SOZ Akademija
Webinar / Komunikacije nove generacije
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Komunikacije nove generacije
Družbena omrežja so postala centralni vir informiranja in komuniciranja. Podatki Valiconove raziskave Media+ kažejo, da so v zadnjih petih letih rasla predvsem omrežja, katerih osnovna komunikacija je vizualna, torej fotografija ali video. Čas pandemije je pospešil uporabo vseh digitalnih oblik komuniciranja in jih razširil tudi med tiste, ki so bili pred tem do njih še nekoliko zadržani. Kako dobro smo pripravljeni na vse te spremembe? Jim zgolj sledimo ali smo del njihovega soustvarjanja? Kako dobro poznamo generacijo, ki prihaja? Kako dobro smo pripravljeni na njihov načina občevanja in kako dobro znamo uporabljati orodja, ki jih pri tem uporabljajo? In nenazadnje, kaj vse to pomeni za naš posel, trženjsko komuniciranje?
Predavanje bo postreglo z obiljem podatkov iz raziskav, ki jih IPROM in Valicon izvajata že več let, iz katerih so jasni razvidni trendi in smer, v katero se razvija trženjsko komuniciranje, pa tudi s konkretnimi napotki za pristopanje tako k novim načinom komuniciranja kot k prihajajoči generaciji potrošnikov, ki se od nam znanih razlikuje bistveno bolj, kot si predstavljamo.
O govorcih
Matjaž Robinšak, direktor raziskav in partner, Valicon
Matjaž Robinšak je v največji meri predan storitvenemu področju. V tem kontekstu skrbi za ključne naročnike s celostnim vpogledom v uporabnika ter jih podpira v celotnem procesu marketinških aktivnosti.
Matjaž združuje svoje družboslovne korenine iz sociologije, s tehničnimi znanji, kar zaradi multi-disciplinarnosti v današnjem svetu predstavlja dobrodošlo vrlino. Svoje izkušnje je kalil na projektih in na naročnikih iz različnih industrij, njegovo ključno področje pa ostaja storitveni sektor in danes v Valiconu pokriva finančno industrijo, IKT, energetiko ter področje spletne trgovine.
Razumevanje uporabnika je ključ do uspeha. Na analitične pristope gleda kot na orodja, ki morajo pomagati pri reševanju marketinških izzivov. Zato se raje ukvarja z izzivi naročnikov, torej z rešitvami, kot pa da bi se specializiral v metodoloških in tehničnih znanjih. V Valiconu vodi določena področja razvoja novih storitev in produktov. Customer insight platforma All Finance je ena od teh rešitev, ki je nastala pod njegovim vodstvom in jo danes uporabljajo številne banke za namene strateškega planiranja, hitrega testiranja in spremljanja kazalnikov uspešnosti.
Tehnologija in njen vpliv na posel (in tudi družbo) sta njegova strast že od vsega začetka. Digitalizacija intenzivno vstopa tudi v naš poslovni svet, ni več le domena velikih globalnih igralcev. Iskanje ali ubranitev novih priložnosti na področju fintech, predvsem z vidika uporabnika, so vedno bolj relevantne aktivnosti za lokalne finančne institucije in startupe. Zato se v zadnjem času še bolj poglobljeno ukvarja z uporabniško izkušnjo in vplivom tehnologije na nove vzorce vedenja in potrošnje.
Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, digitalna agencija iPROM
Leon vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih.
Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih. Kot digitalni navdušenec je temu področju posvetil celotno kariero, saj se v digitalnem ekosistemu izpopolnjuje že od leta 2007. V aktualnem mandatu je član upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ.
Partner dogodka