DomovDogodkiSoz AkademijaMag. Aleksandra Kregar: Left and right-brain marketing: Od poslovne strategije do...
SOZ Akademija
Mag. Aleksandra Kregar: Left and right-brain marketing: Od poslovne strategije do komunikacije s potrošniki. Svet marketinga se spreminja, kako se morata spremeniti marketing in marketingaš?
Kdaj
datum:
sreda, 15. maj 2019 - 9:00 to 14:00
Kje
Mesto dogodka:
Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Cena za člane:
brezplačno
Za nečlane SOZ:
Cena za nečlane:
udeležba ni mogoča
O vsebini
Left and right-brain marketing: Od poslovne strategije do komunikacije s potrošniki. Svet marketinga se spreminja, kako se mora spremeniti marketing in marketingaš?
Koncepti sodobnega marketinga
Kar nekaj je tem, ki se stalno pojavljajo kot »vroče teme« v marketingu - marketing se mora spremeniti zaradi sprememb v okolju, marketing mora bolj razumeti potrošnika in graditi kulturo osredotočeno okoli potrošnika, marketing mora biti bolj strateški, marketing mora biti bližje upravi, marketing mora biti analitičen in prevzeti odgovornost za merjenje učinkovitosti marketinga, … Prav to so pravzaprav glavne teme sodobnega marketinga.
In kako speljati vse spremembe? Seveda je veliko lažje, če ima vodstvo posluh za preobrazbo podjetja v smeri popolne marketinške naravnanosti in orientiranosti k potrošniku. A tudi CEO ne more uveljaviti sprememb sam, potrebuje ljudi. Tako marketing ni brez moči, na voljo ima interne kanale komunikacije, ima možnost, da prevzame orkestracijo vseh funkcij in procesov, da postavi sodobno marketinško organizacijo in se približa vodstvu z vpeljavo sistema merjenja učinkovitosti marketinga z jasnimi KPI.
Na srečanju bomo pogledali načine gradnje vpliva na vseh nivojih marketinga - na nivoju kulture, strategije in taktike. Pregledali bomo, kateri so gradniki (stebri) sodobnega marketinga, katera so tradicionalna marketinška znanja, kaj v marketing prinaša tehnologija in katere so strateške kompetence, ki omogočajo, da marketing razvija znanja in obnašanja, ki govorijo jezik uprav.
Ko podjetje vpelje marketing na vseh ravneh in utrdi vse omenjene stebre, takrat je percipiran kot najpomembnejša funkcija v podjetju, ki zagotavlja dobičkonosnost in trajnostno rast blagovnih znamk in podjetja. V takem podjetju marketing ni več samo oglaševanje (kot je na žalost še vedno najpogostejša povezava z marketingom), ampak je strateška funkcija, ki odloča o viziji in razvoju podjetja.
Ključni namen:
Pregled področij in aktivnosti s katerimi se gradi vpliv marketinga; govorili bomo o mehkih in trdih elementih gradnje vpliva. Predstavili bomo načine organiziranosti marketinga, katera so nova marketinška delovna mesta in katere kompetence zahtevajo. Naredili bomo sprehod skozi ključne marketinške procese in metriko ter pobliže pogledali, na katerih nivojih poteka marketing v podjetjih.
Za koga?
Srečanje je namenjeno vsem, ki imajo željo in strast, da vpeljejo spremembe v podjetje in da postanejo glasniki svojih potrošnikov v podjetju. Prijazno povabljeni kolegi iz marketinga, ki zasedajo vodilne funkcije v marketingu, v prvi vrsti direktorji ali vodje marketinga, vodje blagovnih znamk. Še posebej bomo veseli, če s seboj pripeljete člana uprave za trženje ali HR direktorja, saj je za repozicioniranje marketinga in postavitev odgovornosti za gradnjo vpliva nujno potrebno pridobiti podporo vodstva.
Veseli bomo tudi kolegov s strani agencij, saj je ključ za dobro partnerstvo med agencijo in naročnikom razumevanje odgovornosti vsake strani pri skupnem grajenju blagovne znamke.
Okviren urnik:
9:00 – 10:30
Koncept sodobnega marketinga – tri ravni in trije stebri kompetenc
Vloga marketinga pri gradnji kulture, strategije in poslovnega modela podjetja
10:30 – 10:45
Kratek odmor za kavo
10:45 – 12:15
Marketing kot orkestrator gradnje blagovnih znamk
12:15 – 12.45
Odmor za hitri prigrizek
12.45 – 14.00
Iz strategije v taktiko
O govorki
mag. ALEKSANDRA KREGAR, direktor Korporativne strategije, Atlantic Grupa / Droga Kolinska
Aleksandra Kregar je zaposlena v skupini Atlantic Grupa, ki je v letu 2010 prevzela podjetje Droga Kolinska. Do oktobra 2016 je bila direktorica Centralnega marketinga, odgovorna za širjenje in postavitev novih marketinških principov, modelov in znanj na nivoju Atlantic Grupe. Oktobra 2016 je prevzela funkcijo direktorja Korporativne strategije.
Aleksandra je v prehrambeni industriji od leta 2000 (podjetje Droga), v letu 2005 je sodelovala v združitvenem procesu (združitev Droge in Kolinske, nakup Grand Prom in Štark v Srbiji) ter sodelovala pri postavitvi politike združenega podjetja. V letu 2007 je intenzivno sodelovala z družbo Stern & Stewart, ki je pripravila izhodišča strateškega razvoja Droge Kolinske: novo strategijo fokusa, novo organizacijsko strukturo in temelje za spremljanje uspešnosti razvoja podjetja.
Pred prihodom na Drogo Kolinsko je bila Aleksandra zaposlena v Renault Slovenija kot Brand manager.
Aleksandra je po MBA zaključila tudi magistrski študij. Od leta 2005 do 2015 je bila habilitirana višja predavateljica za predmete Trženje, Strateški razvoj podjetij in Osnove poslovodenja. Akademski svet pa ji tudi z vpisom na doktorski študij na IEDC Bled ostaja pomemben del njenega profesionalnega življenja. Pogosto predava tudi na različnih strokovnih in akademskih dogodkih.
Bila je tudi predsednica žirije Effie ® Slovenija 2014 in članica programskega sveta SMK 2017, 2018 in 2019. Od decembra 2016 pa je tudi članica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ.
Generalni partner SOZ Akademije 2019
Partner dogodka
Partnerja gostoljubja