Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWebinar / Komunikacije nove generacije

SOZ Akademija

Webinar / Komunikacije nove generacije

Kdaj
datum: 
četrtek, 21. oktober 2021 - 9:00 to 11:00
Kje
Mesto dogodka: 
ZOOM webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini

Komunikacije nove generacije

Družbena omrežja so postala centralni vir informiranja in komuniciranja. Podatki Valiconove raziskave Media+ kažejo, da so v zadnjih petih letih rasla predvsem omrežja, katerih osnovna komunikacija je vizualna, torej fotografija ali video. Čas pandemije je pospešil uporabo vseh digitalnih oblik komuniciranja in jih razširil tudi med tiste, ki so bili pred tem do njih še nekoliko zadržani. Kako dobro smo pripravljeni na vse te spremembe? Jim zgolj sledimo ali smo del njihovega soustvarjanja? Kako dobro poznamo generacijo, ki prihaja? Kako dobro smo pripravljeni na njihov načina občevanja in kako dobro znamo uporabljati orodja, ki jih pri tem uporabljajo? In nenazadnje, kaj vse to pomeni za naš posel, trženjsko komuniciranje?

Predavanje bo postreglo z obiljem podatkov iz raziskav, ki jih IPROM in Valicon izvajata že več let, iz katerih so jasni razvidni trendi in smer, v katero se razvija trženjsko komuniciranje, pa tudi s konkretnimi napotki za pristopanje tako k novim načinom komuniciranja kot k prihajajoči generaciji potrošnikov, ki se od nam znanih razlikuje bistveno bolj, kot si predstavljamo.

 

O govorcih

Matjaž Robinšak, direktor raziskav in partner, Valicon 

Matjaž Robinšak je v največji meri predan storitvenemu področju. V tem kontekstu skrbi za ključne naročnike s celostnim vpogledom v uporabnika ter jih podpira v celotnem procesu marketinških aktivnosti.

Matjaž združuje svoje družboslovne korenine iz sociologije, s tehničnimi znanji, kar zaradi multi-disciplinarnosti v današnjem svetu predstavlja dobrodošlo vrlino. Svoje izkušnje je kalil na projektih in na naročnikih iz različnih industrij, njegovo ključno področje pa ostaja storitveni sektor in danes v Valiconu pokriva finančno industrijo, IKT, energetiko ter področje spletne trgovine.

Razumevanje uporabnika je ključ do uspeha. Na analitične pristope gleda kot na orodja, ki morajo pomagati pri reševanju marketinških izzivov. Zato se raje ukvarja z izzivi naročnikov, torej z rešitvami, kot pa da bi se specializiral v metodoloških in tehničnih znanjih. V Valiconu vodi določena področja razvoja novih storitev in produktov. Customer insight platforma All Finance je ena od teh rešitev, ki je nastala pod njegovim vodstvom in jo danes uporabljajo številne banke za namene strateškega planiranja, hitrega testiranja in spremljanja kazalnikov uspešnosti.

Tehnologija in njen vpliv na posel (in tudi družbo) sta njegova strast že od vsega začetka. Digitalizacija intenzivno vstopa tudi v naš poslovni svet, ni več le domena velikih globalnih igralcev. Iskanje ali ubranitev novih priložnosti na področju fintech, predvsem z vidika uporabnika, so vedno bolj relevantne aktivnosti za lokalne finančne institucije in startupe. Zato se v zadnjem času še bolj poglobljeno ukvarja z uporabniško izkušnjo in vplivom tehnologije na nove vzorce vedenja in potrošnje.

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki, digitalna agencija iPROM 

Leon vodi večje domače in tuje blagovne znamke v procesu pospešene digitalne transformacije in jim z dolgoletnimi izkušnjami s področja digitalnega komuniciranja strateško svetuje pri uvajanju digitalnega oglaševanja v marketinške strategije. Sodeluje tudi pri razvoju inovativnih rešitev digitalnega komuniciranja, novih produktov in pri pripravi interaktivnih formatov za nastop v digitalnih medijih.

Je eden vodilnih strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, ki svoja znanja in izkušnje že vrsto let deli kot predavatelj na različnih marketinških dogodkih. Kot digitalni navdušenec je temu področju posvetil celotno kariero, saj se v digitalnem ekosistemu izpopolnjuje že od leta 2007. V aktualnem mandatu je član upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ.

 

 

 

 

 

 

Utrinki z dogodka

Partner dogodka

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!