SOZ Akademija
WEBINAR: Vsebinski marketing - strateško, kakovostno, relevantno in učinkovito komuniciranje
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Vsebinski marketing že nekaj let velja za strateško področje, ki ga je treba uporabljati pri poslovanju. Uporabnikom že dolgo ni več dovolj zgolj prodajni vidik storitev in produktov, potrebujejo zgodbe, treba jih je izobraževati in jim ponuditi nekaj več. Govora bo o novih elementih, prihodnosti in tem kako se najbolj učinkovito nanjo tudi pripraviti. V drugem delu pa se bomo posvetili najtežjemu delu: iskanju relevantne vsebine in kreiranju učinkovitih vsebinskih kosov.
O govorcih
Igor Savič, direktor in partner, PM, poslovni mediji
Igor Savič je začetnik in eden ključnih razvijalcev ideje vsebinskega marketinga v Sloveniji in širše. Svoje dolgoletne komunikatorske izkušnje, ki segajo od novinarskih in uredniških projektov, prek zahtevnih izzivov na področju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja, do kreativnih in inovativnih marketinških akcij in projektov, uspešno povezuje v zanimive, uporabne in učinkovite komunikacijske rešitve. Rad poudari, da ozaveščeni kupci ne želimo biti manipulativna žrtev vsebin, ki nas v resnici ne zanimajo in nam ne izboljšujejo kakovosti življenja, še posebej če se to dogaja ob takem času in tako, da nas moti. In tu se začneta prostor in čas za vsebinski marketing.
Vse te izkušnje strokovnjaka za vsebino so kar klicale po ustanovitvi lastne, vendar zelo posebne komunikacijske agencije, PM, poslovni mediji, in nekaj let kasneje po organizaciji mednarodne komunikacijske konference POMP Forum. Sedaj Igor Savič dela pri najzahtevnejših komunikacijskih projektih in hkrati znanje predaja naprej svoji ekipi.
Nenad Senić, urednik korporativnih medijev, PM, poslovni mediji
Nenad Senić je ustvarjalec in urednik mnogih tiskanih in digitalnih korporativnih medijev, in to ne le na slovenskih tleh, saj njegovo široko znanje prepoznavajo tudi v tujini. To dokazujejo tudi mednarodne nagrade, ki jih je osvojil. Lani so ga v Veliki Britaniji nominirali za nagrado za urednika leta, poleg urednikov medijev za British Airways, Tesco, Bentley idr.. Revija Preprosto Lidla Slovenija, ki jo je ustvaril in jo še vedno ureja, pa je bila lani v ZDA imenovana eden od šestih naj projektov leta na svetu na področju vsebinskega marketinga.
Na konferencah po vsem svetu navdušuje tako v vlogi govornika kot člana žirije. Nič nenavadnega ni torej, da ga je portal Onalytica v preteklosti že uvrstil med sto vodilnih vplivnežev na področju vsebinskega marketinga na svetu.
Generalni partner SOZ Akademije 2020
Partner dogodka
Partner gostoljubja