SOZ Akademija
Webinar / Zastopanost je pomembna – prednosti vključujočega marketinga Representation Matters – The Business of Inclusive marketing*
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 2. november 2021
O vsebini
Zastopanost je pomembna – prednosti vključujočega marketinga / Representation Matters – The Business of Inclusive marketing*
Raznolikost in vključenost sta neločljivi del trajnostnega poslovanja podjetij na vseh ravneh in področjih, globalno in lokalno. Postala sta neločljiv del družbeno odgovornega marketinga in tržnega komuniciranja podjetij in znamk, ki se odraža tudi v njuni uspešnosti in učinkovitosti.
Člani SOZ bodo imeli izjemno priložnost, da prisluhnejo štirim uveljavljenim mednarodnim marketinškim strokovnjakom, ki so tudi aktivni člani delovne skupine za raznolikost in vključenost pri Svetovni federaciji oglaševalcev (WFA). Poslanstvo in cilj skupine je vzpostavitev visokih strokovnih standardov, tudi v obliki priporočil, ter promocija dobrih praks vključujočega marketinga in tržnega komuniciranja tako na globalni kot na lokalni ravni.
Uvodoma bodo predstavili priporočila WFA »Pristranskost v kreativnem procesu / Bias in the Creative Process«, kakšne priložnosti prinaša vključenost znotraj oglaševanja v medijih in vse podkrepili s primeri dobrih praks. Delili bodo svoj pogled, zakaj sta zastopanost in vključenost v današnjem svetu tako pomembna tudi za uspešnost marketinga. Predstavili bodo, kako pristopimo k izzivu in implementaciji načela raznolikosti in vključenosti tako, da ga kot neločljivi del vključimo v vse faze kreativnega procesa.
Dogodek bodo zaključili s sklepnim pogovorom, v okviru katerega bodo vprašanja udeležencev več kot dobrodošla.
O govorcih
Jerry Daykin, Senior Media Director EMEA, GSK Consumer Heathcare
Jerry Daykin V okviru svoje funkcije vodi tudi globalna prizadevanja po večji raznolikosti in zastopanosti v marketingu in oglaševanju. So-vodi tudi delovno skupino za raznolikost pri WFA.
Christopher Kenna, ustanovitelj & CEO, Brand Advance
Christopher je ustanovitelj in CEO Brand Advance, medijske agencije, ki se osredotoča na raznolikost ter sestrskega svetovalnega podjetja DECA. Prejemnik številnih nagrad je goreč zagovornik načela raznolikosti in vključenosti v vseh porah tržnega komuniciranja.
Nathalie Lam, Global Head of Sponsorship, Philips
Nathalie vodi tudi Philipsovo Diversity & Inclusion preobrazbo marketinga na globalni ravni.
Camelia Christache-Podgorean, Senior Communications Manager, WFA
Camelia je v ekipi WFA zadolžena tudi za vodenje področja »Diversity & Inclusion«.
*Dogodek bo potekal v angleškem jeziku brez prevoda.
Pogoji udeležbe
- Jesenskih modulov SOZ Akademije 2021 se lahko udeležijo predstavniki članov SOZ, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2021
- Brezplačna udeležba na dogodku 11. 11. 2021 je mogoča za več (okvirno 3) predstavnikov iz istega podjetja, člana SOZ ob dodatnem pogoju do zapolnitve prostih mest. Število mest na posameznem dogodku je namreč tudi v primeru digitalne izvedbe omejeno.
- Odpoved udeležbe je obvezna do roka in na način, kot ju za vsak dogodek posebej ob potrditvi prijave / mesta na dogodku / opredeli organizator. Po tem roku odpoved ni več možna, lahko pa se prijavi nadomestni udeleženec.
- V primeru neudeležbe brez odpovedi do določenega roka SOZ zaračunava prijavnino / no show / v višini 250 EUR (+ DDV) za dogodke z govorci iz tujine ter 100 EUR (+ DDV) za dogodke z domačimi strokovnjaki.
Partner dogodka