SOZ Akademija
Webinar: Prihodnost televizije (in videa) je tukaj, zdaj!
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 30. avgust 2022
O vsebini
Prihodnost televizije (in videa) je tukaj, zdaj! / The Future of TV (& video) is here now! *
Christian Godske, ustanovitelj svetovalnega podjetja, GodskeMediaConsulting, se bo poglobil v prihodnost medijev in oglaševanja, ki se je že začela! Kako nove tehnologije spreminjajo televizijo tako z vidika tehnoloških novosti in vsebin kot vedenja gledalcev / uporabnikov? Zakaj in kako bodo novosti temeljito spremenile (video) oglaševanje, kot ga poznamo danes? Pri tem se bo osredotočil zlasti na pet ključnih izzivov.
- Revolucija ali evolucija televizije, kot jo poznamo.
Gledanost televizijskih programov – z vidika največje medijske platforme vseh časov – je bolj fragmentirana kot kadarkoli. Kako se bo torej televizija razvijala naslednjih pet let?
- Globalne vs lokalne vsebine.
Bodo velike globalne spletne platforme počasi prevzele lastništvo vsega, ali pa smo že dosegli točko preloma? Kakšna je in bo vloga lokalnih vsebin? Kakšne bodo značilnosti prihajajoče generacije gledalcev televizijskih & video vsebin?
- Kako bo dostopnost vsega na zahtevo vplivala na TV programe v živo?
Je pričakovati upad ali celo prenehanje spremljanja TV programov “v živo”, v časih ko lahko praktično neomejeno izbiramo kaj, kdaj in na katerem zaslonu bomo gledali?
- Revolucija TV / video oglaševanja.
Izrazita rast ciljanega oglaševanja - spremljanje televizijskih vsebin preko interneta namreč pomeni, da ni nujno, da vsi gledalci vidijo iste oglase samo zato, ker gledajo isti program. Oglaševanje je lahko veliko bolj usmerjeno in relevantno glede na interese in značilnosti gledalca / gledalcev – bodisi z uporabo lastnih ali drugih podatkov (3rd party), bodisi zgolj na podlagi zgodovine gledanja posameznika.
- Spremenjen poslovni model TV / video oglaševanja
Z digitalizacijo televizije in naslovljivim, t.i. addressable, oglaševanjem se majejo temelji klasičnega modela, ki je pod pritiskom, da izpolni pričakovanja oglaševalcev, ki zahtevajo več kontrole, fleksibilnosti in osredotočenosti na učinkovitost.
*Predavanje bo v angleščini brez prevoda.
O govorcu
Christian Godske, ustanovitelj in svetovalec, GodskeMediaConsulting, Danska
Christian ima več kot 20 let raznovrstnih izkušenj v globalnem medijskem svetu kot medijski direktor, vodja digitalnega oglaševanja, vodja inovacij in v drugih vlogah. Kot svetovalec vrhnjemu management svetuje in pomaga televizijskim hišam pri spremembi poslovnega modela in v tem okviru tudi poslovnega modela trženja.
Pred ustanovitvijo lastnega svetovalnega podjetja je bil vodja inovacij in razvoja oglaševanja pri TV2 Denmark, kjer je bil odgovoren tudi za razvoj njihove lastne rešitve naslovljivega / t.i. addressable / oglaševanja. Med drugim je bil medijski direktor v družbi Carlsberg. Pri MediaCom pa je opravljal funkcijo CDO za nordijsko regijo.
Z vidika relevantnosti njegovega vpogleda v razvoj medijev in medijskega trga je pomembno, da ima bogate izkušnje na manjših skandinavskih trgih, poklicno pa se je uveljavil tudi v globalnem okolju. Več
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
- Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
Generalni partner dogodka