Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWEBINAR: Veliki obrat: (Pre)oblikovanje smisla blagovnih znamk

SOZ Akademija

WEBINAR: Veliki obrat: (Pre)oblikovanje smisla blagovnih znamk

Kdaj
datum: 
sreda, 20. maj 2020 - 9:00 to 13:00
Kje
Mesto dogodka: 
WEBINAR
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča
O vsebini:
 

Veliki obrat: preoblikovanje smisla blagovnih znamk

THE GRAND PIVOT: Transitioning Brands on Purpose

Smo v obdobju velikih sprememb in tranzicije na vseh področjih. Sistem, kot ga poznamo, umira, rojeva se nov. Mnenja o tem, kako velike so spremembe se razlikujejo. Nekateri pravijo, da je prehod, s katerim se soočamo enako velik kot v času Velike recesije, ko je bilo izgubljenih veliko delovnih mest, a je sočasno vodil do socialne države. Drugi obseg sprememb primerjajo z industrijsko revolucijo, ki je zahtevala temeljito redefinicijo potrebnih znanj in spretnosti, človeštvo se je prvič postavilo nad naravo, posledica pa je bil razvoj moderne države. Nekateri aktualne razmere primerjajo z reformacijo, ki je vodila do nastanka nacionalnih držav. Zasledimo celo primerjave z revolucijo kamene dobe, ker orodja, s katerimi danes razpolagamo (AI, robotizacija, big data, …), še poglabljajo neravnovesje med človeštvom in okoljem. Simptomi tranzicije se kažejo tudi v pandemiji COVID-19, požarih v Avstraliji, taljenju ledu na obeh polih in v Alpah, na kar vplivata tudi Amazon in Kalifornija z Silicijevo dolino.

Čas je za korenite spremembe, preden bo prepozno. Med vzroki podnebnih sprememb, ki jih je povzročil človek, je industrializacija. Blagovne znamke pa so industrializacijo pospešile. In vendar industrializacija ni slaba sama po sebi, isto velja za blagovne znamke. V zadnjih dvesto letih smo priča najhitrejši rasti tako zdravstva kot bogastva družbe. Številne blagovne znamke, med njimi na primer Lever Brothers (danes Unilever), Cadbury's in tudi HP, ustanovitelj Silicijeve doline, so bile ustvarjene s ciljem, da bodo služile širšemu namenu, zlasti tudi skupnostim, kjer so bile ustanovljene.

Globalna upočasnitev gospodarstva v času pandemije  je enkratna priložnost, da na novo osmislimo in preoblikujemo svet. Čas je za veliki obrat, tako na osebni ravni kot na ravni organizacij, tako da postavimo smisel v jedro tranzicije. Blagovne znamke bi morale in lahko pri tem odigrajo ključno vlogo.

Na delavnici se bomo osredotočili na vprašanja, kako lahko znamke prispevajo k tej tako pomembni tranziciji, da bomo dosegli cilje Pariškega sporazuma o klimatskih spremembah in cilje Združenih narodov na področju trajnostnega razvoja. Pozornost bomo posvetili tudi vprašanjem:

  • Zakaj se soočamo z največjo tranzicijo tako na osebni kot na ravni podjetij?
  • Katere so tri ključne faze tranzicije;
  • Kako velika je priložnost, ki jo tranzicija ponuja?
  • Vrata prehoda k tranziciji in čemu se bomo morali odpovedati?
  • Zakaj je prav smisel v tem procesu ključen?
  • Kako prehod lahko olajšamo?
  • Kako izkoristiti tranzicijo kot okno priložnosti, da bomo bolje služili sebi, družini in podjetju?

 

*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

 
 
 
 
O govorcu  
 
Alexander Inchbald, ekstremni umetnik in coach socialnih inovacij, 
http://alexander-inchbald.com/
https://www.linkedin.com/in/becreativeeverywhere/detail/recent-activity/posts/
 
Aleksander je svojo poklicno pot začel pri družbi Unilever, kjer je pomagal napisati prve smernice za internetne tržnike. Nato je soustanovil digital@jwt pri družbi JWT v Londonu. Po selitvi v Ženevo je z nekdanjimi direktorji družbe Saatchi & Saatchi ustvaril agencijo za komunikacije in sodeloval pri uresničevanju vseh 17 ciljev trajnostnega razvoja OZN z organizacijami, kot so Združeni narodi, Svetovna zdravstvena organizacija, Gavi – zavezništvo za cepljenje, Svetovni sklad za boj proti HIV/AIDS, malariji in tuberkulozi, Rdeči križ.
 
V zadnjih nekaj letih je vodilnim svetovnim znamkam, kot so HP, Samsung, Rdeči križ, P&G, Vodafone in Mercedes, pomagal, da so se osredotočile na smisel. Vse, kar Aleksander počne, temelji na slikanju na ekstremnih lokacijah po svetu in usposabljanju stotin ustvarjalcev sprememb, njihovih ekip in organizacij, da postavijo smisel v središče vsega, kar počnejo.
 
Pred kratkim je soustanovil organizacijo The (artist) inside [(Umetnik) znotraj nas], s ciljem, da osvobaja ustvarjalce sprememb, da bodo ustvarili mojstrovino, za katero so bili rojeni. Mojstrovina je lahko umetniško delo, pogosteje pa gre za inovativno pobudo, blagovno znamko, podjetje, knjigo ali odnos. V zadnjih dobrem letu in pol je pomagal številnim  voditeljem in skupinam, da prepoznajo in izrazijo svoj smisel ter ga uresničijo. 
 
Alexander je avtor knjižnih uspešnic, so-avtor knjige Legacy, ki malim podjetjem pomaga pri uresničevanju Ciljev trajnostnega razvoja Združenih narodov ter avtor knjige #Balance, ki govori o tem, kako lahko vodje, ekipe in organizacije naredijo premik od problema k smislu in na ta način ustvarijo dediščino, za katero so bili rojeni.
 
Kadar ne potuje ali slika na gorskih vrhovih, preživlja čas s svojo družino v Alpah.
 
Fotogalerija
 
Generalni partner SOZ Akademije 2020
https://www.lidl.si/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Partner dogodka
 
 
 
 
 
 
 
Partner gostoljubja
https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki
Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!