Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz PraksaWebinar / Načrtovanje uporabniške izkušnje spletnega mesta: od briefa do lansiranja in...

SOZ praksa

Webinar / Načrtovanje uporabniške izkušnje spletnega mesta: od briefa do lansiranja in naprej

Kdaj
datum: 
petek, 11. junij 2021 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 4. junij 2021, izpolnite spletni obrazec.

 

O vsebini

Načrtovanje uporabniške izkušnje spletnega mesta: od briefa do lansiranja in naprej

Dobra uporabniška izkušnja se začne z dobrim briefom, ki presega osnovno funkcionalno specifikacijo, predviden rok lansiranja in okviren budget.

Kdo so naše ciljne skupine? Kakšni so komunikacijski in poslovni cilji? Katere konverzije naj opravlja spletno mesto? Na kakšen način naj spletno mesto nagovarja uporabnike? Kakšna vsebina je predvidena, kdo jo bo ustvaril in kakšen je budget za produkcijo (multimedijskih) vsebin? Kakšen je obseg spletnega mesta? Kakšne so tehnološke zahteve in kakšne sistemske integracije so predvidene? Katere ključne kazalnike uspešnosti bomo spremljali in na kakšen način? Kako bomo poskrbeli za procese znotraj podjetja, da bodo sledili uporabniškim potekom na spletnem mestu? Kako bomo zagotovili poenoteno večkanalno (omnichannel) potrošniško izkušnjo?

Živa Prelog, Mateja Jugovic in Miha Ceglar vam bodo predstavili metodologijo raziskovanja in oblikovanja uporabniške izkušnje s poudarkom na procesu in vodenju projekta. Na predavanju boste dobili celosten uvid v proces nastajanja novega spletnega mesta, ki vam bo pomagal sestavljati boljše, natančnejše, konkretnejše briefe.

 

O govorcih

Miha Ceglar, vodja oddelka za uporabniško izkušnjo, Renderspace  

Miha Ceglar ima več kot 15 let izkušenj z načrtovanjem uporabniške izkušnje. Načrtoval je tako spletna mesta, mobilne aplikacije kot e-trgovine. Področja njegova dela obsegajo raziskovanje uporabniške izkušnje, informacijsko arhitekturo in oblikovanje uporabniške izkušnje.

Skozi kariero je sodeloval pri načrtovanju uporabniške izkušnje pri blagovnih znamkah Petrol, NLB, Telekom Slovenije, Hofer, Mercator.

 

 

 

 

 

 

 

 

Živa Prelog, vodja analitike in raziskovanj, Renderspace 

Živa Prelog je strokovnjakinja na področju tržnega raziskovanja, strateškega in digitalnega marketinga, s poudarkom na poznavanju psihologije uporabnikov in poglobljenem razumevanju nakupnega vedenja. Ima več kot 9 let izkušenj na področju tržnih raziskav, psihologije potrošnika in digitalne analitike.

Specializirana je za področje digitalnega marketinga, kjer strateško svetuje tako na tujih, kot tudi domačih trgih. V svoji karieri je sodelovala s podjetji in organizacijami, kot so Vrhovno sodišče RS, Greentube, NLB, Unitur, Sava Turizem, Hoteli Bernardin, Merkur, Petrol, Tom Tailor, Telekom Slovenije, Piazz in DM drogerie markt.

 

 

 

Mateja Jugovic, direktorica projektov, Renderspace 

Mateja Jugovic ima več kot 12 let izkušenj pri vodenju projektov, svetovanju naročnikom in s koordinacijo različnih ekip za domače in mednarodne naročnike. Področja delovanja zajemajo analize in strateško načrtovanje, digitalne in integrirane komunikacijske projekte, projekte načrtovanja uporabniške izkušnje in razvojne projekte. V svoji karieri je sodelovala s podjetji Telekom Slovenije, Gorenje, Sava Turizem, Valamar Hotels, Elektro Energija, Donit Tesnit, Petrol, Si.mobil, Zavarovalnica Triglav.

 

 

 

 

 

Pogoji udeležbe

  • Dogodki “SOZ 1 na 1” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno. 
  • Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ. 
  • Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
  • Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ

 

Utrinki z dogodka

 

Partner dogodka

 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!