Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaNOVI IZZIVI, NOVI PRISTOPI / Kako potrebe potrošnikov posodabljajo raziskovanje trga in...

SOZ Akademija

NOVI IZZIVI, NOVI PRISTOPI / Kako potrebe potrošnikov posodabljajo raziskovanje trga in medijev.

Kdaj
datum: 
četrtek, 21. april 2022 - 9:00 to 11:30
Kje
Mesto dogodka: 
MAXI klub, Trg Republike 1, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Ni mogoče

Rok za prijave je 12. april 2022.

 

O vsebini

NOVI IZZIVI, NOVI PRISTOPI

Kako potrebe potrošnikov  posodabljajo  raziskovanje trga in medijev

Svet in družba sta podvržena nenehnim spremembam. V zadnjem desetletju smo priča še močnejšim tokovom zaradi intenzivnejšega razvoja, predvsem na področju digitalnih tehnologij. Spremembe je še dodatno pospešila epidemija, ki je posameznika – potrošnika prisilila k prilagoditvam tudi v zasebnem življenju. Čeprav težko govorimo o radikalni spremembi vrednot, pa zaradi sprememb v življenjskem slogu pri potrošnikih opažamo premike v uporabi in obravnavi izdelkov.  Ta premik je razviden tudi iz longitudinalnih raziskav življenjskega sloga in uporabe blagovnih znamk. Predstavili bomo nekaj primerov, kjer so spremembe najbolj vidne in ponudili ter pojasnili razloge zanje.

Spremembam v povpraševanju so se prilagodili tudi ponudniki, ki se od kupca vse bolj usmerjajo k uporabniku, potrošniku. Za zadovoljevanje spremenjenih potreb potrošnikov je ključno te potrebe dobro poznati. To zahteva na eni strani drugačen pristop k obravnavi raziskovalnih izzivov, ki nastajajo tako pri ponudnikih izdelkov in storitev, kot pri trženjskih in oglaševalskih agencijah ter medijih, na drugi strani pa uporabo drugačnih raziskovalnih pristopov in razvoj novih metod za obravnavo podatkov. Zaradi osredotočenosti na potrebe uporabnika je več poudarka na kvalitativnem raziskovanju uporabnikov, s katerim lahko zaznamo tudi globlje, nezavedne vzgibe posameznikov, tudi ob izvedbi na spletu. Čeravno so tako pri oglaševalcih kot pri agencijah tudi raziskovalno ozaveščeni in usposobljeni kadri, pa lahko samo za raziskovanje specializirana organizacija sledi trendom na tem področju, jih preizkuša in strokovno priporoča najustreznejše metode za identificirani izziv. Ker je izzivov v toku sprememb vedno več, je tudi potreba po vlaganju v raziskovanje večja, hkrati pa lahko prinaša tako oglaševalcem kot agencijam še večje prednosti. Strateške napake so namreč lahko strošek, dobra raziskava pa je vedno investicija. 

Predstavili bomo nov model aktivnega sodelovanja naročnikov raziskave z raziskovalci in pomen različnih pristopov pri identifikaciji in razumevanju potrošnika danes. Pri tem se ne osredotočamo le na podatke in rezultate, pač pa tudi na ustrezno in objektivno interpretacijo rezultatov v okviru opravljene raziskave. Predstavili bomo tudi primer, ki bo odgovoril na vprašanje, kaj lastniki blagovnih znamk in oglaševalci danes potrebujejo, da resnično zadovoljijo želje in potrebe novega potrošnika.

 

O  govorki

Katarina Košmrlj Muha, vodja raziskav, IRM Mediana 

Katarina se je po diplomi iz komunikologije in managementa usmerila v doktorski študij metodologije in statistike, kjer jo zanimajo predvsem anketna metodologija ter dopolnjevanje kvantitativnega pristopa s kvalitativnim. 15 let je delala na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, kjer je sodelovala pri več deset nacionalnih in mednarodnih projektih s področja izobraževanja, trajnostnega razvoja in inoviranja.

Svoje metodološko znanje in izkušnje danes kot vodja raziskav udejanja in izpopolnjuje v Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana, kjer vodi naročnike od definiranja raziskovalnega problema do podajanja priporočil na podlagi rezultatov raziskave.

Svoje znanje predaja tudi študentom Univerze Sigmunda Freuda v Ljubljani.

 

 

Pogoji udeležbe

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.

  • Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
  • Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za  spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
  • Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za  spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.

Več

Utrinki z dogodka

Generalni partner dogodka

 

 

 

Partner gostoljubja

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!