Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaMitja Tuškej: Hokus – pokus: fokus. Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo...

SOZ Akademija

Mitja Tuškej: Hokus – pokus: fokus. Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni.

Kdaj
datum: 
sreda, 20. marec 2019 - 9:00 to 12:00
Kje
Mesto dogodka: 
Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini 

HOKUS-POKUS: FOKUS 
Kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja, da bomo dolgoročno uspešni

Dva tesno povezana junaka brendinga: znamka in potrošniki

Svet okrog nas se je v zadnjem desetletju ali dveh radikalno spremenil. Večkrat se je obrnil okrog svoje osi, saj je tehnološki razvoj povzročil popolno revolucijo v kroženju in razpoložljivosti informacij. Te so omogočile ljudem po vsem svetu, da so se oborožili z novimi znanji, novim védenjem in novimi spoznanji. Začetek tega tisočletja je bil povezan s pravo eksplozijo sprememb, ki so sedle na pravi roller coaster, ki iz leta v leto še pridobiva hitrost. Na odlično podlago sprememb, se je v obdobju med leti 2008 in 2013 predvsem Evropa zavrtela še nekajkrat in okolje, v katerem živijo tržne znamke, obrnila na glavo. Zadnja recesija je za mnoge delovala rušilno. Za nekatere pa je pomenila pravo izstrelitev v orbito uspeha.

Vse to je prevrtelo tudi vedênje posameznikov v nove dimenzije. V naši dejavnosti ne bo nikoli več tako, kot je bilo!

V upravljanje tržnih znamk je Mitja vpet praktično vse svoje poslovno življenje. Na srečanju bo poskušal odkriti nekaj povezanih dejstev, ki bodo slušateljem pomagala, da spremenijo razmišljanje o lastnih znamkah, kar bo vodilo do lažjega, hitrejšega in bolj učinkovitega dosega komunikacijskih ciljev. 

Mitja bo govoril o dveh glavnih junakih: o znamki in o potrošniku. O paru, ki sodi skupaj in samo drug ob drugem in drug z drugim tvori takšno celoto, ki z vzajemnim sobivanjem in sodelovanjem omogoča razvoj, napredek, rast in na koncu koncev skupno dobrobit.

Dobro in pravilno vodeni oznamčeni izdelki in storitve imajo višjo dodano vrednost od tistih, ki so slabo upravljani. In v svetu v katerem živimo, imajo potrošniki vedno večjo vlogo pri razvoju znamk, njihovih izdelkov ali storitev, pri uvajanju novosti in pri komunikacijah. A to je le drobec na poti sprememb, ki jih znamke morajo razumeti in upoštevati pri svojih tržno komunikacijskih aktivnostih.

Mitja bo govoril tudi o ključnih določiteljih, ki znamko vodijo k njenim ciljnim skupinam, predstavil bo eno od poti, kako sestaviti pravo zgodbo znamke za pravo ciljno skupino in o stezicah, ki vodijo do tega, da bo pravilno izbrana ciljna skupina reagirala in se vključila v znamko. 


Ključen namen

Koncept, po katerem smo kreirali komunikacijske strategije znamk, ki je bil veljaven desetletja, se je sesul v prah, brez da bi se tega zavedli. Nov koncept temelji na popolni osredotočenosti znamke na njeno zgodbo. Ta izhaja iz tega, kar znamka dejansko in realno pomeni in iz tega komu,  je znamka namenjena.
Zato si moramo pri upravljanju znamk jasno odgovoriti na dve temeljni vprašanji: »Kdo smo?«  in »Komu smo namenjeni?«. Tudi s primeri bo Mitja pokazal, kako na ti dve vprašanji odgovorimo in kako nam ti odgovori pomagajo pri oblikovanju zgodbe znamke.

Za koga?

Srečanje je namenjeno vsem, ki se kakorkoli ukvarjate z znamkami in njihovimi komunikacijami.
Če delate v podjetju, ki upravlja eno ali več tržnih znamk in je vaše področje dela povezano z mediji, potem boste slišali besede, za katere verjamem, da vam bodo odprle nove vidike in kakšen nov zorni kot. 

