SOZ Akademija
WEBINAR | Pravice intelektualne lastnine v oglaševanju: ključ do (kreativnega) uspeha
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE V OGLAŠEVANJU: KLJUČ DO (KREATIVNEGA) USPEHA
Poznavanje avtorskih pravic (in drugih pravic intelektualne lastnine) je v samem jedru ravnotežja med pravnim redom in ustvarjalnim neredom, ki determinira svet oglaševanja.
Brez nepotrebnega pravniškega suhoparjenja in na praktičnih primerih bomo osvetlili pravice in obveznosti avtorjev - kreativcev, oblikovalcev in drugih ustvarjalcev avtorskih vsebin, vlogo agencij in oglaševalcev ter narisali rdečo pravno nit, ki vse skupaj povezuje. Ta nit so avtorske pravice ustvarjalcev v luči njihove kreativne svobode ter pravna odgovornost avtorjev, agencij in oglaševalcev drug do drugega, do sebe in do vseh nas.
Na poti bomo neizogibno trčili v problem plagiatov, dovoljenih in nedovoljenih priredb in predelav. Vprašali se bomo, kdo kopira in kdo ustvarja, kaj je oglaševalsko pravo in kje so meje ustvarjalne etike, tudi v luči Slovenskega oglaševalskega kodeksa.
Področje intelektualne lastnine v oglaševanju se razvija z bliskovito naglico, zato se bomo ozrli tudi v prihodnost, ki jo vse bolj določajo direktiva in uredbe skupnega evropskega prostora.
O govorcu
Jaka Repanšek, MBA, Republis
Jaka Repanšek se skoraj dvajset let poklicno in strokovno ukvarja s pravom intelektualne lastnine (s poudarkom na avtorskem pravu), pravom oglaševanja, internetnim in medijskim pravom ter z upravljanjem poslovnih procesov na področju t.i. »TIME« podjetij (telecoms, internet, media, entertainment) v Sloveniji in tujini, kar je privedlo do ustanovitve svetovalne družbe RePublis.
S SOZ sodeluje od ustanovitve projektov NRB, RPN in MOSS, spisal pa je tudi dokument Dobre prakse o avtorski pravici v oglaševanju. V mandatu 1. 12. 2019 / 30. 11. 2022 je član in tudi predsednik Oglaševalskega razsodišča.
Je soavtor knjige Medijsko pravo ter avtor številnih strokovnih člankov. Kot visokošolski učitelj predava na oddelku za fotografijo VIST (etika in regulativa) ter na Visoki šoli za poslovne vede (regulativa oglaševanja) ter na seminarjih in konferencah doma in v tujini.
Repanšek je univerzitetni diplomirani pravnik (Pravna fakulteta Univerze v Ljubljani) z zaključenim specialističnim študijem evropskega prava (Univerza v Cambridgeu in PF v Ljubljani) in MBA (CIMBA, University of Kansas, ZDA) in je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj.
V prostem času je strasten popotnik in športni pilot.
Generalni partner SOZ Akademije 2020
Partner gostoljubja