SOZ Akademija
TRENDI, KI SO NAS IN NAS BODO OBLIKOVALI. KAKO AMBICIOZNO NAPREJ?
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 20. marec 2023. Prijave niso več mogoče, dogodek je polno zaseden.
Ob prijavah velja pravilo “do zasedbe prostih mest” (več v pogojih udeležbe), zato pohitite.
O vsebini
TRENDI, KI SO NAS IN NAS BODO OBLIKOVALI. KAKO AMBICIOZNO NAPREJ?
Zenel Batagelj, Valicon
2019-2024: Obdobje surfanja med (črnimi) labodi
Danes, ko to pišem, je petek, 17.2., dober teden pred obletnico napada Rusije na Ukrajino 28.2.2022. Dogodek, ki je bil nepredstavljiv. Dve leti prej, 22.2.2020 umre v Italiji zaradi Covida prva oseba… . Kmalu zatem se je v Evropi ustavilo življenje. Covid je prihajal v valovih in ne glede na to, kako močan je bil val, je bila reakcija, lahko temu tudi rečemo strah ljudi, vedno manjši. V četrtem poskusu je izzvenel. Predvidevamo, da to velja tudi za ostale dogodke, tudi za ponovne zaostritve v Ukrajini.
Dogodkov je bilo veliko in vse smo pridno merili: Covid, vojna v Ukrajini, politična nestabilnost jeseni 2021, sesutje nabavnih verig, napoved stagflacije, eksponentna rast cen energentov, podivjana inflacija, rožljanje z recesijo… vse to v štirih letih.
Zdaj že vemo, kako bo posamezen dogodek vplival na družbo in potrošnjo, vemo tudi, da zdravstvena kriza drugače vpliva na vedenje potrošnika, kot finančna kriza. Vemo tudi, da se valovi, tako kot so učili pri fiziki, seštevajo, in zanimivo - ugotovitve iz zadnje večje krize 2009 veljajo tudi danes. Ker vemo, da vsaka sprememba, ki traja več kot tri mesece trajno spremeni potrošnike, si je dobro pogledati, kakšen potrošnik bo prisurfal na konec leta 2024.
Valovanja imajo različne valovne dolžine. Covidne so bile zelo kratke, krizna valovanja imajo veliko daljše. Krizna so dejansko zelo povezana s finančnimi podatki, kot so obrestne mere, vrednosti borznih indeksov, in nenazadnje “fear” in “greed” - indeksi sentimenta potrošnikov.
Upoštevanje tovrstnih zakonitosti je več kot smiselno - prav z njihovo pomočjo smo pravilno napovedali, da je “kriznost” z vidika potrošnikov dosegla dno septembra 2022.
Lovro Gruden, Indigo, Skupina Pristop
Poslovni trendi, ki bodo ponujali priložnosti v prihodnje.
Vedno bolj optimalni logistični tokovi skupaj z digitalizacijo ponujajo vedno več priložnosti za rast podjetij.
Zakaj smo v Sloveniji še zmeraj konservativni pri razmisleku o bolj agresivni rasti? Glede na razvoj tehnologij, ki pospeši tako razvoj produktov kot storitev, je priložnost za rast na globalnih trgih še toliko bolj zanimiva. Na nekaj primerih bomo videli, kako je z bolj ambicioznim pristopom možno pospešiti razvoj podjetij in posledično našega okolja.
Na koncu se bomo pogovorili tudi o vplivih določenih tehnologij na razvoj tradicionalnih industrij ter o tem, da smo pri uporabi napredne tehnologije še zmeraj precej na začetku, da smo potrošniki do nje v bistvu kar zadržani in počasni pri izkoriščanju tega, kar je že dolgo na voljo.
O govorcih
Zenel Batagelj, ustanovitelj & partner, Valicon
Zenel Batagelj je ustanovitelj in partner v družbi VALICON, ki potrošnike preučuje že več kot dvajset let. Je odličen poznavalec tako slovenskega kot regionalnega potrošnika, pa tudi širše. Njegovo glavno raziskovalno področje je razvoj naprednih digitalnih raziskovalnih metod za boljše, hitrejše in bolj dostopno razumevanje posameznikov za boljšo družbo. Po izobrazbi je sociolog, tudi zato je spremljanje pojavov v družbi ter napovedovanje razvoja dogodkov njegova strast.
Zenel svetuje ključnim naročnikom na področju trženja, znamčenja in strategij rasti, kjer sodi med najvidnejših strokovnjake v JVE. V zadnjem času se poglobljeno ukvarja z arhitekturo, identiteto in upravljanjem znamk, ter integracijo znamčenja z upravljanjem potrošniške izkušnje v najširšem pomenu besede. Posebej ga privlačijo start-upi s poudarkom na distribuiranih sistemih, kot je npr. blockchain.
Zenel je pogost predavatelj na večjih trženjskih dogodkih v regiji in širše. Z objavo prispevkov ga kot strokovnjaka prepoznavajo v mednarodnih strokovnih revijah. Je tudi soavtor poglavja v publikaciji "Nonresponse in Web Surveys", ki jo je izdala založba Wiley. Leta 2015 je za prispevek k razvoju slovenske tržno-komunikacijske stroke prejel priznanje Oglaševalska osebnost.
Lovro Gruden, direktor Indigo & mlajši partner, Skupina Pristop
Lovro Gruden je poklicno pot začel kot poslovno-finančni analitik in svetovalec v telekomunikacijski industriji, nato pa v globalni svetovalni družbi A. T. Kearney.
Leta 2014 se je pridružil oddelku poslovnega svetovanja v družbi Pristop, kjer je strateško upravljal projekte, povezane z optimizacijo organizacije in procesov, poslovno inteligenco, strategijami vstopa na trg, poslovnimi strategijami, programi zvestobe ter podpore pri implementaciji kompleksnih IT rešitev.
Leta 2017 je prevzel mesto direktorja in vodenje družbe Indigo, z novim letom pa postal junior partner v družbi Pristop.
Izvedba in pogoji udeležbe
Dogodek bo potekal v živo za do 80 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo do zasedbe prostih mest.
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2023 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba neomejeno pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba na 9 dogodkih v 2023 za enega predstavnika podjetja člana, ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana posameznika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Pridruženo članstvo: brezplačna udeležba na 2 dogodkih v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na 1 dogodku v letu 2023 po izboru člana ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Partner dogodka
Partner gostoljubja