SOZ Akademija
WEBINAR: Richard Schotton UPORABA SPOZNANJ VEDENJSKE ZNANOSTI V MARKETINGU Applying insights from behavioural science to marketing *
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Uporaba spoznanj vedenjske znanosti v marketingu / Applying insights from behavioural science to marketing *
Vsak, ki dela na področju marketinga, se ukvarja z vplivanjem na odločitve. Da bi bili pri tem uspešni, je potrebno najprej razumeti, kateri so vzvodi, kaj odločitve poganja.
Na delavnici bodo udeleženci spoznali področja vedenjske znanosti, ki so aplikativna v trženju. Pri tem bo Richard Schotton izhajal iz preprostega ogrodja, ki pomaga pri razumevanju in uporabi znanstvenih spoznanj pri vsakdanjem delu. Predstavil bo nekatere klasične študije, ki odkrivajo fascinantne načine, kako človeški um sprejema odločitve o vedenju ter tudi nove, manj znane raziskave, ki bodo dodale dodaten vpogled in pomembne prednosti.
Vsa ključna spoznanja vedenjske znanosti, o katerih bo govora, bo Richard povezal s trženjem, teorijo bo prevedel v prakso, tudi v okviru specifičnih vprašanj udeležencev.
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
O govorcu
Richard Schotton, ustanovitelj Astroten Consulatncy, avtor in predavatelj
Richard je svojo kariero medijskega načrtovalca začel pred 19 leti, ko je delal za podjetja, kot so Coke, Lexus in comparethemarket.com. Nato je ustanovil podjetje za svetovanje Astroten, specializirano za uporabo vedenjskih znanosti pri reševanju poslovnih problemov.
Richard je avtor knjižne uspešnice The Choice Factory , ki govori o tem, kako uporabiti dognanja vedenjske znanosti v oglaševanju. Publikacija Campaign je knjigo pospremila z besedami: “Kupite knjigo in Schottona postavite na knjižno polico poleg Morgana, Earlsa, Feldwicka in Sharpa. Prav lepo se poda ob bok najboljših." Steve Harrison, nekdanji svetovni kreativni direktor pri agenciji Wunderman pa pravi, da gre za "delo, ki bo postalo klasičen učbenik oglaševanja«. V anketi agencije BBH, v kateri so izbirali najboljšo knjigo, ki je bila kdajkoli napisana o oglaševanju, se je The Choice Factory uvrstila v sam vrh.
Redno vodi izobraževanja in delavnice za blagovne znamke, tako velike kot majhne, in jim z uporabo spoznanj vedenjskih znanosti pomaga reševati njihove težave, med njimi so Virgin, Renault, Molson Coors in Specsavers. Redno predava na marketinških konferencah in drugih dogodkih, kot govorec je med drugim sodeloval na Cannes Lions, Tedx, Ad Week in Festival of Marketing.
Je avtor mesečne kolumne on-line publikacije Marketing Week, njegovi prispevki so objavljeni tudi v drugih pomembnih publikacij na področju oglaševanja in marketinga kot so Quartz, Mumbrella, Campaign, AdMap in The Drum.
O najnovejših ugotovitvah socialne psihologije tvita pod imenom @rshotton.
Generalni partner SOZ Akademije 2020
Partner dogodka
Partner gostoljubja