SOZ Akademija
Webinar: Time management - prevzemite nadzor nad svojim časom.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Time management - prevzemite nadzor nad svojim časom.
Time management: Take control of your time *.
Cilj je, da bodo udeleženci bolje razumeli, kako s pravilnim pristopom k načrtovanju obveznosti in določanju prednostnih nalog, ki najbolj ustreza slogu in osebnosti posameznika, pridobijo večji nadzor nad svojim življenjem. Ali z drugimi besedami, kako lahko na način, da delamo manj, dosežemo več in smo posledično tudi bolj učinkoviti.
Glavni poudarki srečanja:
- prevzemanje odgovornosti in odločanje o tem, kako bomo ravnali – od nezavedne nesposobnosti do nezavedne sposobnosti;
- zakaj in kdaj bi morali napisati svoj seznam nalog;
- šest metod, s pomočjo katerih bo ta seznam postal seznam prednostnih nalog;
- kako se spopadati z zadevami, za katere ste ugotovili, da vas ovirajo;
- tehnike, ki pomagajo pri osredotočanju na prednostne naloge;
- delegiranje.
O govorki
Tish Mousell, svetovalka za usposabljanje, predavateljica in trenerka, Velika Britanija
Tish Mousell je na svoji karierni delala v številnih najvidnejših agencijah. Začela je v medijskem oddelku v agenciji DDB, nato je prešla na vodenje področje vodenja projektov in naročnikov pri McCann-Erickson, svojo agencijsko pot je zaključila v agenciji Publicis kot skrbnica uveljavljenih, ("blue chip") tržnih znam in podjetij, med njimi L'Oréal, Coca-Cola in United Distillers. Vodila je tudi programe za motivacijo in usposabljanje zaposlenih povsod, kjer je delala.
Kot svetovalka pri IPA (angleška stanovska organizacija komunikacijskih agencij) izvaja usposabljanje na področju javnega nastopanja, predstavitev, zlasti tudi na področju kreativnih natečajev. Ima certifikat Myers Briggs, je višja mentorica v programih NABS FastForward in strokovnjakinja za prezentacije pri Media Trust. Sodeluje tudi z Evropskim združenjem komunikacijskih agencij (EACA) kot predavateljica v okviru izobraževanj na področju oglaševanja in komuniciranja.
Med njenimi naročniki velja izpostaviti Publicis, Adam&EveDDB, Manchester United, Starcom, The Communications Agency, Media Trust, The IPA, HSBC, Vodafone, Harrods, Dyson, NAB, BBH, M&C Saatchi, Wieden + Kennedy in Red Ant.
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
Partner dogodka