Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaRavid Kuperberg: Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja...

SOZ Akademija

Ravid Kuperberg: Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja inovativnih idej premagajo strah pred izjemno in drzno kreativnostjo. *

Kdaj
datum: 
petek, 7. junij 2019 - 9:00 to 14:00
Kje
Mesto dogodka: 
Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

O vsebini 

Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja inovativnih idej premagajo strah pred izjemno in drzno kreativnostjo. *
The Logic behind the Magic. How can agencies and clients overcome the fear of breakthrough creativity when aspiring for innovative ideas?

Ustvarjanje prebojnih kreativnih idej in njihovo potrjevanje pogosto zbujata občutek strahu in negotovosti. Proces vključuje tveganje in pogosto sproži napetost med agencijo in naročnikom. Družbeni mediji, napredne digitalne platforme, interaktivne ideje in pristopi, vsebine, ki jih generirajo potrošniki, ki jih je težje testirati in obvladovati, ta strah še povečujejo. Strah slabi kreativni potencial in se odraža v stresnem konfliktu: potreba po varnosti proti želji po osvojitvi neznanega.

Mindscape-ova orodja za razmišljanje zagotavljajo trden in strukturiran proces za razumevanje nastanka prebojnih idej. To dokazujejo številni uspešni projekti, ki so pomagali timom - tako na strani naročnikov kot agencij - bistveno zmanjšati negotovost in razdvojenost v procesu iskanja in razvoja kreativnih izidov, idej in rešitev. 

V okviru izobraževanja bodo udeleženci spoznali nekaj teh orodij, ki so nastala s temeljito analizo inovativnih, nagrajenih idej ter dekodiranjem ponavljajočih se miselnih vzorcev, ki so jim skupni.  Na ta način bo logika dopolnila magičnost kreativnega razmišljanja, kar se bo odražalo v manj stresnem in bolj plodnem sodelovanju med naročniki in agencijami.

*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

 

O govorcu

Ravid Kuperberg, MBA, partner in trener, Mindscapes, Izrael 

Ravid Kuperberg je partner in trener strukturiranega kreativnega mišljenja na področju tržnega komuniciranja, ki dela s številnimi agencijami in blagovnimi znamkami po vsem svetu.

Ravid je svojo uspešno poslovno pot začel v oglaševanju, ima 14 let izkušenj na področju strateškega načrtovanja ter razvoja kreativnih idej in rešitev.

Pogosto nastopa kot ključni govorec in trener na mednarodnih marketinških konferencah in kreativnih festivalih. V zadnjih letih je z delavnicami stalen gost tudi na prestižnem festivalu Cannes Lions. 

Diplomiral je na področju ekonomije in statistike, uspešno je zaključil MBA. 
Ravid je tudi golman lokalnega amaterskega nogometnega kluba.

Linkedin: 

 

Foto galerija

 

Generalni partner SOZ Akademije 2019


 

 

 

 

 

Partner dogodka


 

 

 

 

 

Partner gostoljubja


Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!