SOZ Akademija
Jernej Špende, Jernej Janežič in Zoran Savin: Onkraj zaslona: snovanje digitalnih kampanj
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Onkraj zaslona: snovanje digitalnih kampanj
Lepota digitalne krajine je tudi njeno nenehno spreminjanje. Nove zakonitosti kanalov in platform, tehnološki razvoj, medijske spremembe, mnoštvo informacij, obnašanje in migracije uporabnikov – vse to vpliva na oblikovanje komunikacij v digitalnem svetu. Če želimo stkati komunikacijo z uporabniki, je dobro poznavanje okolja, v katerem se potegujemo za njihovo pozornost, šele začetek.
Katera so znanja, orodja in procesi pri snovanju digitalnih komunikacij, si bomo na izobraževanju ogledali z izkušenimi strokovnjaki, ki bodo snovanje digitalnih kampanj osvetlili iz različnih perspektiv.
O govorcih
Jernej Špende, svetovalec za digitalne procese in tehnologijo, Pristop skupina
Jernej Špende v skupini Pristop skrbi za razvoj naprednih digitalnih rešitev, ki povezujejo tehnološke in človeške vire družb znotraj skupine.
Njegovo delo v agencijah Pristop in Renderspace so zaznamovali prelomni projekti in številne nagrade na največjih oglaševalskih oziroma komunikacijskih festivalih, kot so Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Effie®, SOF, SEMPL, Midas Balcannes, Gold Quill in drugi.
Za svoje delo na področju digitalnih strategij je s sodelavci v podjetju Grey Ljubljana, kjer je dve leti opravljal delo strateškega direktorja, prejel tudi dva kanska leva. Ves čas aktivno sodeluje v stroki, med drugim je bil tudi član STP SOF, član žirije in žirije mladih kreativcev na SOF ter član žirije na SoMoBorcu.
Jernej Janežič v Atlantic Grupi vodi digitalni marketing legendarnih pijač Donat Mg, Cockta in Cedevita
V zadnjih 10 letih je vodil razvoj digitalnih aktivnosti v različnih segmentih produktov in storitev. V startupu Kibuba je sodeloval pri projektih hitre rasti spletne prodaje, v digitalni agenciji Spletna postaja pri razvoju spletnih rešitev za mednarodne naročnike, zadnja 3 leta pa se posveča vodenju digitalnega marketinga pijač v Atlantic Grupi.
Z ekipo Donata Mg in Cockte je s projekti na področju digitalnega marketinga prejemnik nagrad Znamka leta 2018 (SOF), Velikih in Zlatih nagrad SOF, Velikih in Zlatih nagrad DIGGIT, WEBSI, Netko, CSS Design Awards in nagrad POMP. Atlantic Grupa je bila na letošnjem SOF-u razglašena tudi za Oglaševalca leta.
Zoran Savin, svetovalec @ digitall.si & direktor @ IAB Slovenija
ZORAN SAVIN ima že več kot 15 let izkušenj iz digitalnega marketinga. Na tem področju je prisoten že od samih začetkov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in nazadnje v Styriji, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com.
Vseskozi je tudi zelo aktiven v organizacijah, ki spremljajo digitalno poslovanje. Tako je bil med leti 2006-2009 podpredsednik evropskega IAB in vodja ter ustanovitelj projekta AdEx za evropski prostor. Ravno tako je bil med ustanovitelji projekta MOSS (Merjenje obiskanosti spletni strani) pri SOZ, ki ga je tudi vodil več kot 10 let.
Trenutno vodi Zavod IAB Slovenija ter sodeluje pri projektu MOSS, predvsem pa svoje znanje in izkušnje preliva v razvoj digitalne panoge in podjetij v Sloveniji.
Generalni partner SOZ Akademije 2019
Partner dogodka
Partner gostoljubja