Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWEBINAR: PRIPOVEDOVANJE ZGODB / Storytelling Masterclass, The Fundamentals

SOZ Akademija

WEBINAR: PRIPOVEDOVANJE ZGODB / Storytelling Masterclass, The Fundamentals

Kdaj
datum: 
sreda, 25. maj 2022 - 9:30 to 11:30
Kje
Mesto dogodka: 
digitalni dogodek / Zoom
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Ni mogoča

Rok za prijave je 18. maj 2022

 

O vsebini

PRIPOVEDOVANJE ZGODB

Storytelling Masterclass, The Fundamentals*

Čudovite, močne zgodbe so povsod okoli nas. Pomagajo nam razumeti svet, iz njih lahko črpamo navdih, zgodbe nas učijo, motivirajo in izobražujejo.

Pripovedovanje zgodb v poslovnem svetu pomaga pri gradnji dolgoročne čustvene povezanosti s potrošniki / uporabniki. Na zgodbah temeljijo primeri najbolj učinkovitega, privlačnega in prepričljivega oglaševanja in strategij tržnih znamk. Zgodbe spodbudijo odziv, z njimi komuniciramo zaveze in vrednote. Za vsako znamko je zgodba – pa naj bo to start-up, ali pa samo ime gospodinjstva. Vsaka znamka ima edinstveno, njej lastno zgodovino, vrednote, vrednosti ter vizijo.

Udeleženci bodo pridobili vpogled v orodja, ki so v pomoč pri ustvarjanju in izvedbi zgodbe tržne znamke. Raziskovali bodo temeljna načela odličnosti v pripovedovanju zgodb, od iskanja prave ideje do razumevanja strukture. Spoznali bodo pripovedni lok in tudi zakaj potrebujemo zgodbe, kako delujejo, kako pristopimo k njihovemu snovanju in kako vse to najbolje udejanjamo pri ustvarjanju zgodb tržnih znamk.

Sophie Robinson bo delila svoje znanje in dragocene izkušnje, kako lahko zakonitosti in tehnike pripovedovanja zgodb v dokumentarnih filmih prenesemo v svet znamk in oglaševanja. Posebno pozornost bo namenila temeljnim načelom in razumevanju, zakaj smo ljudje tako dovzetni za dobre zgodbe, zakaj jih iščemo povsod in kako so zgodbe povezane z aktivnim odzivom in vpletanjem. Udeleženci bodo bolje razlikovali med zgodbo (story) in vsebino (content) ter zakaj je njuno pravilno razumevanje pomembno. Kako najbolje prenesti načela pripovedovanja zgodb na znamke z uporabo Jungovih arhetipov ter kako tudi v najkrajših zgodbah pravilno uporabiti Freytagov pripovedni lok. Vse to s ciljem, da zgodbe znamk slišimo in si jih zapomnimo, da znamke skozi zgodbe ustvarijo povezavo z uporabniki in njihovo vpletenost,.

*Dogodek bo potekal v angleškem jeziku brez prevoda.

 

O  govorki

Sophie Robinson, direktorica, so&so pictures, London 

Sophie Robinson je ustvarjalka (režiserka in producentka) dokumentarnih filmov z mednarodnim slovesom pripovedovalke vplivnih in močnih zgodb, ki jih podaja skozi čustvene like, ki so vedno v središču njenih filmov.

Njeno delo zaznamuje sodelovanje z junaki zgodb pri ustvarjanju prepoznavnih in pogosto nagrajenih dokumentarcev, med nagradami so  tudi Emmy in BAFTA, na primer za “Surgeon’s Cut: Living Donor” (NETFLIX). Igrani dokumentarni film za Netflix ‘My Beautiful Broken Brain’ je kot izvršni producent podpisal kultni režiser David Lynch. Film je bil nominiran za Emmy, osvojil je številne nagrade v kategoriji dokumentarnih filmov (IDFA DOCU Award, The Ahftaz Festival Documentary Award, TRT, posebna omembo s strani Zveze filmskih novinark za najboljšo režiserko). Sophie je ustvarila tudi številne  druge nagrajene dokumentarce: Me, My Mouth and I, Nicola Roberts and The Truth about Tanning, Your Life In Their Hands, Edge of Life, What's Killing Our Bees?, Do You See What I See? kot tudi  številne druge programske vsebine za BBCjev Horizon.

Trenutno na mednarodnih filmskih festivalih predstavlja dokumentarec “I Get Knocked Down”, posvečen zgodbi anarhističnega punka Chumbawambe.

Sophie Robinsom ima tudi bogate izkušnje z delom s talenti (on-screen talent), tako skozi delo z znamkami (Gucci, Skype, Balmain, Victoria Beckham, The Women’s Prize For Fiction) kot pri ustvarjanju glasbenih dokumentarcev raznolikih glasbenih zvrsti (Mumford & Sons: We Wrote This Yesterday, I Get Knocked Down)

Zavezana je odličnosti, vpletanju in nagovarjanju širokega občinstva ter delu z raznolikimi in vključujočimi ekipami ob ustvarjanju izjemnih zgodb, ki spodbujajo k razmišljanju.

Več  

 

Pogoji udeležbe

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.

  • Korporativno članstvo: brezplačna udeležba za  več predstavnikov člana /načeloma neomejeno / pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Podjetniško članstvo: za  več predstavnikov člana /načeloma neomejeno / pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih na letni ravni (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika.
  • Študentsko članstvo: brezplačna udeležba pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.

Več

Utrinki z dogodka

Generalni partner dogodka

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!