SOZ Akademija
ARHETIP: zgodba, ki jo pripoveduje blagovna znamka.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 7. april 2022.
O vsebini
ARHETIP: zgodba, ki jo pripoveduje blagovna znamka
Ljudje smo družbena in čustvena bitja. Za razumevanje naše biti zato niso pomembni le čutni, temveč predvsem čustveni odzivi. To pomeni, da nas ne opredeljuje zgolj zavestno in racionalno, določa nas kompleksen svet zavestnih pogledov in nezavednih struktur. Zaznava blagovne znamke je zato odvisna tudi od posameznikovega notranjega, čustvenega sveta.
Na vprašanje, kako se potrošniki odločajo o izbiri blagovne znamke in kako se nanjo čustveno odzovejo, nam pomagajo odgovoriti arhetipi. Arhetipi so utemeljeni v človekovi psihi in so kot taki prisotni v vseh družbah, kulturah in časovnih obdobjih. Takšno razumevanje nam omogoča lažjo opredelitev osebnosti blagovne znamke, odločevalcem na področju trženja pa zagotavlja, da bodo s priporočenimi smernicami glede vseh vidikov komunikacije blagovne znamke (od oglaševanja do odnosov z javnostmi) dosegli konkretne poslovne cilje.
Arhetipi so uporabna metoda za čustveno ustvarjanje in oblikovanje dojemanj blagovne znamke. Dobri primeri mednarodnih blagovnih znamk so npr. blagovna znamka Nike, ki v svoji simbolni strukturi govori zgodbo o Junaku (del skupine arhetipov Sprememba). S sloganom »Just do it« znamka Nike prikazuje različne zgodbe o življenju ljudi, ki s premagovanjem lastnih ali družbenih ovir dosežejo svoj cilj. Volvo je blagovna znamka, ki v simbolnem smislu odraža Skrbnika (del skupine arhetipov Stabilnost), saj že vrsto let naslavlja svoje potrošnike preko trajnostnega koncepta in varnosti svojih avtomobilov.
Na predavanju vas bomo popeljali skozi proces arhetipa blagovne znamke s pomočjo nekaterih primerov vodilnih slovenskih blagovnih znamk. Katere aktivnosti so bile izvedene? Kako smo se problema lotili z vidika tržnega raziskovanja? Kdo in kateri deležniki naj bi sodelovali pri definiranju arhetipa blagovne znamke? Kaj je konkretni končni rezultat? Na vsa vprašanja bomo odgovorili na tokratnem dogodku SOZ Akademije.
O govorcu
Janko Hočevar, direktor, Aragon
Janko Hočevar že preko petindvajset let deluje na področju tržnega raziskovanja in svetovanja pri strateškem razvoju blagovnih znamk ter implementaciji poslovnih strategij v strategije blagovnih znamk in tako naročnikom pomaga pri ustvarjanju novih poslovnih priložnosti.
Janko je svojo poklicno pot začel leta 1990 v manjši raziskovalni agenciji in jo po dveh letih nadaljeval v raziskovalnem oddelku oglaševalske agencije Studio Marketing, ki je kasneje postala del globalne agencijske verige J. Walter Thompson Worldwide. To mu je omogočilo sodelovanje z največjimi slovenskimi podjetji in oglaševalci z najrazličnejših področij.
Po desetih letih dela v agenciji SM/JWT je stopil na samostojno pot ter ustanovil podjetje za tržne raziskave Aragon d.o.o., ki je kmalu postalo eno izmed vodilnih slovenskih podjetij v tej panogi. Aragon je znan po uvajanju naprednih tržno-raziskovalnih metod kot so conjoint analize, max-diff, ZMET, spletne raziskovalne skupnosti (ORC) ter nevro raziskovanje (ki vključuje tehnologije eye trackinga in EEG).
Poleg vodenja in delovanja v podjetju Aragon je Janko pogost predavatelj na različnih strokovnih in izobraževalnih dogodkih, svoje znanje in izkušnje pa deli tudi s študenti številnih slovenskih fakultet.
Pogoji udeležbe
Dogodka se lahko udeležijo predstavniki članov, ki imajo plačano članarino SOZ za leto 2022 ter novi člani, pri katerih se rok za plačilo še ni iztekel, pod dodatnimi pogoji v nadaljevanju.
- Korporativno članstvo: brezplačna udeležba v živo do zasedbe prostih met, spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM.
- Podjetniško članstvo: brezplačna udeležba / spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest za enega predstavnika člana.
- Osebno članstvo: brezplačna udeležba na 10 dogodkih (velja kumulativno za vse tri sklope SOZ Akademije 2022) po izboru člana posameznika. Velja za spremljanje v digitalni obliki, udeležba v živo je mogoča le v primeru prostih mest.
- Študentsko članstvo: brezplačna udeležba na vseh dogodkih, velja izključno za spremljanje v digitalni obliki pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
- Pridruženo članstvo (projekt MOSS): brezplačna udeležba na krajših in okroglih mizah le za spremljanje v digitalni obliki neomejeno pod dodatnim pogojem, da število prijavljenih ne presega omejitev paketa ZOOM. Udeležba v živo ni mogoča.
Generalni partner dogodka
Partner gostoljubja