Dobro jutro oglaševalci
DOBRO JUTRO OGLAŠEVALCI | "Pravičnost ali priročnost izražanja?"
Kdaj
datum:
petek, 29. marec 2019 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka:
Center inovativnega podjetništva NLB, Trg republike 2, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Cena za člane:
brezplačno
Za nečlane SOZ:
Cena za nečlane:
udeležba ni mogoča
Prosimo, da svojo prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do 21. marca 2019.
Udeležba je za člane SOZ brezplačna. Tudi tokrat velja, da se dogodka lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, pod dodatnim pogojem "do zapolnitve prostih mest".
O vsebini
"Pravičnost ali priročnost izražanja?"
Naj se Združenje Manager preimenuje v Združenje Manager(ka) in drugi izzivi, povezani z enakostjo spolov v komuniciranju.
Več kakor 60% oseb z diplomo terciarne stopnje je v Sloveniji žensk, na najvišjih mestih gospodarskega odločanja pa jih je manj kot 20% . Na zadnjih parlamentarnih volitvah je bilo na kandidatnih listah za poslance Državnega zbora 44% žensk, med izvoljenimi jih je bilo le še 24,4% . Beseda »manager« se v medijih pojavlja desetkrat pogosteje kot »managerka«... Na strokovnih dogodkih komunikacijske stroke na odru videvamo bistveno več govorcev kot govork, čeprav je razmerje zaposlenih v stroki ravno obratno. Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani je sprejela odločitev, da bodo interni akti napisani v ženski slovnični obliki in s tem sprožila buren odziv javnosti.
Zato bomo dogodek Dobro jutro oglaševalci, tokrat posvetili enakosti spolov. Če zdaj pričakujete aktivistično razpravo na temo pravic žensk, ste v zmoti. Zanimali nas bodo namreč praktični in strokovni odgovori na naslednja vprašanja:
- Kako naj trendu zagotavljanja vse večje spolne enakosti in odpravljanja nezavednih pristranskosti, povezanih s spolom, sledi oglaševalska stroka?
- Na načelni ravni se vsi strinjamo, da je enakost spolov pomembna, zakaj pa se javnost burno in tudi sovražno odzove, ko neka ustanova naredi čisto konkreten korak k odpravljanju nezavednih pristranskosti, povezanih s spolom?
- Ali in zakaj je spolna enakost pomembna tudi v imenih blagovnih znamk, oglaševalskih sporočilih in imenih organizacij?
- Konkretno, naj se Združenje Manager, ki sicer aktivno podpira in promovira spolno enakost ter visok delež žensk na odločevalskih funkcijah v podjetjih, preimenuje v Združenje Manager(ka)? Kakšne bi bile posledice morebitne takšne odločitve?
- Kaj lahko v smislu kratkoročnega in dolgoročnega odziva javnosti pričakujejo organizacije, ki se bodo odločile za pionirske korake na tem področju?
- Kaj naj ima pri korporativnem in trženjskem komuniciranju prednost: pravičnost ali priročnost izražanja?
Pogovor z zanimivimi in raznolikimi gosti bo moderirala Martina Merslavič.
Za uvodno ogrevanje si bomo pogledali nekaj vznemirljivih podatkov o tem, kakšen delež glasu imajo ženske v slovenskih medijih, pa tudi, v kakšnih kontekstih se pojavljajo.
O sogovornikih:


Melanie Seier Larsen, partnerica in izvršna direktorica v svetovalnem podjetju Boston Consulting Group, Predsednica sekcije managerk pri Združenju manager, je pobudnica za promocijo enakosti in uravnoteženosti spolov v gospodarstvu.

Aljoša Bagola je izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop in eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja. Kot kreativni direktor že skoraj dvajset let snuje največje trženjske projekte v Sloveniji in v regiji. Za svoje delo je prejel več kot 100 nagrad na domačih in svetovnih oglaševalskih festivalih. Je kolumnist in predavatelj.

Marko Stabej je redni profesor za slovenski jezik na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, senator FF in član delovne skupine, ki je lani pripravila danes veljavni sklep o »občutljivi rabi jezika«.

Martina Merslavič je komunikacijska svetovalka in globalno licencirana trenerka javnega nastopanja po metodi Own The Room.
Pogoji udeležbe
- Dogodki »Dobro jutro, oglaševalci!« so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice.
- Prijavnine ni.
- Vsakega dogodka se lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, člana SOZ, pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Prijave
- Rok za prijavo je 21. 3. 2019.
- Na e-naslov dobro.jutro.oglaš[email protected] posredujete ime in priimek, e-naslov in naziv / delovno mesto za vsakega udeleženca.
Dogodek organiziramo v sodelovanju z
Partnerji dogodkov "Dobro jutro, oglaševalci!" v sezoni 2019:
Generalni partner:
Partner: Partner gostoljubja: