SOZ Akademija
Ravid Kuperberg: Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja inovativnih idej premagajo strah pred izjemno in drzno kreativnostjo. *
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Logika za magijo. Kako lahko agencije in naročniki v procesu iskanja inovativnih idej premagajo strah pred izjemno in drzno kreativnostjo. *
The Logic behind the Magic. How can agencies and clients overcome the fear of breakthrough creativity when aspiring for innovative ideas?
Ustvarjanje prebojnih kreativnih idej in njihovo potrjevanje pogosto zbujata občutek strahu in negotovosti. Proces vključuje tveganje in pogosto sproži napetost med agencijo in naročnikom. Družbeni mediji, napredne digitalne platforme, interaktivne ideje in pristopi, vsebine, ki jih generirajo potrošniki, ki jih je težje testirati in obvladovati, ta strah še povečujejo. Strah slabi kreativni potencial in se odraža v stresnem konfliktu: potreba po varnosti proti želji po osvojitvi neznanega.
Mindscape-ova orodja za razmišljanje zagotavljajo trden in strukturiran proces za razumevanje nastanka prebojnih idej. To dokazujejo številni uspešni projekti, ki so pomagali timom - tako na strani naročnikov kot agencij - bistveno zmanjšati negotovost in razdvojenost v procesu iskanja in razvoja kreativnih izidov, idej in rešitev.
V okviru izobraževanja bodo udeleženci spoznali nekaj teh orodij, ki so nastala s temeljito analizo inovativnih, nagrajenih idej ter dekodiranjem ponavljajočih se miselnih vzorcev, ki so jim skupni. Na ta način bo logika dopolnila magičnost kreativnega razmišljanja, kar se bo odražalo v manj stresnem in bolj plodnem sodelovanju med naročniki in agencijami.
*Izobraževanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.
O govorcu
Ravid Kuperberg, MBA, partner in trener, Mindscapes, Izrael
Ravid Kuperberg je partner in trener strukturiranega kreativnega mišljenja na področju tržnega komuniciranja, ki dela s številnimi agencijami in blagovnimi znamkami po vsem svetu.
Ravid je svojo uspešno poslovno pot začel v oglaševanju, ima 14 let izkušenj na področju strateškega načrtovanja ter razvoja kreativnih idej in rešitev.
Pogosto nastopa kot ključni govorec in trener na mednarodnih marketinških konferencah in kreativnih festivalih. V zadnjih letih je z delavnicami stalen gost tudi na prestižnem festivalu Cannes Lions.
Diplomiral je na področju ekonomije in statistike, uspešno je zaključil MBA.
Ravid je tudi golman lokalnega amaterskega nogometnega kluba.
Linkedin:
Generalni partner SOZ Akademije 2019
Partner dogodka
Partner gostoljubja