Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWEBINAR: Vsebinski marketing - strateško, kakovostno, relevantno in učinkovito...

SOZ Akademija

WEBINAR: Vsebinski marketing - strateško, kakovostno, relevantno in učinkovito komuniciranje

Kdaj
datum: 
četrtek, 11. junij 2020 - 9:00 to 11:30
Kje
Mesto dogodka: 
WEBINAR
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini

Vsebinski marketing že nekaj let velja za strateško področje, ki ga je treba uporabljati pri poslovanju. Uporabnikom že dolgo ni več dovolj zgolj prodajni vidik storitev in produktov, potrebujejo zgodbe, treba jih je izobraževati in jim ponuditi nekaj več. Govora bo o novih elementih, prihodnosti in tem kako se najbolj učinkovito nanjo tudi pripraviti. V drugem delu pa se bomo posvetili najtežjemu delu: iskanju relevantne vsebine in kreiranju učinkovitih vsebinskih kosov.  

O govorcih

Igor Savič, direktor in partner, PM, poslovni mediji 
Igor Savič je začetnik in eden ključnih razvijalcev ideje vsebinskega marketinga v Sloveniji in širše. Svoje dolgoletne komunikatorske izkušnje, ki segajo od novinarskih in uredniških projektov, prek zahtevnih izzivov na področju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja, do kreativnih in inovativnih marketinških akcij in projektov, uspešno povezuje v zanimive, uporabne in učinkovite komunikacijske rešitve. Rad poudari, da ozaveščeni kupci ne želimo biti manipulativna žrtev vsebin, ki nas v resnici ne zanimajo in nam ne izboljšujejo kakovosti življenja, še posebej če se to dogaja ob takem času in tako, da nas moti. In tu se začneta prostor in čas za vsebinski marketing.

Vse te izkušnje strokovnjaka za vsebino so kar klicale po ustanovitvi lastne, vendar zelo posebne komunikacijske agencije, PM, poslovni mediji, in nekaj let kasneje po organizaciji mednarodne komunikacijske konference POMP Forum. Sedaj Igor Savič dela pri najzahtevnejših komunikacijskih projektih in hkrati znanje predaja naprej svoji ekipi. 

 

 

 

 

 

Nenad Senić, urednik korporativnih medijev, PM, poslovni mediji  

Nenad Senić je ustvarjalec in urednik mnogih tiskanih in digitalnih korporativnih medijev, in to ne le na slovenskih tleh, saj njegovo široko znanje prepoznavajo tudi v tujini. To dokazujejo tudi mednarodne nagrade, ki jih je osvojil. Lani so ga v Veliki Britaniji nominirali za nagrado za urednika leta, poleg urednikov medijev za British Airways, Tesco, Bentley idr.. Revija Preprosto Lidla Slovenija, ki jo je ustvaril in jo še vedno ureja, pa je bila lani v ZDA imenovana eden od šestih naj projektov leta na svetu na področju vsebinskega marketinga.  

Na konferencah po vsem svetu navdušuje tako v vlogi govornika kot člana žirije. Nič nenavadnega ni torej, da ga je portal Onalytica v preteklosti že uvrstil med sto vodilnih vplivnežev na področju vsebinskega marketinga na svetu.


 

 

 

 

 

Fotogalerija

Generalni partner SOZ Akademije 2020

 

 

 

 

 

 

Partner dogodka

https://www.argeta.com/

 

 

 

Partner gostoljubja

https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!