Skip to main content
Prijava
  • Zahtevaj novo geslo
Postanite član SOZ!
Prijavite se na E-obvestila
Prijava na e-obvestila je bila uspešno oddana.
Kontakti
+386 1 439 60 50
[email protected]
Vsi kontakti
Iskalnik
Domov
MENU
nazaj
  • SOZ združenja in sekcije
  • Slovensko združenje oglaševalskih agencij - SZOA
  • Slovensko združenje oglaševalcev - SZO
  • Slovensko združenje medijev - SZM
  • Mednarodno sodelovanje
  • EASA
  • EACA
  • WFA
  • O nas
  • Zgodovina in statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • SOZ združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje
  • Novinarsko središče
  • Fotogradiva in galerije
  • Članstvo SOZ
  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ
  • Postopki
  • Pritožba Oglaševalskemu razsodišču
  • Ugovor na razsodbo Oglaševalskega razsodišča
  • Mnenje o oglasu pred objavo oglasa
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb
  • Projekti SOZ
  • Dobra praksa
  • Trajnostni oglaševalski standardi
  • SOZ Akademija
  • SOZ Akademija poglobljeno
  • SOZ Akademija okrogle mize & intervjuji
  • SOZ Akademija krajši dogodki
  • SOF – Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben – Golden Drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS – merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu
  • Drugi dogodki za člane SOZ
  • Nagrade
  • Oglaševalec leta 2021
  • Oglaševalska osebnost
  • Mladi kreativci
  • SOF
  • Golden Drum
  • Effie
  • O nas
  • Članstvo SOZ
  • Oglaševalsko razsodišče
  • Projekti SOZ
  • Nagrade
  • Dogodki
  • Novice
Linkedin
Twitter
Facebook
Pinterest
  • Prijava Registracija

Preverite ugodnosti za člane SOZ!

  • E-obvestila
  • Kontakt
DomovDogodkiDobro Jutro OglasevalciDOBRO JUTRO OGLAŠEVALCI | "Pravičnost ali priročnost izražanja?"

Dobro jutro oglaševalci

DOBRO JUTRO OGLAŠEVALCI | "Pravičnost ali priročnost izražanja?"

Kdaj
datum: 
petek, 29. marec 2019 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka: 
Center inovativnega podjetništva NLB, Trg republike 2, Ljubljana
Cena

Za člane SOZ:

Cena za člane: 
brezplačno

Za nečlane SOZ:

Cena za nečlane: 
udeležba ni mogoča
Galerija
 
Prosimo, da svojo prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do 21. marca 2019.
 
Udeležba je za člane SOZ brezplačna. Tudi tokrat velja, da se dogodka lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, pod dodatnim pogojem "do zapolnitve prostih mest".
 
O vsebini 
 
"Pravičnost ali priročnost izražanja?" 
Naj se Združenje Manager preimenuje v Združenje Manager(ka) in drugi izzivi, povezani z enakostjo spolov v komuniciranju.
 
Več kakor 60% oseb z diplomo terciarne stopnje je v Sloveniji žensk, na najvišjih mestih gospodarskega odločanja pa jih je manj kot 20% . Na zadnjih parlamentarnih volitvah je bilo na kandidatnih listah za poslance Državnega zbora 44% žensk, med izvoljenimi jih je bilo le še 24,4% . Beseda »manager« se v medijih pojavlja desetkrat pogosteje kot »managerka«... Na strokovnih dogodkih komunikacijske stroke na odru videvamo bistveno več govorcev kot govork, čeprav je razmerje zaposlenih v stroki ravno obratno. Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani je sprejela odločitev, da bodo interni akti napisani v ženski slovnični obliki in s tem sprožila buren odziv javnosti. 
Zato bomo dogodek Dobro jutro oglaševalci, tokrat posvetili enakosti spolov. Če zdaj pričakujete aktivistično razpravo na temo pravic žensk, ste v zmoti. Zanimali nas bodo namreč praktični in strokovni odgovori na naslednja vprašanja: 
  • Kako naj trendu zagotavljanja vse večje spolne enakosti in odpravljanja nezavednih pristranskosti, povezanih s spolom, sledi oglaševalska stroka? 
  • Na načelni ravni se vsi strinjamo, da je enakost spolov pomembna, zakaj pa se javnost burno in tudi sovražno odzove, ko neka ustanova naredi čisto konkreten korak k odpravljanju nezavednih pristranskosti, povezanih s spolom?  
  • Ali in zakaj je spolna enakost pomembna tudi v imenih blagovnih znamk, oglaševalskih sporočilih in imenih organizacij? 
  • Konkretno, naj se Združenje Manager, ki sicer aktivno podpira in promovira spolno enakost ter visok delež žensk na odločevalskih funkcijah v podjetjih, preimenuje v Združenje Manager(ka)? Kakšne bi bile posledice morebitne takšne odločitve? 
  • Kaj lahko v smislu kratkoročnega in dolgoročnega odziva javnosti pričakujejo organizacije, ki se bodo odločile za pionirske korake na tem področju? 
  • Kaj naj ima pri korporativnem in trženjskem komuniciranju prednost: pravičnost ali priročnost izražanja? 
Pogovor z zanimivimi in raznolikimi gosti bo moderirala Martina Merslavič.
Za uvodno ogrevanje si bomo pogledali nekaj vznemirljivih podatkov o tem, kakšen delež glasu imajo ženske v slovenskih medijih, pa tudi, v kakšnih kontekstih se pojavljajo. 
 
O sogovornikih:
 
Divna Brkić Hendrickx je direktorica družbe Kliping d.o.o. in pobudnica več pro-bono projektov merjenja deleža glasu žensk v medijih, za katere je Kliping prejel tudi zlato nagrado Združenja AMEC (Mednarodno združenje za vrednotenje in merjenje učinkovitosti komuniciranja). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melanie Seier Larsen, partnerica in izvršna direktorica v svetovalnem podjetju Boston Consulting Group, Predsednica sekcije managerk pri Združenju manager,  je pobudnica za promocijo enakosti in uravnoteženosti spolov v gospodarstvu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Aljoša Bagola je izvršni kreativni direktor v agenciji Pristop in eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja. Kot kreativni direktor že skoraj dvajset let snuje največje trženjske projekte v Sloveniji in v regiji. Za svoje delo je prejel več kot 100 nagrad na domačih in svetovnih oglaševalskih festivalih. Je kolumnist in predavatelj. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Marko Stabej je redni profesor za slovenski jezik na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani, senator FF in član delovne skupine, ki je lani pripravila danes veljavni sklep o »občutljivi rabi jezika«.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Martina Merslavič je komunikacijska svetovalka in globalno licencirana trenerka javnega nastopanja po metodi Own The Room. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pogoji udeležbe
  • Dogodki »Dobro jutro, oglaševalci!« so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice.
  • Prijavnine ni.
  • Vsakega dogodka se lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, člana SOZ, pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
 
 Prijave
  • Rok za prijavo je 21. 3. 2019.
  • Na e-naslov dobro.jutro.oglaš[email protected]  posredujete ime in priimek, e-naslov in naziv / delovno mesto za vsakega udeleženca.
 
Politika varovanja osebnih podatkov.
 
Dogodek organiziramo v sodelovanju z

 

 

 

 

Partnerji dogodkov "Dobro jutro, oglaševalci!" v sezoni 2019:

 

Generalni partner:

 

 

 

 

 

 

 

 

Partner:                                                                                    Partner gostoljubja:

                                                     

Na vrh

O NAS

  • Statut
  • Poslanstvo in cilji
  • Organizacijska struktura
  • Združenja in sekcije
  • SOZ ekipa
  • Mednarodno sodelovanje

ČLANSTVO SOZ

  • Člani SOZ
  • Pristopna izjava
  • Ugodnosti in popusti za člane SOZ

OGLAŠEVALSKO RAZSODIŠČE

  • Samoregulativa oglaševanja
  • Slovenski oglaševalski kodeks
  • Poslovnik o delu OR
  • Postopki
  • Pogosta vprašanja in odgovori
  • Arhiv razsodb

PROJEKTI SOZ

  • Trajnost
  • Dobra praksa
  • SOZ Akademija
  • SOF - Slovenski oglaševalski festival
  • Zlati boben - Golden drum
  • Effie Slovenija, nagrada za tržno-komunikacijsko učinkovitost
  • MOSS - merjenje obiskanosti spletnih strani
  • Član članu

NAGRADE

  • Oglaševalec leta
  • Oglaševalska osebnost
 
   

 

2015 © SOZ | Pravna obvestila | Piškotki

Na vrh
SAMO ZA ČLANE SOZ

Vsebina je vidna samo registriranim
članom SOZ.
Preverite ugodnosti za člane.

Postanite član SOZ!