SOZ 1 na 1
Webinar / Prihodnost televizije: t.i. »addressable TV«, novi poslovni modeli, nove meritve
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
Rok za prijave je 14. maj 2021.
O vsebini
Prihodnost televizije: t.i. »addressable TV«, novi poslovni modeli, nove meritve
Ogled video vsebin narekujejo naši osebni koledarji. Izraz oddajanje v resnici ne velja več, saj je večina gledanosti prešla od skupne do individualne izkušnje. Pogledali bomo v prihodnost televizije. V goste smo povabili dr. Daniela Zecha, direktorja medijskih investicij in podpredsednika podjetja Seven Ventures za Avstrijo in Švico. Seven Ventures, ki je v lasti druge največje nemške TV hiše Pro 7, se ukvarja z novimi poslovnimi modeli na področju trženja TV. Povprašali ga bomo, kakšne so njihove izkušnje z naslovljivo televizijo, kakšna je prihodnost merjenja video vsebin na večih platformah in kako uporabljajo različne modele trženja TV prostora, kot so mediji za lastniški kapital ali mediji za prihodke.
Da bo vplogled v tematiko širši, se bo sogovornikoma pridružil gost presenečenja, mag. Michael Buchbinder, direktor, Interactive ProSiebenSat1.PLUS4, Avstrija.
O govorcih
Gost tokratnega pogovora bo:
dr. Daniel Zech, direktor medijskih investicij in podpredsednik Seven Ventures, Avstrija in Švica
Dr. Daniel Zech je direktor medijskih investicij in podpredsednik podjetja Seven Ventures za Avstrijo in Švico. Podjetju Seven Ventures, v lasti nemšlke TV hiše Pro 7, se je pridružil pred sedmimi leti. Pred tem je ustanovil in prodal uspešno spletno platformo za nogometno skupnost. Daniel ima doktorat Univerze v Innsbrucku. Več
Pogovor bo vodila:
Barbara Modic, svetovalka za marketing in medije, Sila & Modic consulting
Barbara je poslovno pot začela na POP TV, pravzaprav takrat, ko se je rodila prva prava komercialna televizija v Sloveniji. Vodila je dve medijski agenciji, Pristop Media in OMD. Predsedovala je Slovenskemu oglaševalskemu festivalu in Effie ® Slovenija. Trenutno kot svetovalka svojim naročnikom svetuje s področja vodenja, marketinga in medijskega zakupa. Pravi, da je radovedna in da jo včasih odnese na zelo različna področja raziskovanja. V zadnjem času jo zelo okupirajo trajnost, digitalne storitve in napredne tehnologije. Več
Sogovornikoma se bo pridružil gost presenečenja
Mag. Michael Buchbinder, direktor Interactive, ProSiebenSat1.PLUS4, Avstrija & izvršni direktor SevenVentures Marktguru
Mag.Michael Buchbinder od leta 2010 kot direktor Interactive sodeluje z medijsko hišo ProSiebenSat.1 PULS 4 GmbH. Odgovoren je za prodajo digitalnega portfelja skupine v Avstriji. Od leta 2014 opravlja tudi funkcijo izvršnega direktorja podjetja SevenVentures Marktguru. Po končanem študiju in magisteriju iz ekonomije in poslovne administracije je Michael Buchbinder svojo poslovno pot začel v agenciji Ogilvy & Mather, kot vodja mednarodnega trženja za AluKönigStahl Gmbh in kot regionalni direktor za CEE in mednarodno trženje za EPAMEDIA GmbH.
Pogoji udeležbe
- Dogodki “SOZ 1 na 1” so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice in to brezplačno.
- Posameznega srečanja se lahko udeleži več oseb iz istega podjetja, člana SOZ.
- Ker je število mest kljub digitalni izvedbi omejeno, pri evidentiranju prijav velja načelo 'do zasedbe prostih mest'.
- Več o ugodnostih iz naslova članstva v SOZ v 2021, tudi na področju dogodkov v organizaciji SOZ
Partner dogodka