SOZ Akademija
TRAJNOSTNI RAZVOJ - MOČ IN ODGOVORNOST OGLAŠEVANJA
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 1. junij 2022
Uvodoma
Tema tokratnega srečanja je trajnost v luči tako odgovornosti oglaševalske industrije kot priložnosti, ki jih trajnostni pristop prinaša znamkam. Pod eno streho smo združili dva dogodka letošnje SOZ Akademije, ker se vsebinsko pomembno dopolnjujeta in nadgrajujeta. Dogodek bo zato potekal v dveh delih v živo za do 85 oseb. V primeru, da bo število prijav pomembno preseglo prostorske omejitve MAXI kluba, bomo omogočili spremljanje v digitalni obliki (direktni prenos / streaming na platformi Zoom). Več v pogojih udeležbe v nadaljevanju.
O vsebini
9.00 – 10.30
Thomas Kolster
KAKO LAHKO Z ZNAMKAMI POMAGAMO GRADITI DRUŽBO POZITIVNIH VREDNOT?
Who can you help your people become? Fighting purpose fatigue & creating authentic, people-first brand.*
Izvedbo predavanja v živo omogoča
O vsebini
Večina podjetij in / ali njihovih znamk danes s svojim oglaševanjem sledi trendu komuniciranja okoljskih in družbenih sprememb, od onesnaženosti oceanov s plastiko do načel vključenosti in raznolikosti. Lahko bi rekli, da so kot čebele okoli kozarca medu. Na drugi strani pa zasledimo naraščanje nezaupanja ljudi do tovrstnih pristopov, ki jih vse pogosteje ocenjujejo kot cenene marketinške trike, katerih namen je očarati in prepričati ljudi, da kupijo več.
Tomas Kolster se bo osredotočil na izziv, kako zgraditi znamko, ki se pristno osredotoča na ljudi in jih pri tem postavlja na prvo mesto. Cilj ni, kako ljudi prepričati, da verjamejo v namen znamke, temveč da verjamejo vase in svojo sposobnost, da udejanjajo spremembe. Predstavil bo model puščice za resnično transformacijo znamke in orodja, ki pomagajo pri ustvarjanju relevantnosti na način, da se ognemo zavajajoči naravi uporabe namena znamke (pupose-washing). Z v praksi preizkušenim pristopom odklenemo in omogočimo spremembe vedenja in vrednot v dobro vseh.
Nekaj ključnih poudarkov
Čas, ko so znamke stremele k maksimizaciji dobičkov, menja njihova pristna osredotočenost na ljudi.
Kako se ognemo namenskemu zavajanju in oblikujemo resnično relevantnost organizacije / podjetja.
Kako zagotovimo, da v življenju ljudi, kupcev, uporabnikov igramo pomembnejšo, avtentično vlogo.
Kako ustvarimo pomembne in velike vedenjske spremembe, ki se na koncu odražajo tudi v prodaji.
*Predavanje bo potekalo v angleščini brez prevoda.
O govorcu
Thomas Kolster, ustanovitelj, Goodvertising!agency
Thomas Kolster sodi med najbolj prepoznavne svetovne strokovnjake in mislece, kjer se srečujejo marketing, posel in trajnost. Kontinuirano izziva status-quo s svojimi dobro ubesedenimi, pogosto tudi provokativnimi pogledi na vrednote, namen in vodenje. Pravi, da na danes prenatrpanemu »delaj dobro« trgu, ljudje ne kupujejo vrednot ali poslanstva znamk, temveč priložnost, KDO lahko postanejo z njihovo pomočjo.
Thomas je priznan in zaželen mednarodni govorec, ki je predaval v več kot 70 državah – tako globalnim podjetjem kot so Facebook, P & G in IKEA, kot na številnih dogodkih, festivalih in konferencah. Kot ustanovitelj agencije Goodvertising! svetuje številnim družbam iz Fortune 500, zagonskim podjetjem, nepridobitnim organizacijam in tudi vladam o bolj kreativnem, strateškem pristopu k pozitivnemu vplivu blagovnih znamk in poslovanja.
Thomas Kolster je avtor dveh knjig: Goodvertising (2012) in The Hero Trap (2020) ter prispevkov v strokovnih publikacij kot AdAge in AdWeek. Aktivno sodeluje v forumih kot sta The International Advertising Association’s Sustainability Council ter D&AD’s Impact Council. K promociji dobrih trajnostnih praks pa prispeva tudi kot član najuglednejši mednarodnih nagrad kot so D&AD in Cannes Lions.
Generalni partner dogodka
10.45 – 12.15
Meta Pavlin Avdić & Saša Leben
SPROSTIMO MOČ OGLAŠEVANJA!
Trajnostni oglaševalski standardi in pobuda za implementacijo.