Če delate v medijski agenciji, potem je to srečanje prava stvar! Verjamem, da boste lahko kak del uporabili recimo takrat, ko bo pred vami in vašimi kolegi brif za novo kampanjo in odločitev o tem, kako se lotiti natečaja za izbor agencije. 

Če delate na medijski strani oglaševalskega trikotnika, potem je vsebina pravšnja tudi za vas. Morda se vam bo odprlo razmišljanje o tem, kako drugače zastaviti oglaševanje pri vas in ponuditi drugačne koncepte in novo vsebino oglaševanja. Tudi če se ne ukvarjate s komunikacijami in mediji in delate na kateri koli strani oglaševalskega trikotnika, verjamem, da vam bo vsebina koristila. Komunikacije znamk prek različnih kanalov nikakor niso zaprto področje, ki se začne pri 'brzinski' opredelitvi ciljne skupine in konča pri medijskem planu ter oddaji ali prejemu medijske naročilnice. 

Predstavljeni koncepti bi morali biti zanimivi tudi za odločevalce v podjetjih. Cilj je pokazati, kako je pomembno vse tisto, kar se z znamko v komunikacijah dogaja in kako mora biti vse logično povezano v celoto.

 

Okviren urnik:

9:00 – 10:00
Roller Coaster je pripeljal do sedmih ključnih dejstev, ki spreminjajo koncept sodobnega brendinga. Kje smo danes s stroko in kaj nas je pripeljalo do tega?
10:00 – 11:00
Kako (z)vemo kdo smo in komu smo namenjeni? Demografsko ciljanje je mrtvo, kako ga lahko nadomestimo s ciljanjem po življenjskih slogih in kako ugotovimo kateri življenjski slog živi naša znamka?
11:00 – 11:15 
kratko minglanje ob kavi
11:15 – 12:15
Zgodbičimo! Skupaj z 'našimi'. To je odlična pot do zmage. Kdo nam omogoči pisanje uvoda v zgodbo znamke, kdo nam da njeno ključno čustveno vsebino in kako pridemo do razširjene in vzporedne zgodbe, ki jo pripoveduje naša znamka. 

 

O govorcu

Mitja Tuškej, partner in strateg, Formitas Skupina  

Mitja je del oglaševalske stroke že 35 let. Sestavljanka gre takole: 7 let na strani naročnika, 23 let v agenciji Formitas in 5 let na mestu direktorja medijske agencije. Z letom 2019 se je vrnil k svoji primarni ljubezni. V analitiko, v raziskave in v delo pri strategijah tržnih znamk. 
Izkušnje, ki jih je dobil na vseh treh straneh so izjemne in so ga pripeljale do jasne slike o tem, da moramo in kako moramo spremeniti koncepte brendinga, ki smo se jih držali desetletja. Prepričan je, da bomo samo s spremenjenim delovanjem lahko s svojimi znamkami dolgoročno uspešni.

Njegov brendinški moto temelji na dejstvu, da 'znamka nima objektivnega obstoja, saj je le zbir percepcij, ki jih v glavah nosijo potrošniki.' Tega vgrajuje v vse svoje projekte in ga je pojasnil v svoji knjigi Brez frendov ni brednov. Njegova knjiga je bila v MM-u izbrana za marketinško knjigo leta 2015. Spisal je svojo drugo knjigo, ki jo je naslovil s Hokus-pokus: fokus. V njej slikovito razlaga nujo po popolni osredotočenosti znamk na to kar so in na to komu so namenjene. Osredotočena znamka in njena osredotočena zgodba sta v današnjem svetu temeljni zakon znamčenja.

Ko mu vsakodnevni stres začne hromiti vratne mišice, se požene v svojo drugo strast, v poletno gorsko kolesarjenje. Vsako leto prevozi okrog 1.500 kilometrov in se povzpne za kakšnih 22.000 metrov v višino. To mu vedno znova da novo moč, da se kosa s tempom, ki ga zahteva agencijsko delo.

 

 

Generalni partner SOZ Akademije 2019


 

Partner dogodka


 

 

 

Partnerja gostoljubja

     

 

 

Oglejte si fotografije z dogodka

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!