Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz DebataWebinar / Kje so meje kreativne svobode?

SOZ debata

Webinar / Kje so meje kreativne svobode?

Kdaj
datum: 
petek, 18. junij 2021 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 11. junij 2021, izpolnite spletni obrazec. 

 

O vsebini

Kje so meje kreativne svobode?

Trajnostni razvoj v luči kreativnosti 

Družbena odgovornost in trajnostni razvoj sta postala mantra vsakega sodobnega oglaševalca, ki si želi v informacijsko prenasičeni krajini pridobiti pozornost potrošnikov. Ti postajajo vse bolj ozaveščeni, ko gre za ohranjanje planeta za nas in naše zanamce, zato v vse večji meri prisegajo in zaupajo tistim blagovnim znamkam, ki jim na vsakem koraku sporočajo, da bodo naredile vse, kar je v njihovi moči, da zmanjšajo svoj okoljski odtis. Oglaševanje lahko in pomembno vpliva na vrednote v družbi. Od tega, da se na primer pri kreativni zasnovi upošteva načelo različnosti in vključenosti pri naboru upodobljenih oseb, do tega, da so trajnostne zaveze blagovne znamke vidne tudi v komunikaciji. Kako lahko torej  podjetja in oglaševalske agencije prilagodijo proces nastajanja tržnokomunikacijskih aktivnosti, da bodo te imele čim manjši vpliv na okolje? Kako naj sledijo načelu različnosti in vključenosti, da bodo v njihovih oglasih enakovredno zastopane raznolike skupine ljudi? Ali jih prizadevanja v smeri trajnostnega razvoja omejujejo pri njihovi kreativni svobodi – ali pa je prav nasprotno, in trajnostni razvoj še spodbuja njihovo domišljijo in poraja drugačne načine razmišljanja? Kako naj se kreativci izognejo pasti zelenega zavajanja – ali je njihova odgovornost opozarjati naročnike, naj bodo njihova trajnostna prizadevanja resnično pristna, ali pa je odgovornost že na strani naročnika, ko agenciji podaja kreativni brif?

O tem in drugih izzivih, ki jih težnja k trajnostnemu razvoju postavlja pred marketinške oddelke in njihove kreativne agencije, kot tudi o primerih dobre in slabe prakse se bodo na SOZ debati pogovarjali predstavnika kreativne stroke Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB, in samostojna grafična oblikovalka Katja Gaspari Leben ter predstavnica naročnika Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v  NLB, pogovor pa bo povezovala Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina.

Dogodek smo zasnovali v sodelovanju z 

 

 

 

 

O govorcih

Katja Gaspari Leben, grafična oblikovalka, Design Katja Gaspari Leben s.p. 

Že kot majhna deklica je sanjala o poklicu, v katerem bi lahko ustvarjala. Iz otroških risbic so sanje prerasle v željo po oblikovanju in kreativnem ustvarjanju. Obiskovala je Srednjo oblikovno šolo, diplomirala pa na Akademiji za likovno umetnost. Ob šolanju je ves čas sodelovala z različnimi grafičnimi studii in agencijami. Svoje znanje je nadgrajevala v agenciji Movera, kjer je sodelovala pri grajenju slovenskih blagovnih znamk in oblikovanju embalaž. V Studiu marketing, pozneje SMJWT, je sodelovala pri večjih oglaševalskih akcijah.

Že zelo kmalu je odšla na samostojno pot, vendar se ni odrekla sodelovanju s slovenskimi oglaševalskimi agencijami. Kot zunanja umetniška direktorica je sodelovala pri projektih Kompas designa in drugih večjih in manjših oglaševalskih agencij. Je ena od pobudnic kampanje »Spregovorimo o neplodnosti«, v kateri je sodelovalo več somišljenikov iz oglaševalskega sveta. S kampanjo so bili v ožjem izboru za Effie. Redno sodeluje tudi pri drugih ozaveščevalnih akcijah; za eno od njih so z ekipo prejeli tudi veliko nagrado za družbeno dobro na SOF. Rada riše in ustvarja tudi otroške knjige. 

