SOZ Akademija
GAMING IN E-ŠPORT STA NEIZKORIŠČENA MARKETINŠKA PRILOŽNOST.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 29. november 2022
O vsebini
GAMING IN E-ŠPORT STA NEIZKORIŠČENA MARKETINŠKA PRILOŽNOST.
Ste vedeli, da med gamerje sodi kar 95 % evropskih milenijcev (rojeni v letih 1981 - 1996) in pripadnikov generacije Z (rojeni med 1997 in 2012)? Še bolj osupljivo dejstvo je, da temu priljubljenemu hobiju namenijo kar 40 ur na mesec.
Smo v času ekonomijo pozornosti, t.i. “attention economy,”, ko naj bi bili ljudje sposobni obdržati koncentracijo le 8,25 sekund*, pridobiti pozornost potrošnikov pa je težje, kot je bilo kadarkoli v zgodovini. Zato sta vse bolj priljubljena igričarstvo oz. gaming in e-šport, ki pozornost svojih igralcev zadržita rekordno dolgo, neizkoriščeni in po krivici spregledani področji.
V igričarstvo, ki je bil včasih le zabava za najstnike, so danes vpleteni pripadniki vseh generacij.
Gamerji so mame, očetje, inženirji, CEO-ji, nogometne zvezde, vaš sosed in morda sodelavka, predvsem pa - vaš kupec.
Gre za fenomen moderne dobe, ki je veliko več kot zgolj preživljanje prostega časa. Svet iger namreč predstavlja celoten spletni ekosistem povezovanja ljudi, ki ustvarjajo svoj sleng, nove vzorce vedenja in potrošnje tudi onkraj okvirjev spleta.
Iz tega razloga je t. i. gaming industrija ena izmed najhitreje rastočih industrij na svetu, ki trenutno že presega promet, kot ga dosegata filmska in glasbena industrija skupaj.
To odpira številne priložnosti za marketing in učinkovito ter relevantno povezovanje znamk s potrošniki. Na dogodku bomo odgovorili na tri ključna vprašanja.
Zakaj je “metaverse” samo poskus tehnoloških gigantov, da rebrendirajo že obstoječe?
Kateri so indikatorji, ki nakazujejo, da bi ta kanal moral bit del rednih marketinških aktivnosti vseh znamk?
Kje ležijo marketinške priložnosti in kako se pravilno lotiti vstopa v ta segment?
* Vir: https://time.com/3858309/attention-spans-goldfish/
O govorcih
Gregor Firbas, squad leader, Futura FTW
Gregor je strasten gamer. Svojo kariero je začel na 286 s Prince of Persia. Na Game Boy-ju je najraje igral Super Maria. Nadaljeval na N64 z The Legend of Zelda. Potem ga je gamerska pot zanesla na PC Age of Empires in preko GTA na PS4 Far Cry. V zadnjem času pa svoje prste in možgane najraje razgibava v Apex Legends mobile.
Poleg gamerskega ima poglobljeno marketinško znanje, ki ga je več kot 10 let nabiral tako na naročniški strani v CEE regiji, kot tudi v agencijskem svetu. Na agenciji Futura DDB je bil med letoma 2015 in 2021 odgovoren za snovanje digitalnih strategij, kjer je znotraj kompleksnih digitalnih pokrajin povezoval znamke z njihovimi uporabniki.
Konec leta 2021 je prevzel vlogo direktorja Skupine Futura, kjer je bila ena njegovih prvih potez razširitev portfelja storitev z vstopom v svet gaminga in e-športa. Gregor je tako pod okriljem Future FTW svojo strast do gaming industrije prelil v posel, ki znamkam v Adriatik regiji omogoča uspešen vstop in učinkovito delovanje v panogi.
Sebastjan Barbo, vodja projektov za gaming in e-šport, Futura FTW
Sebastjan je strasten navdušenec nad e-športom. Ker se je z e-športom spoznal malce pozno, tekmovalne kariere ni začel, je pa svojo strast izkoristil za gradnjo e-športne skupnosti v Sloveniji.
Svoje igričarske izkušnje je pridobival na računalniku, v najboljših spominih pa sta mu ostala Command & Conquer in Starcraft 2 serija video iger. Zadnja leta svojo pozornost posveča Apex Legends in Valorant.
V 17 letni karieri je organiziral več najodmevnejših gaming in e-športih projektov v Sloveniji. Med njimi izpostavlja sodelovanja z World Cyber Games (WCG), Electronic Sports World Cup (ESWC) in Electronic Sports League (ESL).
V različnih vlogah je sodeloval tudi s številnimi domačimi in tujimi podjetji, s katerimi je iskal rešitve za navdušence nad gamingom in e-športom.
Ana Ribar, vodja projektov, Futura FTW
Anino življenje je od malih nog prepleteno z gamingom. Ljubezen, ki je vzklila ob prvi Game Boy konzoli in lovom na Pokemone, se je kasneje razširila na vse “gamersko” – vključno s sestavljanjem računalnikov po meri. Ta ljubezen jo je pripeljala do širšega digitalnega sveta, kjer je našla svojo poklicno pot.
Več kot 5 let izkušenj v marketingu zadnja leta dopolnjuje na Futuri, kjer poleg vodenja projektov sodeluje tudi pri snovanju kampanj in strategij, predvsem na področju digitalnih medijev.
Novo vzpostavljena Futura FTW pa je zanjo popolno igrišče, kjer z združevanjem svoje ljubezeni do gaminga in marketinga soustvarja uspešne zgodbe za naročnike.
*Izvedba in pogoji udeležbe
Načrtujemo, da bo dogodek potekal v živo za do 70 udeležencev. Ob prijavi velja pravilo do zasedbe prostih mest.
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji, ki izhajajo iz vrste članstva.
Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih mest.
Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba v živo za enega predstavnika ob dodatnem pogoju do zasedbe prostih mest.
Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja