Novice SOZ splošne
»Dobro jutro, oglaševalci!« | Sedem etičnih izzivov v oglaševanju
V petek, 9. 6. 2017, je v konferenčni dvorani Uradnega lista v Ljubljani potekal zadnji dogodek “Dobro jutro, oglaševalci” pred poletnim premorom.
Oglaševanje je stroka, ki ima veliko komunikacijsko moč in vpliva na mnoge segmente v družbi. Kakšna je morala naše stroke in katera etična prepričanja nas vodijo pri našem delu je bila tema tokratnega srečanja, ki smo ga organizirali v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije.
Z nami so bili govorci:
- Aljoša Bagola – izvršni kreativni direktor, Pristop in priljubljeni kolumnist MM
- doc. dr. Milena Fornazarič – predsednica Oglaševalskega razsodišča, habilitirana visokošolska predavateljica in svetovalka
- Enzo Smrekar – predsednik uprave Droga Kolinska / Atlantic Grupa, predsednik združenja oglaševalcev in član upravnega odbora SOZ
- Špela Žorž – direktorica Grey Ljubljana, članica upravnega odbora DMS in združenja agencij pri SOZ
Pogovor je spretno vodila Ana Ivandić, vodja kreative in marketinga Edition Digital, predsednica združenja agencij in članica UO SOZ.
Ste bili z namitudi vi? Odziv dobrodošel!
Več o dogodku tukaj.
Foto © Simon Pintar, Madpixel photography
Zahvaljujemo se partnerju "Dobro jutro, oglaševalci!" 2017: