Dobro jutro oglaševalci
WEBINAR: Dobro jutro, oglaševalci! Dobra praksa - drugič. Struktura in vrednotenje agencijskih storitev.
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Predstavitev prenovljenega dokumenta »Struktura in vrednotenje agencijskih storitev«
Kot smo napovedali na prvem letošnjem srečanju »Dobro jutro, oglaševalci!«, bomo tudi drugo posvetili strokovnim standardom, ki so pod okriljem SOZ zapisani tudi v okviru dokumentov »Dobre prakse«. V preteklih dveh letih smo jim posvetili posebno pozornost. Prvi dokumenti v okviru projekta »Dobra praksa« so pod okriljem SOZ nastali v letih 2002 / 2006. V Slovenskem združenju oglaševalskih agencij - SZOA so si zadali za cilj, da se v obdobju 2018 / 2021 najstarejši med dokumenti v luči razvoja stroke in praks na trgu skrbno pregledajo ter po potrebi osvežijo. Pod drobnogled so v sodelovanju s predstavniki oglaševalcev vzeli tudi dokument »Struktura in vrednotenje agencijskih storitev«. V upanju, da se bodo epidemiološke razmere izboljšale, smo predstavitev odložili v čas po poletnih dopustih. Temu žal ni tako, zato bomo že dolgo načrtovani dogodek izpeljali v obliki webinarja z orodjem ZOOM.
Dokument Dobre prakse »Struktura in vrednotenje agencijskih storitev« je v prvi vrsti namenjen vzpostavljanju strokovnih standardov in poenotenju razumevanja strukture storitev, ki jih zagotavljajo agencije, ter uspešnega in učinkovitega dogovora o njihovem plačevanju oziroma obračunavanju. Osredotoča se na pet temeljnih načinov, ki se najpogosteje uporabljajo na trgu - predvsem v primerih dolgoročnega sodelovanja med agencijo in oglaševalcem, vključuje pa tudi pristop ob projektnem oziroma kratkoročnem sodelovanju. Opredeljuje dva temeljna načina obračunavanja agencijsko-medijskih storitev. Ne predstavi pa samo posameznega pristopa, temveč tudi njegove prednosti in pomanjkljivosti. V prilogi pa vključuje pregled prakse s področja avtorske in sorodnih pravic.
Pomembno za boljše medsebojno razumevanje in grajenje dobrih odnosov? Vsekakor.
Cenik? Nikakor.
Cilj torej je, da se na trgu poenoti in nadgradi razumevanje ne samo strukture ampak tudi reda velikosti vrednosti agencijskih storitev, pri katerih v veliki meri stopamo na področje kreativnosti, kjer je pravilno razumevanje ključnega pomena za vzpostavitev korektnih odnosov na daljši rok, ti pa so predpogoj za uspešno sodelovanje v dobro blagovnih znamk.
Dokument bosta predstavila Dino Zupančič, direktor in partner v Agenciji 101, ki je vodil delovno skupino ter Mateja Gramc Debeljak, direktorica PHD / skupina Luna TBWA, ki je bila v delovni skupini zadolžena zlasti za skrben pregled in prenova dela, ki se nanaša na storitve medijskih agencij. Po predstavitvi dokumenta bosta vesela vprašanj udeležencev.
O govorcih
Dino Zupančič, direktor in partner, Agencija 101, član UO SZOA
Dino Zupančič je že med študijem sodeloval na raznih projektih in vodil največjo študentsko prireditev Škisovo tržnico. Z vpetostjo v organizacijo, trženje dogodkov in aktivacijo sponzorstev, pa je ideja prerastla v bolj organizirano obliko.
Leta 2008 je s partnerjema ustanovil Agencijo 101, ki je v enajstih letih zrasla v agencijo celovitih marketinških storitev. Kot direktor in strateg je vodil projekte za mnoge domače in tuje naročnike – Pivovarna Laško Union, Glaxosmithkline, Studio Moderna, Porsche Slovenja in druge. Danes kot direktor v agenciji skrbi za strateški razvoj in doseganje poslovnih ciljev. Je pozitiven realist, ki ceni ljudi kot največji kapital podjetja ter verjame v sinergije timskega dela. Sledi vrednotam kot so lojalnost, profesionalnost, zanesljivost, inovativnost in proaktivnost. Agencija 101 je leta 2019 postala agencija leta na SOFu in letos drugo leto zapored prejela naziv Naj digitalna agencija WEBSI.
Vedno je bil zavezan spodbujanju napredka stroke. Vrsto let je v različnih vlogah aktiven tudi v strokovnih organizacijah in žirijah. Od leta 2018 je član upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ. Vodil je tudi delovno skupino, ki je skrbno pregledala in prenovila dokument Dobre prakse »Struktura in vrednotenje agencijskih storitev«.
V prostem času se najraje posveča raznovrstnim športnim aktivnostim.
Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD Slovenija / skupina Luna TBWA, članica UO SZOA
Mateja Gramc Debeljak je direktorica PHD Slovenija z več kot 20 let izkušenj na področju tržnega komuniciranja, medijskega zakupa in načrtovanja tako na lokalnih kot regionalnih trgih.
Globalni mednarodni družbi za medijske komunikacije OMD, se je pridružila leta 2005, kot direktor oddelka za strateško vodenje projektov ključnih mednarodnih in domačih naročnikov in leto kasneje prejela nagrado Sempl v kategoriji, Novi mediji.
Leta 2007 je z ustanovitvijo družbe OMG (Omnicom Media Group), ki ima pod svojim okriljem dve samostojni medijski agenciji OMD in PHD, prevzela vodenje slednje. V letih njenega vodenja je agencija PHD prejela tako priznanja Sempl kot Effie.
Okolje kreativne agencije skupine Luna TBWA , pod katero sodita obe medijski agenciji, je dodatna prednost, ki prinaša kreativno dimenzijo ustvarjanja, ki je poleg doseganja ciljev, še vedno njeno glavno vodilo pri odnosu v trikotniku partnerjev (naročnik, medijska agencija in kreativna agencija).
Aktivna je v marketinški stroki kot predavateljica in članica programskih svetov in žirij vodilnih konferenc, od 2018 je članica upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalskih agencij pri SOZ. Aktivno je sodelovala v delovni skupini, ki je skrbno pregledala dokument Dobre prakse »Struktura in vrednotenje agencijskih storitev« in pripravila njegovo novelo.
Pogoji udeležbe
- Dogodki »Dobro jutro, oglaševalci!« so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice.
- Prijavnine ni.
- Vsakega dogodka se lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, člana SOZ, pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Prijave
- Rok za prijavo je 5. 10. 2020.
- Na e-naslov [email protected] posredujete ime in priimek, e-naslov in naziv (delovno mesto) za vsakega udeleženca.
Politika varovanja osebnih podatkov
Partnerji dogodkov "Dobro jutro, oglaševalci!" v sezoni 2020
Generalni partner sezone 2020: