Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaCiljano televizijsko oglaševanje (addressable TV) tudi v Sloveniji

SOZ Akademija

Ciljano televizijsko oglaševanje (addressable TV) tudi v Sloveniji

Kdaj
datum: 
četrtek, 29. september 2022 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
Multimedijska dvorana, Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
Brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
Udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 16. september 2022 

 

O vsebini

CILJANO TELEVIZIJSKO OGLAŠEVANJE (ADDRESSABLE TV) TUDI V SLOVENIJI

Prihodnost spremljanja video vsebin

Načini, trendi in platforme spremljanja video vsebin se bliskovito spreminjajo. Mladi vsebine pogosto spremljajo prek različnih platform, televizija je že pred časom dobila močno konkurenco globalnih igralcev. Pa vendar televizija iz naših domov zagotovo še kar ne bo izginila. Spregovorili bomo o ključnih trendih na slovenskem trgu in pogledali, kaj nam prinaša prihodnost.

Razvoj oglaševanja

Zdi se, da oglaševanje ne sledi hitrim spremembam spremljanja televizije. Je končno prišel čas, da se to spremeni? V tujini se že dogajajo tektonske spremembe. Kaj pa Slovenija?

Kaj se lahko TV nauči od interneta?

Segmentacija, lokalizacija, pa časovna in finančna prilagojenost potrebam oglaševalcev na eni ter interesom uporabnikov na drugi strani. Vse to poznamo s spleta. Končno pa je na voljo tudi rešitev, ki bo enako omogočila tudi na televiziji.

NEO kot TV-platforma, ki postavlja vedno nove mejnike – tudi na področju oglaševanja

NEO, ki je platforma za pametno življenje Telekoma Slovenije, je leta 2018 v slovenske dnevne sobe prinesla povsem nov način domače zabave, predvsem s poenostavitvijo dostopa do vsebin. Glasovno iskanje je funkcionalnost, ki jo uporablja več kot 90 % uporabnikov NEO platforme, in je pokazatelj, da se da tudi v Sloveniji spremeniti uporabniške navade. NEO pa bo tudi prva IPTV-platforma na slovenskem trgu, ki bo oglaševalcem ponudila nov način oglaševanja, t.i. addressable TV. Pogledali bomo ključne funkcionalnosti, ki jih platforma nudi že danes, pa tudi, kako bo potekal nadaljnji razvoj.

 

O govorcih

Simon Slonjšak, direktor razvoja produktov in storitev, Telekom Slovenije

Simon Slonjšak ima več kot 15 let izkušenj z delom na različnih področjih v panogi telekomunikacij. Je ciljno usmerjen in predan svojemu delu, pri katerem je osredotočen na strateško načrtovanje in razvoj novih poslovnih modelov. V Telekomu Slovenije je odgovoren za razvoj produktov in storitev za zasebne in poslovne uporabnike v segmentu mobilnih in fiksnih širokopasovnih storitev in plačljive TV, ob tem pa skrbi tudi za razvoj rešitev na področju zavarovanj, novega načina oglaševanja in novih poslovnih področij. 

 

 

 

 

Igor Gajster, direktor prodaje, TSmedia 

Igor Gajster ima več kot 20 let izkušenj z delom v prodaji oglasnega prostora na različnih medijih. Svojo kariero je začel v prodaji oglasnega prostora v podjetju SiOL, kjer je kasneje prevzel vodenje prodaje ključnim kupcem. V letu 2012 se je pridružil novonastali televiziji Planet TV kot namestnik direktorice prodaje. Od 2019 svojo kariero nadaljuje v podjetju TSmedia, kjer opravlja funkcijo direktorja prodaje. Strokovna znanja na področju prodaje in marketinga je krepil tudi kot eden od predstavnikov ob ustanovitvi valutne raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kot član prve strokovne komisije, ki  je bedela nad izvedbo in podatki.

 

 

 

 

*Izvedba

Načrtujemo, da bo dogodek potekal v živo za do 50 udeležencev. Ob prijavah velja pravilo do zasedbe prostih mest.

V primeru, da bo število prijav bistveno preseglo število mest na dogodku, bomo omogočili spremljanje v obliki direktnega prenosa na platformi ZOOM.

V primeru zaostrenih epidemioloških razmer in spremljajočih priporočil na področju organizacije in izvedbe dogodkov pa bo dogodek potekal samo v digitalni obliki (ZOOM webinar).

 

Pogoji udeležbe

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.

  • Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
  • Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za  spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
  • Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za  spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
  • Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših dogodkih in okroglih mizah le za  spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.

Več

Utrinki z dogodka

Generalni partner dogodka

 

 

 

 

 

Partner gostoljubja

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!