DomovDogodkiDobro Jutro OglasevalciDobro jutro, oglaševalci! Odličnost slovenskega tržnega komuniciranja, v 2019...
Dobro jutro oglaševalci
Dobro jutro, oglaševalci! Odličnost slovenskega tržnega komuniciranja, v 2019 prepoznana tudi po mednarodnih standardih
Kdaj
datum:
petek, 15. november 2019 - 9:00 to 10:30
Kje
Mesto dogodka:
Center inovativnega podjetništva NLB, Trg republike 2, Ljubljana
Cena
Za člane SOZ:
Cena za člane:
brezplačno
Za nečlane SOZ:
Cena za nečlane:
udeležba ni mogoča
Prosimo, da svojo prisotnost potrdite po e-pošti: [email protected] do 8. novembra 2019.
Udeležba je za člane SOZ brezplačna, tudi tokrat velja, da se dogodka lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, pod dodatnim pogojem "do zapolnitve prostih mest". Navedete ime in priimek, e-naslov in naziv / delovno mesto za vsakega udeleženca.
O vsebini
Peto letošnje srečanje bomo posvetili slovenskim presežkom, ki so jih v 2019 prepoznali in nagradili po zahtevnih mednarodnih standardih odličnosti. Tudi na pobudo članov SOZ smo se pri naboru osredotočili na področja širše tržno komunikacijske stroke, ki jim klasične in v strokovni javnosti bolj prepoznavne nagrade na področju kreativnosti in učinkovitosti komuniciranja običajno posvečajo manj pozornosti. Prisluhnili bomo predstavitvam v 2019 nagrajenih rešitev / projektov na področju vsebinskega marketinga, uporabniške izkušnje / UX ter oblikovanja. Ob tem čestitamo tudi vsem ostalim prejemnikom nagrad v kompetitivnem mednarodnem okolju.
Potek dogodka
• Igor Savič, PM in mag. Tjaša Kolenc Filipčič, Zavarovalnica Triglav: predstavitev akcije »Vprašajmo življenje. Zaradi tistih, ki jih imamo radi.«, ki je prejela Content Marketing Awards 2019 za zmago v kategoriji B2C Branded Content Campaign of the Year. Akcijo so za Zavarovalnico Triglav zasnovali v agenciji PM, poslovni mediji.
• Tina Cipot, Lidl Slovenija: predstavitev projekta / revija »Preprosto«, ki je že drugič (2017 in 2019) na tekmovanju Content marketing Awards zmagala v kategoriji Retail Publication in se uvrstila med šest finalistov za nagrado Content Marketing Project of the Year. Revijo v Lidl-u Slovenija snujejo v sodelovanju z agencijo PM, poslovni mediji, v prvi vrsti pri tem sodelujejo z Nenadom Senićem, doma in v tujini priznanim urednikom poslovnih medijev.
• Žiga Vraničar, Renderspace in mag. Jaša Vrabec, Vrhovno sodišče RS: predstavitev projekta »Sistem komuniciranja med sodiščem in javnostmi«, ki je v 2019 kot prvi slovenski projekt prejel UX Design Award za izjemno uporabniško izkušnjo.
• Žare Kerin ob jubilejni, deseti Red Dot Award. Dogodek bo sklenil Žare Kerin, Futura DDB, s predstavitvijo dveh, v 2019 nagrajenih projektov. Ob tem bo svoj pogled in pristop k odličnosti v oblikovanju predstavil v širši luči, tudi skozi jagodni izbor iz svoje zavidanja vredne bere prestižnih nagrad na področju oblikovanja.
O govorcih (v abecednem redu):
Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija
Čeprav je Tina prisegla, da ne bo novinarka, je na grozo svojih staršev postala ravno to. Po večletnem novinarskem in uredniškem delu, je prestopila na drugo stran, med komunikatorje. Med 2006 in 2010 je bila sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije, kjer je delovala na različnih področjih komuniciranja, nato pa se je odpravila na dvoleten izlet v svet spremljanja in analize medijskih vsebin. Maja 2013 prevzela vodenje korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija. Ponosna je na številna priznanja, ki jih je v zadnjih letih komunikacijska ekipa Lidla Slovenija prejela na področju odličnosti komuniciranja, pojavnosti na družbenih medijih, vsebinskega komuniciranja in tudi družbene odgovornosti. Od leta 2017 je predsednica Slovenskega društva za odnose z javnostmi, kjer z veseljem vrača stroki.
Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing, Zavarovalnica Triglav
Tjaša Kolenc Filipčič, magistra ekonomskih znanosti, je direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorica Zavoda Vse bo v redu, zavoda za družbeno odgovorne aktivnosti Zavarovalnice Triglav. Tjaša je članica sveta Zavoda IAB Slovenija, članica upravnega odbora Združenja Manager ter članica Častnega razsodišča pri Združenju Manager.
Žare Kerin, samostojni oblikovalec in kreativni direktor, Futura DDB
Leto 1960 je bilo odlično leto. V Liverpoolu so z igranjem začeli The Beatles, Burt Lancasater in Elizabeth Taylor sta dobila Oskarja, številne afriške države so postale samostojne, podmornica Trst se je spustila na globino 10.916 metrov, na Olimpijskih igrah v Rimu je zlato medaljo v boksu osvojil Cassius Clay, rodili so se Bono, Ayrton Sena, Diego Maradona, ..... Žare Kerin je v Ljubljani končal šolo za oblikovanje in leta 1984 odšel v Švico, kjer se je strokovno izpopolnjeval v agenciji IMS/Studio 6 Lausanne. Po vrnitvi v Slovenijo je kot grafični oblikovalec deal v Globtourju. V letih 1990 / 2001 je kot kreativni direktor vodil agencijo Kompas Design. Zadnjih petnajst let pa kot samostojni oblikovalec in kreativni direktor ustvarja v agenciji Futura DDB. Je član uprave Fondacije Brumen in D&AD London.
