SOZ praksa
Webinar / Relevantni trendi na družbenih medijih in družabnih omrežjih
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 16. april 2021.
O vsebini
Relevantni trendi na družbenih medijih in družabnih omrežjih
1.del – Uvodoma: ključne spremembe vedenja skozi splošne napovedi trendov
- Vpogledi raziskav medijskih založnikov in povezave na uporabne vire zadnjih poročil in napovedi trendov. Velja priporočilo o poglobitvi vanje, glede na vaš interes in branžo zanimanja. Trends for 2021: reports, sources
2.del - Ključni trendi, kot skupni imenovalec prepoznanih sprememb
- Vrnitev “tribes” kulture
Interno HR in eksterno fani/skupnost “People don’t join companies, people join communities.” etika-trajnost, odgovornost (lažne novice-covid, politika, cause marketing), smisel-namen blagovnih znamk, pomoč skupnosti (vzpostavljanje centrov informacij iz prve roke, community help - platforme za delitev, skupinske opravke, medsebojna pomoč, P2P rešitve, donacije, kickstarter
- FOMO => FOGO (“fear from going out”)
Spremembe vedenja potrošnikov -> še bolj prisotni na internetih in v virutalnih okoljih (porast brskanja-primerjanje, načrtovanja nakupov), brisanje meja med fizičnim in digitalnim
- Nove tehnologije so dobile priložnost
Ultraistična vs uporabna izkušnja -> obogatena, virtualna, navidezna resničnost -> nepozabna doživetja, vznemirljiva izkušnja nakupovanja, ključno orodje HR aktivnosti (zaposlovanje, učenje, hibridna delovna okolja) / aplikacije za hitro/instantno sporočanje (Messanger-IG/FB del vaše podpore uporabnikom)
- Spletna trgovina & iskanje novih DTC (“direct-to-consumer”) poti
Trgovine odkritij - trgovine nove dobe “discovery commerce”, kjer ponudba poišče/najde kupca -> uporaba umetne inteligence, pomembnost uporabniške in same nakupovalne izkušnje skozi vse točke stika/kanale / vsa družabna omrežja že imajo načine neposredne monetizacije (FB/IG shops, Pinterest collections, Twitter in Clubhouse “klubi” in pomen vplivnežev na njih->avtentičnost komunikacije)
- Virtualni dogodki
Preslikava in nadgradnja fizičnih, poglobitev vključevanja vseh vpletenih in preživet čas na njih - združevanje ustvarjalcev vsebin, oboževalcev, znamk se preplete -> video v živo (virtualni koncerti, dogodki, delavnice, sobe, prenosi maš in drugih intimnejših dogodkov, učenje, predavanja, konference, studiji na daljavo, ekskluzivni globalni veliki dogodki samo na spletu in omejen čas, dobrodelni koncerti/prireditve, plačljive visoko kvalitetne vsebine
- Digitalna preobrazba v novi realnosti
Spremembe v načinu življenja, delovanja, nakupovanja, … zahtevajo prilagoditev komunikacije (pospešek spletnih storitev, brezstičnih storitev/orodij, spletna trgovina, dostava na dom, personalizacija, varnost, identiteta).
3.del - Vpogled na družbene medije in družabna omrežja v 2021 in naprej
- Veliki igralci bodo še naprej ostali veliki (z akvizicijami in prilagoditvami), a veliko bolj pod drobnogledom regulacije in uporabnikov (zasebnost podatkov, dodana vrednost, pozicioniranje znamk)
- Pojavljala se bo množica majhnih s svojimi nišami in delovanjem “na meji” in sivih območjih / dark web, instant komunikacija
- Format: mobile first, premik v video, audio formate/funkcionalnosti, uporaba AI in pametnih tehnologij
- Načini komunikacije še krajši, vizualni, audio, UGC vsebina, mikrovlivneži
Za zaključek bomo na zgornje temetike pogledali še s strateškega vidika in jih podkrepili s sčepcem vrednotenja, ki so osnova/temelj vsake tržno-komunikacijske akcije.
- Katere taktike izbrati za realizacijo krovne strategije in postavljenu SMART ciljev za učinkovit nagovor vaše ciljne skupine.
