SOZ Akademija
Vsebinske platforme so nove zvezde učinkovitega znamčenja.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave se je iztekel 31. 3. 2023.
Ob prijavah velja pravilo “do zasedbe prostih mest”, zato pohitite. Več v pogojih udeležbe.
O vsebini
Vsebinske platforme so nove zvezde učinkovitega znamčenja.
Tik pred koncem leta so se pred vrati trgovin Aldi vile kilometrske kolone ljudi, ki so prišli kupit novo energijsko pijačo Prime. Napitek, ki so ga razprodali v eni uri, so ustvarjalci promovirali izključno s pomočjo znamčenih vsebin na svojih digitalnih kanalih. Enako počne tudi kralj energijskih pijač Red Bull, ki ustvarja znamčene vsebine na svojih vsebinskim platformah (Red Bull Gaming, Red Bull Biking, Red Bull Surfing itd.) In vse to je popolnoma ločeno od ATL komunikacije.
Če smo pred desetletji vneto razglabljali o tem, da je potrebno digitalne vsebine umestiti v vsak s(p)odoben kampanjski brif je zdaj čas, da jih pričnemo izločati. Zakaj? Marsikaj kar deluje v ATL komuniciranju, v digitalnem komuniciranju sploh ne deluje. In obratno. Vsebinske platforme in ATL komunikacijo denimo opredeljujejo skoraj diametralno nasprotne značilnosti v formatu, trajanju in tudi kreativni logiki, zato je z njimi smiselno ravnati kot z jabolkami in hruškami v znanem slovenskem reku. Predvsem pa se je treba vedno znova odločiti, koliko pozornosti bomo posvetili kateri od teh dveh oblik komuniciranja.
Kako torej, v okviru oglaševalskih proračunov, iskati razmerje med ATL kampanjami in vsebinskimi platformami?
Kako sploh razumeti, razmišljati in ustvarjati znamčene vsebine?
Kakšni formati in kanali delujejo najboljše in kako vse skupaj povezati v platformo?
Vse to so vprašanja, na katera moramo imeti odgovor, če želimo, da se bodo zaradi naše digitalne in (ali) ATL komunikacije vile vrste pred poslovalnicami
O govorcih
Matjaž Germ, kreativne direktor & vodja kreativne ekipe, Agencija 101
Matjaž Germ je vodja kreativne ekipe v Agenciji 101. Kot kreativni direktor in pred tem tekstopisec in kreativni strateg, je že 15. leto vpet v slovensko komunikacijsko industrijo. Je eden redkih kreativnih direktorjev, ki je bil v prvih mesecih kariere vodja projektov.
Ljubezen do minglanja med nasprotji ga spremlja že celotno kariero, že celih 15 let namreč niha med bolj digitalnimi in bolj ATLjevskimi mindseti, projekti in okolji. Verjetno se prav zaradi tega najbolje znajde na Agenciji 101, kjer mora minglati samo še s sodelavci in naročniki.
Tudi v prostem času je enakovredno obseden tako s knjigami kot Wikipedijo, zato je pomemben del njegovega pomnilnika namenjen fiktivnim in “useless knowledge” informacijam. V prostem času že zelo zelo dolgo piše knjigo, je oboževalec nabiranja rož in navdušen športni navijač. V svoji karieri je seveda zbral tudi številne nagrade na domačih in mednarodnih marketinških festivalih.
Uroš Svenšek, vodja digitala, Agencija 101
Uroš Svenšek je vodja digitala na Agenciji 101. Ukvarja se s strateškim svetovanjem in ustvarjanjem strategij digitalnega komuniciranja za večje slovenske in regijske naročnike. Kot digitalni strateg je sodeloval na projektih, kot so Skriti Escape Room (Unicef), Zmagovalni servis (Petrol), Glavni ponoči (Burek Olimpija) in drugih, ki so bili v zadnjih letih prepoznani na lokalnih, regionalnih in mednarodnih festivalih.
Začel je kot urednik družbenih omrežij preden je ta naziv v agencijskem okolju sploh obstajal, zato je na papirju tudi izkušen asistent.
Zanimajo ga vse digitalne novotarije, zato je lani prosti čas zapravljal na NFT projektu, letos pa je zapadel v hujšo obsesijo z umetno inteligenco.
Izvedba in pogoji udeležbe
Dogodek bo potekal v živo za do 75 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo »do zasedbe prostih mest«.
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 za enega predstavnika podjetja člana, ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Partner dogodka
Partner gostoljubja