Njegova dela so bila predstavljena na številnih rasztavah in objavljena v mednarodnih strokovnih publikacijah in knjigah: Art Direction Book Company, Creative Review, European Strategies, Pia Book Japan, Print Design, Print Magazine, Creativity, Epica Book, New York Festivals, D&AD, The Big Book of Logos 5, ... . Prejel je že več kot 200 domačih in mednarodnih nagrad in priznanj: Cresta, Red Dot, Cannes festival, D&AD, New York Festivals, Creativity Annual, Epica, Golden Drum, European Design Annual, Graphic Biennal Brno, Brumnovo priznanje, Sof, Zlati MM
Igor Savič, direktor, PM, poslovni mediji
Igor Savič je začetnik in eden ključnih razvijalcev ideje vsebinskega marketinga v Sloveniji. Svoje dolgoletne komunikatorske izkušnje, ki segajo od novinarskih in uredniških projektov, prek zahtevnih izzivov na področju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja, do kreativnih in inovativnih marketinških akcij in projektov, uspešno povezuje v zanimive, uporabne in učinkovite komunikacijske rešitve. Rad poudari, da ozaveščeni kupci ne želimo biti manipulativna žrtev vsebin, ki nas v resnici ne zanimajo in nam ne izboljšujejo kakovosti življenja, še posebej, če se to dogaja ob času in na način, ki nas moti. In tu nastopi prostor in čas za vsebinski marketing. Vse te izkušnje strokovnjaka za vsebino so kar klicale po ustanovitvi lastne, vendar zelo posebne komunikacijske agencije, agencije PM, poslovni mediji, in nekaj let kasneje po ustanovitvi mednarodne komunikacijske konference POMP Forum. Sedaj Igor Savič dela na najbolj zahtevnih komunikacijskih projektih in hkrati znanje predaja naprej svoji ekipi. Vsak, ki spozna Igorja, se naleze njegovega neustavljivega navdušenja za iskanje kreativnih komunikacijskih rešitev, za ustvarjanje novih sodobnih medijev, za pripovedovanje zgodb in ustvarjanje vsebine, ki ima resnično vrednost za uporabnike. Obenem pa začuti spoštovanje do zahtevnosti komunikacijskega okolja in strokovnjakov na tem področju.
mag. Jaša Vrabec, vodja službe za razvoj sodne uprave, Vrhovno sodišče RS
Jaša Vrabec je vodja Službe za razvoj sodne uprave na Vrhovnem sodišču Republike Slovenije in vodja projekta Postopkovna pravičnost. Na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani je diplomiral z nalogo Design in pravno varstvo, nato je v Londonu magistriral iz prava intelektualne lastnine in se ukvarjal z znamkami, ugledom in javnim interesom. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani pa je zaključil magisterij iz komunikologije na temo zaupanja v sodstvo. Pridobljena znanja uresničuje v projektu sodstva Postopkovna pravičnost, katerega želja je zgraditi novo, drugačno podobo sodišč. Sojenje mora predstavljati javno storitev, ki nudi podporo posamezniku in zadovoljuje potrebo po pravičnem, nepristranskem, neodvisnem in učinkovitem sojenju, omogoča dvosmerno komuniciranje, ki stranki omogoča biti slišana, posamezniku zagotavlja občutek varnosti in poznavanja sistema ter mu potrjuje, da ga država spoštuje in ima do njega človeški odnos.
Na dogodku bo predstavil, kako so skupaj s sodniki, sodnim osebjem in izvajalcem pripravili gradiva, ki želijo v uporabniku prijaznem jeziku ponuditi razumljive razlage o delovanju sodstva, poteku najpogostejših sodnih postopkov in o vlogah na sodišču ter o bodočih aktivnostih projekta Postopkovna pravičnost.
Žiga Vraničar, vodja strateškega razvoja, Renderspace
Žiga Vraničar je vodja strateškega razvoja v digitalni agenciji Renderspace. Posveča se razumevanju kompleksnega vesolja medsebojne povezanosti med uporabniki in potrebami podjetij in organizacij, kar ga je vodilo v delo na raznolikih projektih s področij strateškega marketinga, komuniciranja, raziskav, uporabniške izkušnje in storitvenega oblikovanja za domače in mednarodne naročnike. Na dogodku bo skupaj z naročnikom predstavil mednarodno nagrajen projekt prenove uporabniške izkušnje slovenskega sodnega sistema, kjer so skupaj z naročnikom zasnovali sistem merjenja, izboljševanja in približevanja storitev sodišč uporabnikom s pomočjo principov storitvenega oblikovanja.
Pogoji udeležbe
• Dogodki »Dobro jutro, oglaševalci!« so praviloma namenjeni samo članom Slovenske oglaševalske zbornice.
• Prijavnine ni.
• Vsakega dogodka se lahko udeleži več predstavnikov istega podjetja, člana SOZ, pod dodatnim pogojem do zasedbe prostih mest.
Prijave
• Rok za prijavo je 8. 11. 2019.
• Na e-naslov dobro.jutro.oglaš[email protected] posredujete ime in priimek, e-naslov in naziv / delovno mesto za vsakega udeleženca.
Partnerji dogodkov "Dobro jutro, oglaševalci!" v sezoni 2019
Generalni partner: