene. Osredotočena znamka in njena osredotočena zgodba sta v današnjem svetu temeljni zakon znamčenja.
Ko mu vsakodnevni stres začne hromiti vratne mišice, se požene v svojo drugo strast, v poletno gorsko kolesarjenje. Vsako leto prevozi okrog 1.500 kilometrov in se povzpne za kakšnih 22.000 metrov v višino. To mu vedno znova da novo moč, da se kosa s tempom, ki ga zahteva agencijsko delo.
Generalni partner SOZ Akademije 2019
Partner dogodka
Partnerja gostoljubja