SOZ Akademija
WEBINAR: Veliki obrat: (Pre)oblikovanje smisla blagovnih znamk
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Veliki obrat: preoblikovanje smisla blagovnih znamk
THE GRAND PIVOT: Transitioning Brands on Purpose
Smo v obdobju velikih sprememb in tranzicije na vseh področjih. Sistem, kot ga poznamo, umira, rojeva se nov. Mnenja o tem, kako velike so spremembe se razlikujejo. Nekateri pravijo, da je prehod, s katerim se soočamo enako velik kot v času Velike recesije, ko je bilo izgubljenih veliko delovnih mest, a je sočasno vodil do socialne države. Drugi obseg sprememb primerjajo z industrijsko revolucijo, ki je zahtevala temeljito redefinicijo potrebnih znanj in spretnosti, človeštvo se je prvič postavilo nad naravo, posledica pa je bil razvoj moderne države. Nekateri aktualne razmere primerjajo z reformacijo, ki je vodila do nastanka nacionalnih držav. Zasledimo celo primerjave z revolucijo kamene dobe, ker orodja, s katerimi danes razpolagamo (AI, robotizacija, big data, …), še poglabljajo neravnovesje med človeštvom in okoljem. Simptomi tranzicije se kažejo tudi v pandemiji COVID-19, požarih v Avstraliji, taljenju ledu na obeh polih in v Alpah, na kar vplivata tudi Amazon in Kalifornija z Silicijevo dolino.
Čas je za korenite spremembe, preden bo prepozno. Med vzroki podnebnih sprememb, ki jih je povzročil človek, je industrializacija. Blagovne znamke pa so industrializacijo pospešile. In vendar industrializacija ni slaba sama po sebi, isto velja za blagovne znamke. V zadnjih dvesto letih smo priča najhitrejši rasti tako zdravstva kot bogastva družbe. Številne blagovne znamke, med njimi na primer Lever Brothers (danes Unilever), Cadbury's in tudi HP, ustanovitelj Silicijeve doline, so bile ustvarjene s ciljem, da bodo služile širšemu namenu, zlasti tudi skupnostim, kjer so bile ustanovljene.
Globalna upočasnitev gospodarstva v času pandemije je enkratna priložnost, da na novo osmislimo in preoblikujemo svet. Čas je za veliki obrat, tako na osebni ravni kot na ravni organizacij, tako da postavimo smisel v jedro tranzicije. Blagovne znamke bi morale in lahko pri tem odigrajo ključno vlogo.
Na delavnici se bomo osredotočili na vprašanja, kako lahko znamke prispevajo k tej tako pomembni tranziciji, da bomo dosegli cilje Pariškega sporazuma o klimatskih spremembah in cilje Združenih narodov na področju trajnostnega razvoja. Pozornost bomo posvetili tudi vprašanjem:
- Zakaj se soočamo z največjo tranzicijo tako na osebni kot na ravni podjetij?
- Katere so tri ključne faze tranzicije;
- Kako velika je priložnost, ki jo tranzicija ponuja?
- Vrata prehoda k tranziciji in čemu se bomo morali odpovedati?
- Zakaj je prav smisel v tem procesu ključen?
- Kako prehod lahko olajšamo?
- Kako izkoristiti tranzicijo kot okno priložnosti, da bomo bolje služili sebi, družini in podjetju?
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.