SOZ debata
SOZ debata: KAM GRE KREATIVNOST?
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 1. oktober 2021
O vsebini
Kam gre kreativnost?
Petkovo jutro bomo namenili pogovoru o pomenu kreativnosti - ne samo v tržnem komuniciranju ampak v celovitem marketinškem spletu.
Kolikšno moč priznavamo kreativnosti, jo cenimo dovolj?
Se vrednost kreativnosti skozi vse dogajanje v družbi in stroki spreminja, kaj je njena esenca?
Je dovolj, da so kreativni samo kreativci in kakšna je prihodnost kreativcev v naši stroki?
In nenazadnje, kakšne spremembe potrebuje kreativna tekma na festivalih?
Svoje poglede bodo izmenjali predsednik letošnje SOF žirije in izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA Janez Rakušček, predsednik STP in kreativni direktor, Herman & partnerji Uroš Goričan, Ana Ivandic, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica, ki zadnja leta od blizu spremlja odločitve žirije SOF, ter Milena Jakovljević, kreativna strateginja Websi digitalne agencije leta, DROM agency.
O govorcih
Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA in predsednik žirije 30. SOF
Rojen je bil v drugi polovici šestdesetih, kot eden od prvih primerkov generacije X; tiste generacije, ki je s svojo nekonsistentnostjo prva zmedla sociologe in druge preučevalce družbenih pojavov. Odraščal je v osemdesetih, kar je vsaj v Sloveniji pomenilo eklektično mešanico Heideggra, Lacana, Nietzscheja, Siouxie and The Banshees, The Clash, Cabaret Voltaire, Bretta Eastona Ellisa, Baudelaira, Rimbauda, Laibachov, Azre, Ekaterine Velike, Teatra Sester Scipion Nasice.
Eklektičnost mu je bila vedno blizu. Čeprav je diplomiral iz umetnosti, ga je vedno privlačila tudi znanost, še posebej matematika in fizika. Kot dijak četrtega letnika bežigrajske gimnazije je zvečer hodil na predavanja in vaje iz višje matematike na Inštitut Jožef Stefan; koncepta ničle in neskončnosti sta ga fascinirala, saj sta omogočala abstraktno mišljenje, ki se osvobaja fizičnega sveta. In če je prvi postulat znanosti priznanje lastne nevednosti, potem je nedvomno znanstvenik, ne glede na to, da se ukvarja z izrazito ustvarjalnim poklicem. Od tod po vsej verjetnosti izhaja precejšnja skepsa do marketinških instant revolucij tipa »to (vstavi pojem po potrebi) spreminja vse« in še posebej vademekumov (kar vseh), ki jih je naš svet poln. Njihova koristnost se mu zdi podobna kot učinkovitost čudežnih diet ali priročnikov za samopomoč.
Po vsem tem najbrž ni čudno, da se ukvarja z oglaševanjem. Zelo rad. Po vsem tem najbrž tudi ni čudno, da ima najraje naslednji projekt, ki ga čaka na mizi, ker verjame Siru Johnu Hegartyju: »You're only as good as your next idea.«
Za svoje delo je prejel številne prestižne nagrade, sodeloval je kot član številnih strokovnih domačih in mednarodnih žirij, nekatere je kot predsednik tudi vodil, nazadnje žirijo letošnjega, 30. SOF. V aktualnem mandatu je tudi član Oglaševalskega razsodišča.
Uroš Goričan, predsednik STP SOF in kreativni direktor, Herman & partnerji
Uroš Goričan ima dolgoletne izkušnje iz oglaševanja ter produkcije vsebin. Kot kreativni direktor je doslej soustvarjal komunikacijo za ključne slovenske blagovne znamke kot so Telekom Slovenije, Mercator, Petrol, Zavarovalnica Triglav,... . Z vsebinami in mediji se je ukvarjal kot programski direktor za mobilne in spletne portale ter kot scenarist in producent za film in televizijo.
Znanje in izkušnje s prodročja vsebin, medijev in oglaševanja je združil pri študiju na Berlin School of Creative Leadership, kjer je raziskoval, kako se lahko blagovne znamke uveljavijo kot uspešne pripovedovalke zgodb.
Sodeloval je kot član in tudi kot predsednik številnih žirij, v aktualnem mandatu pa kot predsednik vodi Svet tekmovalnega programa SOF.
Ana Ivandić, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica
Ana Ivandić od septembra deluje kot samostojna komunikacijska strateginja in kreativna direktorica. V marketinški stroki je aktivna že več kot 27 let. Dolga leta je bila izvršna kreativna in komunikacijska direktorica v Formitasu BBDO, kjer je začela kot kopi ter zadnje leto tudi vodila agencijo. Kot direktorica marketinga se je v tehnološkem podjetju Edition Digital skoraj tri leta ukvarjala z orodji vsebinskega marketinga ter s spletnim založništvom. Zadnje dve leti in pol je bila kreativna direktorica v Innovatifu.
Skozi leta je sodelovala v različnih strokovnih žirijah in komisijah. Bila je v ekipi, ki je postavljala temelje Zlatega bobna, več let je aktivno soustvarjala Sempl ter že dolga leta sodeluje v različni aktivnostih SOZ-a. Med drugim je bila članica Oglaševalskega razsodišča in članica organizacijskega odbora Effie, v mandatu 2014 – 2018 pa je bila predsednica Upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij in članica Upravnega odbora SOZ. Je tudi podpredsednica Sveta tekmovalnega programa SOF.
Z veseljem deli svoje kreativno in strateško znanje iz prakse, še posebej jo veseli delati z mladimi.
Milena Jakovljević, strateška direktorica, DROM agency
Milena Jakovljević se tako pri delu kot v življenju polni z odkrivanjem novih, nekonvencionalnih poti. Eno od drznejših je ubrala že pri 26 letih, ko je začela soustvarjati zgodbo svoje agencije. V digitalnem vesolju pilotira med strateškim in kreativnim polom, pred svetom pa se najraje umakne v ali pod vodo. Med januarjem in decembrom ob vsaki priložnosti prisega na menjavo delovnega okolja. Za plažo.
Pogoji udeležbe
- Dogodki “SOZ debata” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno.
- Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ.
- Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
- Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ
Partner dogodka
Partner gostoljublja