Že vrsto let sodeluje z enim od svojih najljubših naročnikov, Semenarno Ljubljana. V zasebnem življenju živi trajnostno in je redna uporabnica njihovih izdelkov. Sodelovala je tudi pri oblikovanju kampanj za Natureto in druge slovenske prehranske blagovne znamke. V preteklosti je oblikovala za Mercator, Debitel, Ljubljanske mlekarne, Žito, Storck, L&L in druga znana slovenska podjetja.

 

 

 

 

Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, NLB 

Manja Gradišek je v marketinških vodah že več kot petnajst let. Po nekaj letih nabiranja izkušenj v agencijah se je pridružila NLB, kjer je sprva pokrivala področje komuniciranja s pravnimi osebami, nadaljevala z upravljanjem tržnih segmentov, sodelovala pri razvoju osebnega finančnega svetovanja in soustvarjala projekt spodbujanja finančne pismenosti.

Trenutno s svojo ekipo razvija in izvaja celostne komunikacijske strategije za vse segmente strank. Njihov izziv je, kako na videz dolgočasne bančne storitve postaviti v kontekst koristi za stranko in predvsem, kako s tem podpreti poslovne cilje.

Svoje znanje in izkušnje deli, pa tudi bogati, s sodelovanjem v žirijah različnih festivalov, organizacij in konferenc. Navdušujejo jo enostavne ideje, ki imajo koristne učinke, in kreativnost, ki izboljšuje vsakdan.

 

 

 

 

 

 

 

Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB

Trajnostni razvoj tlakuje pot večini odmevnejših oglaševalskih akcij, pri katerih je sodeloval. Te so nagovarjale občinstvo skozi najrazličnejše emocije. V okviru njegovih prejšnjih agencij sta odmevala humor – akcija »Dog Pookies«, prejemnica velike nagrade na festivalu Zlati boben – in ljubezen do starih stvari, ki se je izkazala v večkrat nagrajeni akciji Snage »Enkratno je stvari uporabljati večkratno«.

Na Futuri DDB pa odgovornost, na primer v »Najčistejši pisavi na svetu«, ki jo še danes različne organizacije po svetu uporabljajo za najavo svojih okoljevarstvenih dogodkov. Ter presenečenje – lani najbolj nagrajena slovenska akcija Sparove »Mlečne knjige«, ki naslavlja bralno kulturo. Druge vrste presenečenje, a isti naročnik – »Projekt 68 kg«, ki kilograme zavržene hrane postavlja v drugačno perspektivo. 

Pri tem se ne bo ustavil, saj meni, da bo trajnost, tako v oglaševanju kot tudi v svetu, dobila še vidnejšo vlogo.

 

 

 

mag. Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica, Marketing magazin 

Simona Kruhar Gaberšček se je med študijem trženja na ljubljanski ekonomski fakulteti najprej začela spoznavati z novinarskim delom, in sicer v gospodarski redakciji časopisne družbe Dnevnik, kjer se je posvečala predvsem temam iz zavarovalništva, bančništva in marketinga. Po dobrih petih letih dela na Dnevniku in opravljeni diplomi na Ekonomski fakulteti se je zaposlila v takratni Cankarjevi založbi kot sodelavka v marketingu, nato pa v Mladinski knjigi Založbi, kjer je bila sprva strokovna sodelavka za odnose z javnostmi, nato pa produktni vodja v službi tržnega komuniciranja.

Septembra 2008 se je zaposlila v podjetju Medijski partner, izdajatelju revije Marketing magazin, kjer je bila najprej novinarka, nato je prevzela mesto izvršne urednice revije, od januarja 2019 pa je njena funkcija glavna urednica.

Leta 2009 je zaključila magistrski študij na smeri marketing mariborske Ekonomsko-poslovne fakultete. Odkar se je pridružila Marketing magazinu, redno sodeluje v žirijah oglaševalskih festivalov in tekmovanj (Pomp, WEBSI, Diggit, Balticbest) in je dejavna pri organizaciji konferenc, kot je DIGGIT, kjer je tudi programska direktorica.

 

 

 

 

 

Pogoji udeležbe

  • Dogodki “SOZ debata” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno. 
  • Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ. 
  • Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
  • Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ

 

Utrinki z dogodka

 

Partner dogodka

 

 

 

 

Partner gostoljublja

 
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!