Dobro jutro oglaševalci
DOBRO JUTRO OGLAŠEVALCI | Vplivneži kot širša družbena sprememba - njihova vloga, odgovornosti ter prihodnost v okviru tržnega komuniciranja
Za člane SOZ:
Za nečlane SOZ:
O vsebini
Vplivneži kot širša družbena sprememba - njihova vloga, odgovornosti ter prihodnost v okviru tržnega komuniciranja
V zadnjih letih se nam je pred očmi odvila mogoče najpomembnejša transformacija družbenega okolja, ki jo je zakrivila digitalna revolucija. V njej smo vsi postali »mediji« in slednje je prineslo tudi pomembne spremembe na področju tržnega komuniciranja. A mediji (še posebej tisti z velikim dosegom in vplivom) imajo, poleg pomembne vloge tako v tržnem kot v javnem komuniciranju, tudi velik družbeni pomen. Od tod tudi potreba po njihovi regulaciji, jasnem pravnem okviru in znotraj tega okvira tudi samo-regulativi. Skratka, vrsti pravil in dogovorov, ki na slovenskem trgu na nekaterih področjih niso več kos današnjim izzivom. Ali pač?
Trženje vpliva in dosega ima od nekdaj zelo jasna pravila in odgovornosti – tako v odnosu do in z vidika pravic potrošnikov kot z vidika uveljavljanja najboljših praks na področju varovanja konkurence. Zato je oziroma bi moralo biti deležno pozornosti znotraj celotnega oglaševalskega trikotnika. Zakaj bi torej v primeru trženja vplivnežev moralo biti drugače? In kako? Kakšni so pristopi in dobre prakse doma in v tujini? Je v trenutnih razmerah sploh možna smiselna ureditev?
To je samo nekaj začetnih vprašanj gostom okrogle mize, ki se bo posvetila predvsem mejnim vprašanjem marketinga vplivnežev, velikega izziva z vidika uveljavljanja visokih profesionalnih standardov tržnega komuniciranja ter medijske ureditve. Pogovor, ki bo potekal pod okriljem treh organizacij (SOZ, DMS, IAB), ima za cilj odpreti multidisciplinarni in čim širši pogovor, ki bo v naslednjih mesecih vodil k pripravi priporočil / smernic najboljše prakse tudi na tem segmentu tržnega komuniciranja.
O sogovornikih:
Tamara Langus, Centrifuzija
Tamara Langus je komunikologinja, ki se zadnjih enajst let ukvarja predvsem s spletnim marketingom. Pred tem je bila tekstopiska in spletna urednica v oglaševalskih in digitalnih agencijah. Zadnjih šest let je delala kot svetovalka za spletni marketing in urednica družbenih omrežij pri Turizmu Ljubljana, kjer je dosegala odlične rezultate ter snovala kampanje z domačimi in tujimi vplivneži. Za podjetja pripravlja izobraževanja o poslovnem komuniciranju prek družbenih omrežij in o marketingu z vplivneži.
Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija
Podjetju se je pridružila leta 2014 kot koordinatorka za oglaševanje in dogodke. Pred tem je delovala na področju organizacije dogodkov, najprej kot programska koordinatorka za oglaševalska festivala SOF in Zlati boben pri Slovenski oglaševalski zbornici, potem pa kot organizatorka dogodkov v agenciji Studio 37. Kot vodja tržnih komunikacij je odgovorna je za snovanje in izvedbo tržno-komunikacijske strategije za blagovni znamki Renault in Dacia. V letih 2017 in 2018 so bile pod njenim vodstvom kampanje za blagovno znamko Renault prepoznane s strani strokovnjakov in prejele nagrade in priznanja (SOF, Diggit, Websi, SEMPL, BalCannes Top 25 Projects 2017) in prinesle odlične rezultate. Večina lokalnih kampanj je bila prepoznana tudi kot mednarodni benchmark s strani sedeža Renaulta. V zadnjih letih je bila tudi članica žirij na digitalnih festivalih Diggit in Websi.
Dženeta Schitton, magistrica prava in ustanoviteljica lifestyle-fashion bloga glowhunters.com
Dženeta je kolumnistka in raziskovalka za področje medijskega prava in vplivnostnega marketinga. Pravnemu okviru vplivnostnega marketinga posveča posebno pozornost, njeni prispevki na to temo so objavljeni tudi v Pravni praksi.
Zoran Savin, svetovalec @ digitall.si & direktor @ IAB Slovenija, ki bo pogovor tudi usmerjal in povezoval.
Zoran ima že več kot 15 let izkušenj iz digitalnega marketinga. Na tem področju je prisoten že od samih začetkov, panogo pa je sooblikoval v podjetjih kot so Mladina, Sonce.net, Kolektiva in nazadnje v Styriji, kjer je kot direktor skupine v Sloveniji vodil portala Mojedelo.com in Bolha.com. Vseskozi je tudi zelo aktiven v organizacijah, ki spremljajo digitalno poslovanje. Tako je bil med leti 2006-2009 podpredsednik evropskega IAB in vodja ter ustanovitelj projekta AdEx za evropski prostor. Ravno tako je bil med ustanovitelji projekta MOSS (Merjenje obiskanosti spletni strani) pri SOZ, ki ga je tudi vodil več kot 10 let.Trenutno vodi Zavod IAB Slovenija ter sodeluje pri projektu MOSS, predvsem pa svoje znanje in izkušnje preliva v razvoj digitalne panoge in podjetij v Sloveniji.
Dogodek orgaiziramo v sodelovanju z
Pogoji udeležbe
- Dogodki »Dobro jutro, oglaševalci!« so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice.
- Prijavnine ni.
- Vsakega dogodka se lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, člana SOZ, pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Prijave
- Rok za prijavo je 7. 5. 2019.
- Na e-naslov [email protected] posredujete ime in priimek, e-naslov in naziv / delovno mesto za vsakega udeleženca.
Politika varovanja osebnih podatkov.
Partnerji dogodkov "Dobro jutro, oglaševalci!" v sezoni 2019
Generalni partner:
Partner: Partner gostoljubja: