Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWEBINAR: Odličnost ustvarjanja vsebin v digitalnem svetu

SOZ Akademija

WEBINAR: Odličnost ustvarjanja vsebin v digitalnem svetu

Kdaj
datum: 
četrtek, 18. junij 2020 - 9:00 to 12:30
Kje
Mesto dogodka: 
WEBINAR
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini 
ODLIČNOST USTVARJANJA VSEBIN V DIGITALNEM SVETU. 

Kako ustvariti prebojno vsebino, ki bo pritegnila pozornost. / Content Creation Excellence *

Vsako podjetje si želi povečati število zagretih uporabnikov, potencialnih kupcev in njihovega povpraševanja. Učinkovit vsebinski marketing pa je dokazano sestavina, ki vodi do uspeha. Kako torej lahko ustvarimo boljšo, prebojno vsebino, ki bo pritegnila pozornost ciljne skupine?

Nagrajeni govornik in priznani marketinški strokovnjak Allister Frost bo na zabaven, dinamičen in interaktiven način udeležence vodil in jim pomagal odkriti sveže pristope k ustvarjanju zmagovalne vsebine, ki do bolje nagovarjale uporabnike / potrošnike v luči njihovega hitro razvijajočega spreminjajoče se vedenje v digitalnem svetu.  Pri prepoznavanju / identifikaciji učinkovitih elementov prepričevanja, ki bodo zagotovili, da se bo uporabnik / potrošnik  odzval na vsebino in se z njo povezal, bo Allister izhajal tudi iz dognanj vedenjske ekonomije. 

Vsa skrivnost je v privlačnosti in prepričljivosti. Skozi navdihujoče primere, praktična orodja in zabavne vaje bodo udeleženci pridobili znanja, ki jim bodo pomagala pri ustvarjanju  izjemnih ideje za vsebine.

 *Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

 

O govorcu 

Allister Frost, Digitalni optimist, https://allister.live/          

Allister je strokovnjak za prihodnost marketinga in tehnologije, ki navdihuje organizacije, da  ustvarjajo občudovanja vredne, tudi dobičkonosne, uporabniške izkušnje v svetu, ki se hitro spreminja, v veliki meri pa ga poganjajo podatki.  

Dvakrat (2013 in 2019) je prejel nagrado Osebnost leta na področju digitalnega marketinga v Združenem kraljestvu (Digital Marketing Personality of the Year). Je cenjeni in iskani ključni govorec na marketinških dogodkih po vsem svetu in voditelj delavnic, s katerimi s katerimi širi razumevanje o prednostih tehnoloških sprememb in njihovega sprejemanja s pozitivnega stališča. Je specialist za prepoznavanje (tudi napovedovanje) marketinških in prodajnih trendov. Strokovnjakom pomaga razviti miselnost, ki je / bo potrebna za uspešno vodenje v prihodnosti.

V svoji dvajset letni korporativni karieri je pomembno prispeval k pospeševanju rasti priljubljenih blagovnih znamk, kot so Andrex, Kleenex, Windows in Xbox. Ustvaril je ikonične globalne medijske oglaševalske akcije, kot je “I’M A PC”, ter na kreativen način preoblikoval odnos uporabnikov / potrošnikov z blagovnimi znamkami, zlasti s povečanjem njihove dostopnosti skozi vedno nove digitalne komunikacijske kanale. 

 

Fotogalerija

 

Generalni partner SOZ Akademije 2020

https://www.lidl.si/

 

 

 

 

 

 

Partner dogodka

http://radiocenter.si/

 

 

 

 

Partner gostoljubja

https://www.telekom.si/zasebni-uporabniki

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!