SOZ Akademija
Kaj Google ve in bomo ostali kmalu občutili?
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 3. februar 2023. Prijave niso več mogoče, število prijavljenih že presega kapaciteto prostora.
O vsebini
KAJ GOOGLE VE IN BOMO OSTALI KMALU OBČUTILI?
Spremembe na področju digitalnega oglaševanja so stalnica, a pred nami je še posebej vetrovno obdobje, ki ga bodo v veliki meri zaznamovale tudi spremembe v merjenju. Že nekaj časa je namreč znano, da tehnične spremembe, zakonodaja ter posledice postavitve tako imenovanih »ograjenih vrtov« za seboj puščajo posledice tudi v merjenju in pridobivanju podatkov.
Nekoliko pobliže si bomo ogledali nekaj omenjenih trendov ter sprememb, ki jih lahko pričakujemo, ter pogledali kakšno prihodnost si lahko obetamo na podlagi teh trendov. Od obljubljenih in že uvedenih sprememb na področju ponudbe s strani Alfabet-a do zakonodajnih omejitev. Pregledali pa bomo tudi spremembe na širšem oglaševalskem trgu ter njihov potencialni vpliv na merjenje. Skratka, sprehodili se bomo skozi manjše in večje spremembe v ekosistemu ter poskusili razumeti njihove vplive na dolgoročni razvoj.
V nadaljevanju pa se bomo posvetili alternativam. Tako novim oblikam zakupa in oglaševanja kot tudi alternativnim virom podatkov ter načinom, na podlagi katerih lahko pridemo do njih. Med drugim bomo šli čez spremembe, ki jih kot odziv na našteto lahko pričakujemo na trgu merjenja v Sloveniji, ter nekatere alternativne metode, ki jih lahko že jutri uporabite pri zbiranju podatkov.
O govorcu
Zoran Savin, [email protected] in direktor iab Slovenija
Zoran Savin je Izkušeni vodja, strateg in ustvarjalni mislec z 25-letnimi izkušnjami, ki je na področju digitalnega marketinga prisoten praktično ves čas njegovega hitrega razvoja in uveljavljanja. Panogo je tako sooblikoval od samih začetkov, tudi v različnih direktorskih vlogah (od kreativnega do izvršnega direktorja). Vodil je prvo Mladinino spletno mesto, ustvarjal v digitalnih agencijah Sonce.net in Senca.net, kot direktor pa vodil Kolektiva,si (group buying), Mojedelo.com (zaposlitveni portal) in Bolha.com (mali oglasi).
Vso svojo poklicno pot je zelo aktiven tudi v organizacijah, ki spremljajo digitalno poslovanje. Tako je bil med leti 2006-2009 podpredsednik evropskega IAB in vodja ter ustanovitelj projekta AdEx za evropski prostor. Prav tako je bil med ustanovitelji projekta MOSS (merjenje obiskanosti spletnih strani), ki ga je več kot 10 let kot predstavnik pristopnikov pod okriljem SOZ tudi vodil.
Trenutno vodi Zavod IAB Slovenija ter sodeluje pri projektu MOSS, predvsem pa svoje znanje in izkušnje kot samostojni svetovalec preliva v razvoj digitalne panoge in podjetij v Sloveniji.
Izvedba in pogoji udeležbe
Dogodek bo potekal v živo za do 60 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo do zasedbe prostih mest.
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba v živo za enega predstavnika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja