Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWebinar / Strateško komuniciranje v hipermoderni družbi

SOZ Akademija

Webinar / Strateško komuniciranje v hipermoderni družbi

Kdaj
datum: 
četrtek, 2. december 2021 - 9:00 to 11:00
Kje
Mesto dogodka: 
ZOOM webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini

Strateško komuniciranje v hipermoderni družbi

Živimo v družbi na pospeških: prehitro (se) spreminjamo, prekomerno trošimo, preveč smo si všeč in soustvarjamo nesmiselna protislovja. Nismo več prorabniki, uporabniki, ki želimo sodelovati v ustvarjanju in razvoju znamk, prosumers (zakaj bi morali delati za nekaj, kar plačamo?), temveč turboporabniki, ki želimo trošiti dosti, pogosto in poceni.  To ne velja le za gospodarstvo, temveč za vse domene našega življenja: hočemo vse novice na spletu takoj in zastonj, zdravje brez osebne odgovornosti in samo-prizadevanja, izobrazbo brez študija in udobno življenje brez dela. Zakaj? Zato, ker si zaslužimo. (Paradoks tega slogana je v slovenščini še bolj očiten, kot v angleškem originalu, Because I'm worth it.)

In kako naj v teh novih okoliščinah komuniciramo, kot posamezniki in organizacije? Izvirno in strateško! Strateško pomeni, da je komuniciranje bistveno za preživetje in trajni uspeh nas in organizacij. Bolj natančno: strateško komuniciranje je namenska raba komuniciranja za vpletanje v pogovore, ki so strateškega pomena za doseganje ciljev. Pri tem komuniciranje nastopa v treh oblikah: kot proces (pogovarjanje), kot vir oziroma sredstvo (medijske mreže, spletne platforme ali tržne znamke) in kot neotipljiva sredstva (različne oblike družbenega kapitala, kot so dobro ime, zaupanje, ugled itd..). Vendar: kako je to mogoče početi v družbi, ki ni le na pospeških, ampak tehnološke motorje svoje vedno večje hitrosti še dodatno ”frizira”?

Paradoksalna ustreznica strateškosti je izvirnost, ki privlači pozornost in kot takšna omogoča uresničevanje družbenega vpliva. Svet lahko premikamo s silo, s surovo močjo, finančnim kapitalom, ki z denarjem kupuje, ali pa z družbenim vplivanjem, ki je posledica uspešnega komuniciranja. In tako smo po sto letih tam, kjer smo začeli: dobro komuniciranje je znanost (analiza) in umetnost (kreativnost).       
Internet je podrl meje, ki so ločevale različne komunikacijske discipline (oglaševanje, odnose z javnostmi, direktni marketing, pospeševanje prodaje...), svet je naredil bolj pregleden in sploščen. V hipermodernem svetu, ko vsi vidimo in, vsaj mislimo, da vemo vse, postaja igra sporazumevanja bolj zapletena, a z višjimi nagradami, kot kadarkoli doslej. Če ne verjamete, vprašajte Kris Jenner.

 

O govorcu

Prof. dr. Dejan Verčič, partner, Herman & partnerji

Dr. Dejan Verčič je profesor, predstojnik Oddelka za komunikologijo in vodja Centra za marketing in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede, Univerza v Ljubljani, ter partner v družbi Herman & partnerji. Doktoriral je na London School of Economics and Political Science v Veliki Britaniji in kot Fulbrightov štipendist gostoval na San Diego State University v ZDA.

Je prejemnik najvišjih priznanj ameriškega Inštituta za odnose z javnostmi (IPR) in Evropskega združenja za poučevanje in raziskovanje odnosov z javnostmi (EUPRERA). Tretjo izdajo The Global Public Relations Handbook (2020) je Ameriško zduženje komunikologov (NCA) nagradilo kot najboljše delo na svojem področju v tekočem letu, po bibliografski analizi je drugi najbolj citirani raziskovalec globalnih odnosov z javnostmi na svetu.

Leta 1991 je vodil ustanavljanje Slovenske tiskovne agencije (STA), nato je zgradil komunikacijsko agencijo Pristop, za njo Stratkom, zdaj pa razvija novo svetovalno in komunikacijsko skupino – Herman & partnerji. Za seboj ima četrt stoletja svetovanja domačim in tujim podjetjem, vladnim in nevladnim organizacijam ter ustanovam, vključno s predsedniki vlad in držav. Od leta 1994 organizira letni Mednarodni simpozij o raziskovanju odnosov z javnostmi – BledCom. Od leta 2007 je ustanovni član Evropskega komunikacijskega monitorja, največje letne raziskave na področju strateškega komuniciranja na svetu.

 

Utrinki z dogodka

Partner dogodka

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!