SOZ Akademija
Sponzorstva so pomembna poslovna priložnost.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 5. september 2022
O vsebini
SPONZORSTVA SO POMEMBNA POSLOVNA PRILOŽNOST.
Sponzorstva so v slovenskem poslovnem in marketinškem okolju pogosto še vedno razumljena kot del družbene odgovornosti. Zaradi te percepcije so pogosto slabše izkoriščena in neaktivirana.
Na predavanju bomo spoznali zgodbe in priložnosti tistih, ki sponzorstvo razumejo kot poslovno naložbo in spoznali, zakaj je tako dojemanje edina pot k poslovno učinkoviti rabi sponzorskih pravic. Pa brez skrbi, ne bomo gledali le študij primerov, ki vključujejo Luko Dončiča, Le Brona Jamesa in znamke kot sta Nike in Adidas. Spregovorili bomo tudi o dobrih lokalnih praksah in potencialih, ki segajo v okvire naše realnosti.
Naslovili bomo tudi večna vprašanja, kot so, kako najti pravo povezavo med blagovno znamko in sponzorjem in kaj narediti, če se vrednote blagovne znamke in sponzoriranca znajdejo na nasprotnih bregovih. Predvsem pa se bomo ukvarjali z iskanjem pravega odnosa do umeščanja sponzorstev v marketinškem načrtovanju razvoja blagovnih znamk in seveda tudi o komunikacijskih izzivi pri sponzorskem komuniciranju, ki pogosto zahtevajo cele študije razumevanja odnosov med določenimi pravicami in pravili igre.
Pot pogovora o sponzorstvih in blagovnih znamkah nas bo vodila od raziskovanja osnovnih izzivov priprave dobrega sponzorskega sodelovanja, dotaknili pa se bomo tudi dejstva, da se dobra sponzorska aktivacija ne začne z briefom marketinški agenciji ampak s podpisom sponzorske pogodbe. Za zvrhan koš “take-awayev” s predavanja pa bomo zapakirali in analizirali še 7 največjih in najpogostejših napak, ki jih sponzorji in spozoriranci zagrešijo v procesu sponzorskega sodelovanja.
O govorcih
Matjaž Germ, kreativni direktor, Agencija 101
Matjaž Germ je v svoji karieri sodeloval pri številnih projektih na področju aktivacije športnih sponzorstev, aktiven pa je tudi kot svetovalec za športno komuniciranje. Med drugim je bil letos tudi član glavne žirije evropskih sponzorskih nagrad ESA, sodeloval je pri projektih, ki so skupaj osvojili že kar zajetno število Sporto nagrad in tudi bronasto nagrado Best of Europe v sklopu ESA.
Obseden je z Wikipedijo, zato je pomemben del njegovega pomnilnika namenjen “useless knowledge” informacijam. Velik del teh informacij je iz sveta športa, zato ga raje ne sprašujte, če denimo ve, kje je kariero začel Pierre van Hooijdonk ali pa kdo je Joe Arlauckas. V prostem času piše knjigo, je oboževalec nabiranja rož, športni navijač, v času korone pa je postal tudi eden redkih resničnih ljubiteljev beloruske nogometne lige. V mladih letih je oboževal igranje nogometa, v zadnjih letih pa pogosteje navija za Švico, kot dejansko zašvica. V svoji karieri je sicer zbral številne nagrade tudi na domačih in mednarodnih nešportno marketinških festivalih.
Peter Vidmar, soustanovitelj & partner, Agencija 101
Peter Vidmar je diplomant fakultete za elektrotehniko. Kot soustanovitelj in partner Agencije 101 priznanim domačim in tujim naročnikom svetuje pri razvoju poslovnih modelov, strateškem upravljanju sponzorstev, strateškem ter integriranem tržnem komuniciranju ter implementaciji novih trendov v oglaševanju.
Za seboj ima večje število uspešno izvedenih projektov, tako v storitvenih kot v produktnih branžah v regiji. Je zaprisežen raziskovalec novih tehnologij, za katere nenehno išče inovativne načine integracije.
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
- Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših dogodkih in okroglih mizah le za spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja