Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiDobro Jutro OglasevalciDobro jutro, oglaševalci! (Vedno) zadovoljni kupci: zgolj pobožne sanje ali povsem...

Dobro jutro oglaševalci

Dobro jutro, oglaševalci! (Vedno) zadovoljni kupci: zgolj pobožne sanje ali povsem uresničljiv cilj?

Kdaj
datum: 
petek, 27. september 2019 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
Center inovativnega podjetništva NLB, Trg republike 2, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča
Prosimo, da svojo prisotnost potrdite po e-pošti: 
[email protected] do 20. septembra 2019.
 
Udeležba je za člane SOZ brezplačna, tudi tokrat velja, da se dogodka lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, pod dodatnim pogojem "do zapolnitve prostih mest".
 
O vsebini
 
Kupčeva izkušnja (customer experience) je že nekaj let priljubljena skovanka v marketinško-prodajnem besednjaku, ki se nanaša na vzpostavljanje globljega in trajnejšega odnosa med organizacijo in njenimi strankami. Vse več podjetij si tako prizadeva, da bi kupcem nudila čim boljšo izkušnjo na vsaki točki dotika. Toda kaj to pomeni v praksi? Kakšna orodja in tehnike uporabljajo podjetja, da bi svoje stranke zadovoljila v čim večji meri? Je to sploh mogoče ali pa bo vedno obstajal določen delež kupcev, ki nikoli ne bodo povsem zadovoljni?  Kako rokovati s takšnimi »problematičnimi« kupci? Ali pa je boljša strategija osredotočiti se na tiste, ki smo jih z zagotavljanjem odlične izkušnje tako navdušili, da so postali vneti privrženci naše blagovne znamke? 
 
V pogovoru z marketinškimi strokovnjaki iz Zavarovalnice Sava, A1 Slovenija in podjetja Autocommerce se bomo dotaknili vseh teh vprašanj in razpravljali tudi o spremenjeni vlogi marketinga, ki jih prinaša stremenje k vrhunski kupčevi izkušnji, kot tudi o preobrazbi funkcije direktorja marketinga.
 
O sogovornikih:
 
Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi, Autocommerce
 
Metka Kejžar je diplomirala na Ekonomski fakulteti s področja mednarodne menjave. Svojo karierno pot je pričela še kot študentka v podjetju Autocommerce, d. o. o., ki je generalni uvoznik za blagovni znamki Mercedes-Benz in smart na slovenskem trgu. Kmalu je pod svoje okrilje prevzela oddelek odnosov z javnostmi in obe omenjeni blagovni znamki (Mercedes-Benz in smart) uspešno pozicionirala na medijskem zemljevidu Slovenije in okoliških držav. Med največje uspehe na poslovnem področju šteje organizacijo svetovne predstavitve novega Mercedesovega modela, razreda A, ki jo je obiskalo več kot 1500 novinarjev iz celega sveta ter prvi človek Daimler AG, Dieter Zetsche. Leta 2015 je prevzela vodenje oddelka za marketing, znotraj katerega so v podjetju Autocommerce strateško umestili tudi odnose z javnostmi, organizacijo dogodkov in CRM. 
 
 
 
 
Rinalda Klemenčič, direktorica Področja trženja zavarovanj in direktne prodaje, Zavarovalnica Sava
 
Rinalda združuje bogate izkušnje z delom vodje in direktorja projektov v agenciji polnega servisa z znanji iz več kot 10-letnega vodenja trženjskega komuniciranja. V marketingu storitev deluje pretežni del svoje poslovne kariere, zadnjih sedem let v finančni industriji. V Zavarovalnici Sava je odgovorna za področje trženja zavarovanj in direktne prodaje, kar vključuje tudi spletna sklepanja zavarovanj. Spomladi letos je dodatno prevzela tudi vodenje inovacij. 
 
 
 
 
Lovro Peterlin, Managing direktor, A1 Slovenija
 
Lovro Peterlin se je A1 Slovenija pridružil leta 2017 kot glavni direktor prodaje in naročniškega sektorja, junija 2018 pa je prevzel še položaj Managing direktorja. Pred prihodom na A1 Slovenija je bil od leta 2007 direktor podjetja Linea Directa, sestrskega podjetja Studia Moderna, ki se na 19 trgih vzhodne in srednje Evrope ukvarja s storitvijo klicnih centrov ter prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj za več kot 350 poslovnih partnerjev. Z mednarodnimi izkušnjami, večletno prakso s področja razvoja novih poslovnih priložnosti in neposrednega vodenja predvsem generacije Y svoje znanje deli tudi s številnimi podjetniki. Svetoval je mednarodnim podjetjem na področju prodaje, marketinga ter vzpostavitve in upravljanja učinkovitih prodajnih timov. Kot strateški marketinški svetovalec je deloval v Italiji in na Kitajskem. Je aktiven predsednik Sekcije mladih managerjev Slovenije in kot eden redkih Evropejcev član prestižne globalne žirije za izbor mednarodne nagrade s področja direktnega marketinga in prodaje ECHO Awards.
 
 
Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina, ki bo pogovor usmerjala in povezovala.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dogodek organiziramo v sodelovanju z 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pogoji udeležbe
• Dogodki »Dobro jutro, oglaševalci!« so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice.
• Prijavnine ni.
• Vsakega dogodka se lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, člana SOZ, pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
 
 Prijave
• Rok za prijavo je 20. 9. 2019.
• Na e-naslov dobro.jutro.oglaš[email protected] posredujete ime in priimek, e-naslov in naziv delovno mesto za vsakega udeleženca.
 
Politika varovanja osebnih podatkov. 
 
Oglejte si fotografije z dogodka
 
Partnerji dogodkov "Dobro jutro, oglaševalci!" v sezoni 2019
 

Generalni partner:

 

 

 

 

 

 

 

 

Partner:                                                                           Partner gostoljubja:

                                               

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!