Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWebinar: Kako lahko komunikacijska industrija rešuje poslovne probleme naročnikov -...

SOZ Akademija

Webinar: Kako lahko komunikacijska industrija rešuje poslovne probleme naročnikov - novi modeli kreativnosti in sodelovanja

Kdaj
datum: 
četrtek, 13. maj 2021 - 9:00 to 11:30
Kje
Mesto dogodka: 
webinar
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini

Kako lahko komunikacijska industrija rešuje poslovne probleme naročnikov - novi modeli kreativnosti in sodelovanja
How com industry can solve clients’ biggest business problems through new models of creativity and collaboration*

V preteklih dvajsetih letih sta se medijska in oglaševalska industrija soočili s korenitimi  spremembami, ki so posledica dveh pomembnih makro vzrokov: globalizacije in digitalizacije. Globalizacija se je odražala v prednostih za podjetja in / ali znamke z večjim obsegom poslovanja, digitalizacija pa je nagrajevala hitre in agilnejše. Pandemija je v zadnjem letu še pospešila neizogiben vpliv na poslovanje tako globalizacije kot digitalizacije.

Kot pravi Scott Galloway, je ustvarila veliko razpršenost / Great Dispersion, radikalno transformacijo mehanizmov trgovanja v neki industriji.

Razpršenosti smo priča tudi v medijski in kreativni industriji. Raziskave, strategija, kreativnost in medijska izvedba se iz (velikih) skupin v vedno večji meri selijo k posameznikom, celo nepoznanim sodelavcem. Spremembe prinašajo priložnost in možnost lažjega dostopa do vrhunskih strokovnjakov in ljudi, ki jih združuje vizija in poslanstvo konkretne znamke in / ali poslovnega izziva.  Komunikacijska industrija je v fazi lastne disrupcije, da sledi spreminjajočim se potrebam in pričakovanjem. Kar spremljamo danes, je bodoči model uspeha. Kakšna so torej nova pravila in vedenje na področju delovne sile v komunikacijski industriji, da bo odlična.

 

O govorcu

Dino Myers-Lamptey, ustanovitelj, The Barber Shop

Dino Myers-Lamptey je ustanovitelj strateškega medijskega, kreativnega in tehnološkega podjetja /agencije The Barber Shop, ki se osredotoča na reševanje  poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej. Sodelujejo s podjetji in tržnimi znamkami, ki jih vodi smisel in ki si prizadevajo za bogatitev kulturnega okolja z zadovoljstvom, ki ga vanj prinašajo. Med strankami The Barber Shop velja izpostaviti Karma Drinks, Triumph, The Athletic ter Parkinson's UK.

Dino ima 17 let izkušenj v medijskih agencijah, med njimi  MullenLowe, the7stars, Rocket (PHD), Michaelides & Bednash in MediaCom kot član uprave ali na drugih visokih položajih.

Dino je tudi sopredsednik Zveze neodvisnih agencij ter član upravnega odbora britanskih Effie-jev. Je neizvršni direktor Brixton Finishing School in član kreativnega sveta Global Snap. Leta 2020 je prejel priznanje kot eden od 10 najboljših medijskih načrtovalcev, ki ga podeljuje revija Campaign. Je ustanovni član MEFA (Media For All), pred kratkim pa je vzpostavil portal Diverse Speakers, ki omogoča dostop do raznolikih govorcev.

Twitter: @thedinosaw

*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

 

Utrinki z dogodka

 

Partner dogodka

 

 

 

 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!