SOZ praksa
Webinar / Načrtovanje uporabniške izkušnje spletnega mesta: od briefa do lansiranja in naprej
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 4. junij 2021, izpolnite spletni obrazec.
O vsebini
Načrtovanje uporabniške izkušnje spletnega mesta: od briefa do lansiranja in naprej
Dobra uporabniška izkušnja se začne z dobrim briefom, ki presega osnovno funkcionalno specifikacijo, predviden rok lansiranja in okviren budget.
Kdo so naše ciljne skupine? Kakšni so komunikacijski in poslovni cilji? Katere konverzije naj opravlja spletno mesto? Na kakšen način naj spletno mesto nagovarja uporabnike? Kakšna vsebina je predvidena, kdo jo bo ustvaril in kakšen je budget za produkcijo (multimedijskih) vsebin? Kakšen je obseg spletnega mesta? Kakšne so tehnološke zahteve in kakšne sistemske integracije so predvidene? Katere ključne kazalnike uspešnosti bomo spremljali in na kakšen način? Kako bomo poskrbeli za procese znotraj podjetja, da bodo sledili uporabniškim potekom na spletnem mestu? Kako bomo zagotovili poenoteno večkanalno (omnichannel) potrošniško izkušnjo?
Živa Prelog, Mateja Jugovic in Miha Ceglar vam bodo predstavili metodologijo raziskovanja in oblikovanja uporabniške izkušnje s poudarkom na procesu in vodenju projekta. Na predavanju boste dobili celosten uvid v proces nastajanja novega spletnega mesta, ki vam bo pomagal sestavljati boljše, natančnejše, konkretnejše briefe.
O govorcih
Miha Ceglar, vodja oddelka za uporabniško izkušnjo, Renderspace
Miha Ceglar ima več kot 15 let izkušenj z načrtovanjem uporabniške izkušnje. Načrtoval je tako spletna mesta, mobilne aplikacije kot e-trgovine. Področja njegova dela obsegajo raziskovanje uporabniške izkušnje, informacijsko arhitekturo in oblikovanje uporabniške izkušnje.
Skozi kariero je sodeloval pri načrtovanju uporabniške izkušnje pri blagovnih znamkah Petrol, NLB, Telekom Slovenije, Hofer, Mercator.
Živa Prelog, vodja analitike in raziskovanj, Renderspace
Živa Prelog je strokovnjakinja na področju tržnega raziskovanja, strateškega in digitalnega marketinga, s poudarkom na poznavanju psihologije uporabnikov in poglobljenem razumevanju nakupnega vedenja. Ima več kot 9 let izkušenj na področju tržnih raziskav, psihologije potrošnika in digitalne analitike.
Specializirana je za področje digitalnega marketinga, kjer strateško svetuje tako na tujih, kot tudi domačih trgih. V svoji karieri je sodelovala s podjetji in organizacijami, kot so Vrhovno sodišče RS, Greentube, NLB, Unitur, Sava Turizem, Hoteli Bernardin, Merkur, Petrol, Tom Tailor, Telekom Slovenije, Piazz in DM drogerie markt.
Mateja Jugovic, direktorica projektov, Renderspace
Mateja Jugovic ima več kot 12 let izkušenj pri vodenju projektov, svetovanju naročnikom in s koordinacijo različnih ekip za domače in mednarodne naročnike. Področja delovanja zajemajo analize in strateško načrtovanje, digitalne in integrirane komunikacijske projekte, projekte načrtovanja uporabniške izkušnje in razvojne projekte. V svoji karieri je sodelovala s podjetji Telekom Slovenije, Gorenje, Sava Turizem, Valamar Hotels, Elektro Energija, Donit Tesnit, Petrol, Si.mobil, Zavarovalnica Triglav.
Pogoji udeležbe
- Dogodki “SOZ 1 na 1” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno.
- Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ.
- Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
- Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ
Partner dogodka