O vsebini
Ste kdaj ob snovanju oglaševalskih kampanj morda rekli: »Ah, kaj kompliciramo, saj je samo kampanja, saj ne spreminjamo sveta?« Če je to še pred kratkim morda držalo, danes nikakor ne drži več. Oglaševalske kampanje lahko spremenijo svet. Še več, morajo ga, če želimo uspešno zajeziti posledice klimatskih sprememb in zagotoviti v vseh pogledih trajnostno družbo!
Slovenska oglaševalska zbornica se zaveda odgovornosti, ki jo imamo vsi, ki delujemo v oglaševanju, zato je zasnovala pobudo za implementacijo trajnostnih oglaševalskih standardov (TOS). Kaj pobuda vsebuje ter kakšno podporo lahko pričakujemo na poti prehoda v trajnostno oglaševanje, bosta predstavili članici delovne skupine Slovenskega združenja oglaševalskih agencij (SZOA), v kateri je pobuda tudi nastala, podprli pa so jo tudi že v združenju oglaševalcev (SZO) in združenju medijev (SZM). Z nami bosta Saša Leben, podpredsednica SZOA, in Meta Pavlin Avdić, članica UO SZOA.
Področje je zares obsežno, zato se zaveza osredotoča na prve konkretne korake in opredeljuje zakaj trajnost danes ni več izbira, temveč nuja za vse. Pregledali bomo, kakšna je vloga oglaševanja v ustvarjanju trajnostne družbe? Kako uredimo svojo »hišo« in svojo izvedbo ter izkoristimo moč kreativnosti in oglaševanja? Ter zakaj je pomembno, da trajnostne projekte tudi nagrajujemo?
Pred nami vsemi, ki delujemo v oglaševanju, sta torej pobuda s konkretnimi koraki in akcijami za prehod na trajnostno oglaševanje ter zaveza. Ponujena vsem vam v podpis, da skupaj sprostimo moč oglaševanja pri ustvarjanju trajnostne družbe, trajnostne potrošnje in spoštljivega odnosa do planeta. Ne zamudite natančnega vpogleda v prve korake, ki jih lahko naredite že zdaj! Prva priložnost za podpis zaveze bo že na dogodku.
O govorkah
Meta Pavlin Avdić, strateška direktorica agencije prvi.prvi.
Meta je soustanoviteljica in strateška direktorica agencije prvi.prvi, specializirane za kreativne trajnostne marketinške projekte. Po izkušnjah je generalistka, čeprav bi se verjetno trenutno, če bi se morala, uvrstila med stratege in vsebince.
V dveh desetletjih agencijskega dela je začela kot PR-ovka, se razvila v vsebinko vseh vrst, osvojila veščine vodenja tima in naročnikov ter v zadnji četrtini svoje kariere strateško vodila tako naročnike kot njihov razvoj. Z ustanovitvijo prvi.prvi. se je specializirala za razvoj in implementacijo trajnostnih komunikacijskih praks ter projektov in kampanj.
Na Cambridge Institut for Sustainability Leadership je predlani pridobila certifikat Sustainability Business Management. Verjame, da bodo trajnostno prihodnost gradile znamke, ki jih vodi smisel obstoja, znamke, ki prevzemajo odgovornost in aktivno vlogo pri oblikovanju trajnostnega potrošnika. Prepričana je, da bi tako vlogo morala imeti tudi kreativna industrija.
Saša Leben, direktorica, Skupina Formitas
Saša Leben že 20 let deluje v marketingu in oglaševanju na vseh danes pomembnih in razvijajočih se segmentih. Je izkušena poznavalka spreminjajočega se oglaševalskega okolja.
Njena karierna pot je raznolika in bogata. V oglaševalsko industrijo je vstopila kot oblikovalka v agenciji. Že na fakulteti je začela svoj razvoj na področju digitalnih komunikacij. Med prvimi v Sloveniji je postavljala temelje današnjega digitalnega okolja (strategije, razvoj informacijske arhitekture, interaktivnega oblikovanja, uporabniške izkušnje). Samostojno je vzpostavila in vodila regijsko agencijo za dogodke, ki je v Adriatik regijo pripeljala MTV in postavila začetke sodobnih glasbenih festivalov.
Že vrsto let je vpeta v mednarodno agencijsko okolje, delovala je na več-ih trgih, kjer je pridobila unikatna znanja iz integracije, sprememb ter poslovnega upravljanja v zahtevnem hitro razvijajočem segmentu oglaševanja. V tem času je je vzpostavila digitalno agencijo, PR ekspertizo in pridobila partnerstvo in licenco MSL Gorup (največje PR in Consultancy mreže v Evropi), postavila in razvila športni marketing ter BTL/ dogodkovno ekspertizo znotraj skupine na nivoju Adriatik regije in močno okrepila medijski del.
Zadnja leta pa vodi Skupino Formitas, kjer deluje kot direktorica in partnerka. Med drugim so poglobili svojo zavezo družbeni odgovornosti in trajnosti. So tudi zastopnik projekta »Goodvertising« v Sloveniji.
Generalni partner dogodka
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
- Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših in okroglih mizah le za spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
Partner gostoljubja