Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWEBINAR | Pravice intelektualne lastnine v oglaševanju: ključ do (kreativnega) uspeha

SOZ Akademija

WEBINAR | Pravice intelektualne lastnine v oglaševanju: ključ do (kreativnega) uspeha

Kdaj
datum: 
četrtek, 2. julij 2020 - 9:00 to 11:15
Kje
Mesto dogodka: 
WEBINAR
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini 

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE V OGLAŠEVANJU: KLJUČ DO (KREATIVNEGA) USPEHA

Poznavanje avtorskih pravic (in drugih pravic intelektualne lastnine) je v samem jedru ravnotežja med pravnim redom in ustvarjalnim neredom, ki determinira svet oglaševanja. 
Brez nepotrebnega pravniškega suhoparjenja in na praktičnih primerih bomo osvetlili pravice in obveznosti avtorjev - kreativcev,  oblikovalcev in drugih ustvarjalcev avtorskih vsebin, vlogo agencij in oglaševalcev ter narisali rdečo pravno nit, ki vse skupaj povezuje. Ta nit so avtorske pravice ustvarjalcev v luči njihove kreativne svobode ter pravna odgovornost avtorjev, agencij in oglaševalcev drug do drugega, do sebe in do vseh nas. 
Na poti bomo neizogibno trčili v problem plagiatov, dovoljenih in nedovoljenih priredb in predelav. Vprašali se bomo, kdo kopira in kdo ustvarja, kaj je oglaševalsko pravo in kje so meje ustvarjalne etike, tudi v luči Slovenskega oglaševalskega kodeksa. 
Področje intelektualne lastnine v oglaševanju se razvija z bliskovito naglico, zato se bomo ozrli tudi v prihodnost, ki jo vse bolj določajo direktiva in uredbe skupnega evropskega prostora.


O govorcu  

Jaka Repanšek, MBA, Republis 
Jaka Repanšek se skoraj dvajset let poklicno in strokovno ukvarja s pravom intelektualne lastnine (s poudarkom na avtorskem pravu), pravom oglaševanja, internetnim in medijskim pravom ter z upravljanjem poslovnih procesov na področju t.i. »TIME« podjetij (telecoms, internet, media, entertainment) v Sloveniji in tujini, kar je privedlo do ustanovitve svetovalne družbe RePublis. 

S SOZ sodeluje od ustanovitve projektov NRB, RPN in MOSS, spisal pa je tudi dokument Dobre prakse o avtorski pravici v oglaševanju. V mandatu 1. 12. 2019 / 30. 11. 2022 je član in tudi predsednik Oglaševalskega razsodišča.

Je soavtor knjige Medijsko pravo ter avtor številnih strokovnih člankov. Kot visokošolski učitelj predava na oddelku za fotografijo VIST (etika in regulativa) ter na Visoki šoli za poslovne vede (regulativa oglaševanja) ter na seminarjih in konferencah doma in v tujini. 
Repanšek je univerzitetni diplomirani pravnik (Pravna fakulteta Univerze v Ljubljani) z zaključenim specialističnim študijem evropskega prava (Univerza v Cambridgeu in PF v Ljubljani) in MBA (CIMBA, University of Kansas, ZDA) in je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj. 

V prostem času je strasten popotnik in športni pilot.

 

Fotogalerija

Generalni partner SOZ Akademije 2020
https://www.lidl.si/

 

 

 

 

 

 

Partner dogodka
https://www.zav-sava.si/

 

 

 

Partner gostoljubja

https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!