- Naj mediji, kanali per se ne diktirajo izboru za vključitev.
- Vaša strategija mora izhajati iz potreb, “bolečin” vaših kupcev/uporabnikov … saj ste na trgu zaradi njih in zanje. Kako se jim lahko približate in kaj bodo kazalci uspešnega izobra?
- Izvedba => analitika => analiza => retrospektiva => ponovi vajo, a bolje.
- Kje so priložnosti za znamke/podjetja?
- Vprašajte svoje uporabnike, kako vas vidijo, kaj želijo/pričakujejo/zahtevajo od vas - in to dostavite, nadgradite, presenetite “z več”. Ne pozabite, ste v “njihovi dnevni sobi” in z njihovim odobravanjem vas gostijo v svojih intimnih okoljih vse dokler se bodo v vaši družbi počutioli dobro, varno.
- Valuta: njihova pozornost in čas - v konkurenci z vsemi drugimi dražljaji okrog njih.
- Poslušajte, vklopite empatijo in čuječnost na vseh ravneh: interno in eksterno - to kar komunicirate preko vseh stičnih točk, že izvajajte.
- Brez praznih obljub - odgovorno, transparentno, trajnostno. Prostor za napake se oža in ne oprošča.
Zagotovo vas že na začetku povprašam, kaj pričakujete od predavanja, in kje vam lahko dodam največ vrednosti (zato pripravite odgovor!), čemur bo sledil tudi nadaljnji razplet predavanja. Dobrodošli bodo vsi vmesni komentarji in aktualizacija na vaših konkretnih vprašanjih/primerih, ki naj spodbudijo debato med prisotnimi.
O govorki
Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium R&D
Urška kot vodja korporativnih komunikacij v razvojnoraziskovalnem podjetju Abelium, skupaj z ekipo vrhunskih raziskovalcev in inovatorjev z interdisciplinarnih področji, že skoraj dve leti, poleg projektnega vodenja, skrbi predvsem za strateški razvoj internih projektov podjetja. To vključuje tudi upravljanje odnosov s ključnimi javnostmi in deležniki podjetja, ki jih v visokotehnološkem podjetju, z 10-letno zagonsko energijo, ne primanjkuje.
S svojimi znanjem na področju tržnih komunikacij, digitalnega marketinga ter izkušenj projektnega in produktnega vodenja raznovrstnih projektov za tuje in lokalne naročnike v zadnjih desetih letih se z ekipo odlično dopolnjuje pri reševanju različnih kompleksnih problemov.
Urškini prvi stiki z marketingom izvirajo že z izborom študija na fakulteti FDV (Komunikologija, Trženje in tržno komuniciranje) in ob-študijskega dela na Slovenski oglaševalski zbornici. Po dobrih sedmih letih vodenja projektov v oglaševalski agenciji Luna TBWA in nato dveh letih vodenja projektov v agenciji za razvoj programske opreme Infinum, ji zdaj delo na Abeliumu omogoča tudi vpletenost v akademskih vodah (večina zaposlenih je še vedno aktivnih tudi kot mentorji in predavatelji na univerzah in fakultetah) in drugih strokovnih organizacijah (društva, zbornice, zveze, iniciative...), kar dodaja odličen vpogled v stanje na trgu.
Urška pravi: “Tukaj je verjetno tudi razlog, zakaj še vedno ostajam aktivna v različnih strokovnih iniciativah in združenjih slovenskega marketinškega ter podjetniškega ekosistema ter z veseljem prispevam s pisanjem strokovnih prispevkov za Marketing magazin. Tako skrbim tudi za lastno rast, potešitev radovednosti in ohranitev stika s stroko. V luči slednjega lahko izpostavim tudi sodelovanje z IAB Slovenija. Z Zoranom Savinom delava na uporabnosti podatkov in “pretvarjanja” le-teh v informacije, z dodano vrednostjo za marketinško branžo kot celoto.”
https://www.linkedin.com/in/urskasaletinger/
Pogoji udeležbe
- Dogodki “SOZ 1 na 1” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno.
- Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ.
- Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
- Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ
Partner dogodka