Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz DebataSOZ debata: KAM GRE KREATIVNOST?

SOZ debata

SOZ debata: KAM GRE KREATIVNOST?

Kdaj
datum: 
petek, 8. oktober 2021 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
Webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 1. oktober 2021

 

O vsebini

Kam gre kreativnost?

Petkovo jutro bomo namenili pogovoru o pomenu kreativnosti - ne samo v tržnem komuniciranju ampak v celovitem marketinškem spletu.

Kolikšno moč priznavamo kreativnosti, jo cenimo dovolj? 

Se vrednost kreativnosti skozi vse dogajanje v družbi in stroki spreminja, kaj je njena esenca?

Je dovolj, da so kreativni samo kreativci in kakšna je prihodnost kreativcev v naši stroki?

In nenazadnje, kakšne spremembe potrebuje kreativna tekma na festivalih?

Svoje poglede bodo izmenjali predsednik letošnje SOF žirije in izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA Janez Rakušček, predsednik STP in kreativni direktor, Herman & partnerji Uroš Goričan, Ana Ivandic, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica, ki zadnja leta od blizu spremlja odločitve žirije SOF, ter Milena Jakovljević, kreativna strateginja Websi digitalne agencije leta, DROM agency. 

 

O govorcih

Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA  in predsednik žirije 30. SOF

Rojen je bil v drugi polovici šestdesetih, kot eden od prvih primerkov generacije X; tiste generacije, ki je s svojo nekonsistentnostjo prva zmedla sociologe in druge preučevalce družbenih pojavov. Odraščal je v osemdesetih, kar je vsaj v Sloveniji pomenilo eklektično mešanico Heideggra, Lacana, Nietzscheja, Siouxie and The Banshees, The Clash, Cabaret Voltaire, Bretta Eastona Ellisa, Baudelaira, Rimbauda, Laibachov, Azre, Ekaterine Velike, Teatra Sester Scipion Nasice.

Eklektičnost mu je bila vedno blizu. Čeprav je diplomiral iz umetnosti, ga je vedno privlačila tudi znanost, še posebej matematika in fizika. Kot dijak četrtega letnika bežigrajske gimnazije je zvečer hodil na predavanja in vaje iz višje matematike na Inštitut Jožef Stefan; koncepta ničle in neskončnosti sta ga fascinirala, saj sta omogočala abstraktno mišljenje, ki se osvobaja fizičnega sveta. In če je prvi postulat znanosti priznanje lastne nevednosti, potem je nedvomno znanstvenik, ne glede na to, da se ukvarja z izrazito ustvarjalnim poklicem. Od tod po vsej verjetnosti izhaja precejšnja skepsa do marketinških instant revolucij tipa »to (vstavi pojem po potrebi) spreminja vse« in še posebej vademekumov (kar vseh), ki jih je naš svet poln. Njihova koristnost se mu zdi podobna kot učinkovitost čudežnih diet ali priročnikov za samopomoč.

Po vsem tem najbrž ni čudno, da se ukvarja z oglaševanjem. Zelo rad. Po vsem tem najbrž tudi ni čudno, da ima najraje naslednji projekt, ki ga čaka na mizi, ker verjame Siru Johnu Hegartyju: »You're only as good as your next idea.«

Za svoje delo je prejel številne prestižne nagrade, sodeloval je kot član številnih strokovnih domačih in mednarodnih žirij, nekatere je kot predsednik tudi vodil, nazadnje žirijo letošnjega, 30. SOF. V aktualnem mandatu je tudi član Oglaševalskega razsodišča.

 

Uroš Goričan, predsednik STP SOF in kreativni direktor, Herman & partnerji

Uroš Goričan ima dolgoletne izkušnje iz oglaševanja ter produkcije vsebin. Kot kreativni direktor je doslej soustvarjal komunikacijo za ključne slovenske blagovne znamke kot so Telekom Slovenije, Mercator, Petrol, Zavarovalnica Triglav,... . Z vsebinami in mediji se je ukvarjal kot programski direktor za mobilne in spletne portale ter kot scenarist in producent za film in televizijo.

Znanje in izkušnje s prodročja vsebin, medijev in oglaševanja je združil pri študiju na Berlin School of Creative Leadership, kjer je raziskoval, kako se lahko blagovne znamke uveljavijo kot uspešne pripovedovalke zgodb.

Sodeloval je kot član in tudi kot predsednik številnih žirij, v aktualnem mandatu pa kot predsednik vodi Svet tekmovalnega programa SOF.

 

 

Ana Ivandić, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica 

Ana Ivandić od septembra deluje kot samostojna komunikacijska strateginja in kreativna direktorica. V marketinški stroki je aktivna že več kot 27 let. Dolga leta je bila izvršna kreativna in komunikacijska direktorica v Formitasu BBDO,  kjer je začela kot kopi ter zadnje leto tudi vodila agencijo. Kot direktorica marketinga se je v tehnološkem podjetju Edition Digital skoraj tri leta ukvarjala z orodji vsebinskega marketinga ter s spletnim založništvom. Zadnje dve leti in pol je bila kreativna direktorica v Innovatifu. 

Skozi leta je sodelovala v različnih strokovnih žirijah in komisijah. Bila je v ekipi, ki je postavljala temelje Zlatega bobna, več let je aktivno soustvarjala Sempl ter že dolga leta sodeluje v različni aktivnostih SOZ-a. Med drugim je bila članica Oglaševalskega razsodišča in članica organizacijskega odbora Effie, v mandatu 2014 – 2018 pa je bila predsednica Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij  in članica Upravnega odbora SOZ.  Je tudi podpredsednica Sveta tekmovalnega programa SOF.

Z veseljem deli svoje  kreativno in strateško znanje iz prakse, še posebej jo veseli delati z mladimi.

 

Milena Jakovljević, strateška direktorica, DROM agency  

Milena Jakovljević se tako pri delu kot v življenju polni z odkrivanjem novih, nekonvencionalnih poti. Eno od drznejših je ubrala že pri 26 letih, ko je začela soustvarjati zgodbo svoje agencije. V digitalnem vesolju pilotira med strateškim in kreativnim polom, pred svetom pa se najraje umakne v ali pod vodo. Med januarjem in decembrom ob vsaki priložnosti prisega na menjavo delovnega okolja. Za plažo. 

 

 

 

 

 

 

Oglejte si posnetek  

Fotoutrinki

 

Pogoji udeležbe

  • Dogodki “SOZ debata” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno. 
  • Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ. 
  • Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
  • Več o ugodnostih  iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ

 

Partner dogodka

 

 

 

 

Partner gostoljublja 

    

 

 

 

 

 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!