DomovDobro jutro, oglaševalci | Dr. Urška Tuškej Lovšin — "Prišel. Videl … Se...
Dobro jutro, oglaševalci | Dr. Urška Tuškej Lovšin — "Prišel. Videl … Se identificiral."
10. Maj 2017
Dr. Urška Tuškej je v okviru drugega letošnjega dogodka „Dobro jutro, oglaševalci!“ z naslovom „Prišel. Videl ... Se identificiral.“ pokazala, da zgolj to, da do znamke pridemo in jo zaznamo, ni dovolj, da se z njo tudi identificiramo. Na podlagi izsledkov raziskave njene doktorske disertacije je izpostavila, kateri so tisti dejavniki, ki pomembno vplivajo na moč identifikacije, ključne ugotovitve pa je strnila v nekaj praktičnih nasvetov in jih podkrepila tudi z nekaj primeri iz prakse.
Ste bili z nami? Odziv dobrodošel!
Več o dogodku tukaj.
Foto © Simon Pintar, Madpixel photography
Partner: