Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaWEBINAR: EVOLUCIJA TRGOVINE NA DROBNO / The Evolution of Retail*

SOZ Akademija

WEBINAR: EVOLUCIJA TRGOVINE NA DROBNO / The Evolution of Retail*

Kdaj
datum: 
četrtek, 31. marec 2022 - 9:30 to 11:30
Kje
Mesto dogodka: 
digitalni dogodek / Zoom
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 22. marec 2022.

 

O vsebini

EVOLUCIJA TRGOVINE NA DROBNO / The Evolution of Retail* 

Pandemija je pospešila številne trende v trgovini na drobno, na primer rast spletne prodaje. Sočasno pa je začasno upočasnila ali celo ustavila nekatere druge, med njimi rast diskontnih trgovcev in upad hipermarketov.

Trg izdelkov široke potrošnje (FMCG) je trg neprimerljive izbire, zato morajo zlasti večji igralci med trgovci ponovno razmisliti o vlogah svojih trgovin, prilagoditi ali na novo zasnovati programe zvestobe kupcev ter ustrezno na novo umeriti opredelitve dodane vrednosti. Priložnosti  vredne pozornosti (tudi na področju monetizacije) prinaša tudi dejstvo, da so z vidika oglaševanja in tržnega komuniciranja trgovci tudi lastniki lastnih medijev.

Bryan bo tudi na primerih uspešnih praks v Združenem kraljestvu osvetlil ključne trende v maloprodaji in delil svoj pogled na njihov vpliv in izzive za trgovce in tržne znamke.

*Predavanje bo potekalo v angleščini brez prevoda.

 

O  govorcu

Bryan Roberts, ustanovitelj, Shopfloor Insights 

Bryan je ustanovitelj svetovalnega podjetja Shopfloor Insights. Bogato strokovno znanje, ki temelji tudi na več kot petindvajsetletnih izkušnjah, mu omogoča poglobljen vpogled v maloprodajo in kupce / potrošnike ter svetovanje vodilnim globalnim trgovcem, marketinškim agencijam in dobaviteljem blaga široke potrošnje. 

Bryan pogosto komentira področje maloprodaje v medijih. Med drugim je sodeloval v televizijskih programih BBC, Bloomberg, CNBC. Njegovi prispevki so bili objavljeni v uglednih strokovnih medijih, med drugim v FT, Retail Week, The Grocer in številnih drugih.  Pogosto kot govorec sodeluje na večjih dogodkih in konferencah o trgovini na drobno, marketingu in zvestobi kupcev.

Na svoji poslovni poti je opravljal različne funkcije v priznanih družbah, kot so Retail Intelligence, Mintel, Planet Retail, Kantar, TCC Global in Tesco.

Več

 

Pogoji udeležbe

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.

  • Korporativno članstvo: brezplačna udeležba za  več predstavnikov člana /načeloma neomejeno / pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Podjetniško članstvo: za  več predstavnikov člana /načeloma neomejeno / pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih na letni ravni (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika.
  • Študentsko članstvo: brezplačna udeležba pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.

Več 

 

Utrinki z dogodka

 

Generalni partner dogodka

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!