SOZ Akademija
USTVARI SPREMEMBO. Pridruži se nam, da ne bomo ostali samo pri besedah.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 29. maj 2023, izpolnite spletni obrazec.
Ob prijavah velja tudi pravilo “do zasedbe prostih mest” (več v pogojih udeležbe), zato pohitite.
O vsebini
USTVARI SPREMEMBO.
Pridruži se nam, da ne bomo ostali samo pri besedah.
Vloga in pomen oglaševanja v trajnostnem razvoju je na prelomni točki.
Bomo ostali pri besedah in metanju peska v oči, ali pa resno zavihali rokave in pokazali, kaj zmoremo. Seveda so, oziroma ste na trgu podjetja in posamezniki, ki izzive trajnostnega razvoja že jemljete resno, a dokler snežna kepa ne zraste v velikost celotne stroke in posledično Slovenije, smo še vedno naredili premalo.
Še tako dolga pot sprememb se začne s prvim korakom. V naši stroki je to ponavadi brief. Je tisti, ki spodbuja drugačen način razmišljanja in pokaže cilj.
Iniciativa “Ustvari spremembo” odpira debato prav o tem - kako izkoristiti brief kot učinkovitega zaveznika vseh nas, ki si želimo sprožiti trajnostne spremembe v naši stroki in družbi.
Tisti za nami bodo pogledali svet okoli sebe in ugotavljali, ali smo vsi trije deležniki oglaševalskega trikotnika razumeli nujnost, da spremenimo miselnost naše družbe in delovali z zavedanjem, da potrebe sedanjih generacij ne smejo ogrožati zadovoljevanje potreb prihodnjih generacij. Imamo odgovornost do njih, do sebe in do svoje stroke.
Poleg splošne vloge obstaja veliko pozitivnih področij (priložnosti), kjer lahko oglaševanje oziroma vsi trije akterji oglaševalskega trikotnika (oglaševalci, agencije in mediji) prispevamo k trajnostnemu razvoju in izboljšanju kakovosti življenja v svojem okolju.
Če jih naštejemo samo nekaj:
- spodbujanje novih proizvodov in storitev, ki so bolj v skladu s trajnostnim delovanjem;
- spodbujanje bolj trajnostne uporabe obstoječih proizvodov ali storitev;
- spodbujanje komunikacij, ki imajo trajnostne učinke, vključno z označevanjem ali drugimi informacijskimi shemami;
- spodbujanje atributov trajnosti in uspešnosti (okoljskih, socialnih in/ali gospodarskih) podjetij;
- spodbujanje bolj odgovornega delovanja do sočloveka.
Na dogodku bo z vami delovna skupina Slovenske oglaševalska zbornica – SOZ, ki aktivno deluje v prid trajnostnih oglaševalskih standardov. V debati z vami bodo predstavili svoje predloge, kako se hitro in učinkovito lotiti konkretnih dejanj. Za izziv vam bodo ponudili tudi iniciativo Ustvari spremembo ter odgovarjali na vaša vprašanja.
Cilj dogodka je, da gremo vsi skupaj domov z zelo jasno sliko, kateri so naslednji koraki v smeri trajnostnega razvoja in delovanja.
Govorci
Saša Leben, direktorica, Skupina Formitas, vodja delovne skupine pri SOZ
in predstavniki delovne skupine
Izvedba in pogoji udeležbe
Dogodek bo potekal v živo za do 70 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo do zasedbe prostih mest.
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 za enega predstavnika podjetja člana, ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Partner dogodka
Partner gostoljubja