SOZ Akademija
NOVI IZZIVI, NOVI PRISTOPI / Kako potrebe potrošnikov posodabljajo raziskovanje trga in medijev.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 12. april 2022.
O vsebini
NOVI IZZIVI, NOVI PRISTOPI
Kako potrebe potrošnikov posodabljajo raziskovanje trga in medijev
Svet in družba sta podvržena nenehnim spremembam. V zadnjem desetletju smo priča še močnejšim tokovom zaradi intenzivnejšega razvoja, predvsem na področju digitalnih tehnologij. Spremembe je še dodatno pospešila epidemija, ki je posameznika – potrošnika prisilila k prilagoditvam tudi v zasebnem življenju. Čeprav težko govorimo o radikalni spremembi vrednot, pa zaradi sprememb v življenjskem slogu pri potrošnikih opažamo premike v uporabi in obravnavi izdelkov. Ta premik je razviden tudi iz longitudinalnih raziskav življenjskega sloga in uporabe blagovnih znamk. Predstavili bomo nekaj primerov, kjer so spremembe najbolj vidne in ponudili ter pojasnili razloge zanje.
Spremembam v povpraševanju so se prilagodili tudi ponudniki, ki se od kupca vse bolj usmerjajo k uporabniku, potrošniku. Za zadovoljevanje spremenjenih potreb potrošnikov je ključno te potrebe dobro poznati. To zahteva na eni strani drugačen pristop k obravnavi raziskovalnih izzivov, ki nastajajo tako pri ponudnikih izdelkov in storitev, kot pri trženjskih in oglaševalskih agencijah ter medijih, na drugi strani pa uporabo drugačnih raziskovalnih pristopov in razvoj novih metod za obravnavo podatkov. Zaradi osredotočenosti na potrebe uporabnika je več poudarka na kvalitativnem raziskovanju uporabnikov, s katerim lahko zaznamo tudi globlje, nezavedne vzgibe posameznikov, tudi ob izvedbi na spletu. Čeravno so tako pri oglaševalcih kot pri agencijah tudi raziskovalno ozaveščeni in usposobljeni kadri, pa lahko samo za raziskovanje specializirana organizacija sledi trendom na tem področju, jih preizkuša in strokovno priporoča najustreznejše metode za identificirani izziv. Ker je izzivov v toku sprememb vedno več, je tudi potreba po vlaganju v raziskovanje večja, hkrati pa lahko prinaša tako oglaševalcem kot agencijam še večje prednosti. Strateške napake so namreč lahko strošek, dobra raziskava pa je vedno investicija.
Predstavili bomo nov model aktivnega sodelovanja naročnikov raziskave z raziskovalci in pomen različnih pristopov pri identifikaciji in razumevanju potrošnika danes. Pri tem se ne osredotočamo le na podatke in rezultate, pač pa tudi na ustrezno in objektivno interpretacijo rezultatov v okviru opravljene raziskave. Predstavili bomo tudi primer, ki bo odgovoril na vprašanje, kaj lastniki blagovnih znamk in oglaševalci danes potrebujejo, da resnično zadovoljijo želje in potrebe novega potrošnika.
O govorki
Katarina Košmrlj Muha, vodja raziskav, IRM Mediana
Katarina se je po diplomi iz komunikologije in managementa usmerila v doktorski študij metodologije in statistike, kjer jo zanimajo predvsem anketna metodologija ter dopolnjevanje kvantitativnega pristopa s kvalitativnim. 15 let je delala na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, kjer je sodelovala pri več deset nacionalnih in mednarodnih projektih s področja izobraževanja, trajnostnega razvoja in inoviranja.
Svoje metodološko znanje in izkušnje danes kot vodja raziskav udejanja in izpopolnjuje v Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana, kjer vodi naročnike od definiranja raziskovalnega problema do podajanja priporočil na podlagi rezultatov raziskave.
Svoje znanje predaja tudi študentom Univerze Sigmunda Freuda v Ljubljani.
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja