Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiSoz AkademijaARHETIP: zgodba, ki jo pripoveduje blagovna znamka.

SOZ Akademija

ARHETIP: zgodba, ki jo pripoveduje blagovna znamka.

Kdaj
datum: 
petek, 15. april 2022 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
Multimedijska dvorana, Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča

Rok za prijave je 7. april 2022.

 

O vsebini

ARHETIP: zgodba, ki jo pripoveduje blagovna znamka

Ljudje smo družbena in čustvena bitja. Za razumevanje naše biti zato niso pomembni le čutni, temveč predvsem čustveni odzivi. To pomeni, da nas ne opredeljuje zgolj zavestno in racionalno, določa nas kompleksen svet zavestnih pogledov in nezavednih struktur. Zaznava blagovne znamke je zato odvisna tudi od posameznikovega notranjega, čustvenega sveta.

Na vprašanje, kako se potrošniki odločajo o izbiri blagovne znamke in kako se nanjo čustveno odzovejo, nam pomagajo odgovoriti arhetipi. Arhetipi so utemeljeni v  človekovi psihi in so kot taki prisotni v vseh družbah, kulturah in časovnih obdobjih. Takšno razumevanje nam omogoča lažjo opredelitev osebnosti blagovne znamke, odločevalcem na področju trženja pa zagotavlja, da bodo s priporočenimi smernicami glede vseh vidikov komunikacije blagovne znamke (od oglaševanja do odnosov z javnostmi) dosegli konkretne poslovne cilje.

Arhetipi so uporabna metoda za čustveno ustvarjanje in oblikovanje dojemanj blagovne znamke. Dobri primeri mednarodnih blagovnih znamk so npr. blagovna znamka Nike, ki v svoji simbolni strukturi govori zgodbo o  Junaku (del skupine arhetipov Sprememba). S sloganom »Just do it« znamka Nike prikazuje različne zgodbe o življenju ljudi, ki s premagovanjem lastnih ali družbenih ovir dosežejo svoj cilj. Volvo je blagovna znamka, ki v simbolnem smislu odraža Skrbnika (del skupine arhetipov Stabilnost), saj že vrsto let naslavlja svoje potrošnike preko trajnostnega koncepta in varnosti svojih avtomobilov.

Na predavanju vas bomo popeljali skozi proces arhetipa blagovne znamke s pomočjo nekaterih primerov vodilnih slovenskih blagovnih znamk. Katere aktivnosti so bile izvedene? Kako smo se problema lotili z vidika tržnega raziskovanja? Kdo in kateri deležniki naj bi sodelovali pri definiranju arhetipa blagovne znamke? Kaj je konkretni končni rezultat? Na vsa vprašanja bomo odgovorili na tokratnem dogodku SOZ Akademije.

 

O  govorcu

Janko Hočevar, direktor, Aragon       

Janko Hočevar že preko petindvajset let deluje na področju tržnega raziskovanja in svetovanja pri strateškem razvoju blagovnih znamk ter implementaciji poslovnih strategij v strategije blagovnih znamk in tako naročnikom pomaga pri ustvarjanju novih poslovnih priložnosti.

Janko je svojo poklicno pot začel leta 1990 v manjši raziskovalni agenciji in jo po dveh letih nadaljeval v raziskovalnem oddelku oglaševalske agencije Studio Marketing, ki je kasneje postala del globalne agencijske verige J. Walter Thompson Worldwide. To mu je omogočilo sodelovanje z največjimi slovenskimi podjetji in oglaševalci z najrazličnejših področij.

Po desetih letih dela v agenciji SM/JWT je stopil na samostojno pot ter ustanovil podjetje za tržne raziskave Aragon d.o.o., ki je kmalu postalo eno izmed vodilnih slovenskih podjetij v tej panogi. Aragon je znan po uvajanju naprednih tržno-raziskovalnih metod kot so conjoint analize, max-diff, ZMET, spletne raziskovalne skupnosti (ORC) ter nevro raziskovanje (ki vključuje tehnologije eye trackinga in EEG).

Poleg vodenja in delovanja v podjetju Aragon je Janko pogost predavatelj na različnih strokovnih in izobraževalnih dogodkih, svoje znanje in izkušnje pa deli tudi s študenti številnih slovenskih fakultet. 

 

Pogoji udeležbe

Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.

  • Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
  • Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
  • Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za  spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
  • Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za  spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
  • Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših in okroglih mizah le za  spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.

Več

 

Utrinki z dogodka

 

Generalni partner dogodka

•	Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših in okroglih mizah le za  spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.

Partner gostoljubja

 

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!